Er zaten veel foutief vertaalde woorden tussen. Dan leer je schaafijs, maar staat er voertuig tussen de antwoorden. En veelal ipv een vertaling dan toch een Koreaans woord tussen de antwoorden. Het was in ieder geval vrij foutgevoelig nog en daardoor maakte ik onnodig veel fouten.
Daarover gesproken.. Het is tegenwoordig wel extreem om hartjes bij te krijgen. Lange reclames per hartje en dan ook nog na elke les reclame. Maakt het voor mij persoonlijk heel moeilijk om goed te leren met Duolingo nu. Zou graag plus nemen, maar het is zo duur.
Ik heb nu Plus in een Familie Plan (via Bokt), dat kost dan maar iets van € 21 per jaar, en ik vind het heerlijk.
Je zou kunnen proberen de benodigde 6 deelnemers bij elkaar te zoeken - hier, en in je familie/vriendenkring, of zelfs in een Facebook groep. Die andere 5 leden zijn doorgaans vrij vlot gevonden.
Dat is wel prima te doen inderdaad! Misschien toch overwegen dan. Zo irritant ook dat ze de prijzen zo verstopt hebben. Kan het nergens vinden omdat ik overal alleen maar zie 'probeer een week gratis'. Zoek me rot naar de actuele prijzen.
Ah dankjewel! Die website staat ook super veel in. Heel fijn.
Hopelijk krijg ik voldoende mensen bij elkaar. Of kan ik bij iemand instappen. Zelfs mijn vriend die het al jarenlang dagelijks gebruikt vindt het te duur.
Ik heb zojuist de gratis proefversie gestart. Ik kijk het even een paar dagen aan of ik het inderdaad de moeite waard vind en zo ja dan kan ik het abonnement aanhouden en kunnen er in ieder geval nog 3 mensen instappen. Bij interesse is denk ik een privebericht wel handig.