Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:51

Harry Potter <3
Hier ook fan!
Ik heb sowieso alle boeken en ook wat leuke dingen uit eerdere SS pakketten. Heel blij mee nogsteeds! :j

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:53

Nog een top voor m'n santa: alles met ballet <3

Een nieuw paar spitzen zou fijn zijn!

LWDaisy

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 12:01

Ik vind vogels leuk, en mijn katten wonen indoor, maar mijn vriend haat vogels en jaagt ze altijd weg :j Ze poepen helaas overal op haha. En ze rapen de walnoten van onze boom op, gooien die dan op het dak van het huis en 9/10x vallen die dan kei hard op onze auto, vind vriend maar niks haha.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 12:54

Ik heb echt niets met Harry Potter, ooit 1 film gezien en dat was t wel. Ik ben niet zo van de fantasy dingen.

Zwitsal vond ik lekker toen onze kleine nog een baby was, maar niet perse voor mezelf :+

Haha LWDaisy handig met die walnoten, kan me wel voorstellen dat je vriend niet blij is als die op de auto vallen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:03

Ik heb afgelopen zomer voor het eerst alle films van Harry Potter gekeken. Leuk, maar ik ben niet spontaan groot Harry Potter fan geworden :))

Zwitsal vind ik best lekker, maar geurtjes van Kneipp vind ik lekkerder, bijvoorbeeld de rozemarijn, eucalyptus en jeneverbes, en dan vooral de badolie <3

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:19

Leerzame paardenboeken vind ik ook leuk mag 2e hands.

Zelf wel gek op wierook en edelstenen en tarot kaarten. Brandnetel thee is hier ook een TOP.

Guasha stenen ook. Maar ik laat me ook gerust verassen meeste dingen zijn boven budget..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:27

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Lieve Santa's,

Op dit moment is Big Brother jullie activiteiten weer aan het bekijken en het valt ons op dat er toch nog vrij veel mensen niet actief zijn.

Wat verstaan wij onder actief? Minimaal 1 bericht per week.

Mocht er iets zijn waardoor dit niet lukt, hebben wij in de spelregels vermeld dat er in zo'n geval contact opgenomen moet worden met MDH.
Zolang MDH van niks weet, weet de rest van het beheer ook van niks en verwachten wij toch echt dat ene berichtje per week van onze Santa's.

Het plaatsen van minimaal 1 bericht per week hoeft ook niet moeilijk te zijn, dit is een ideeën topic, je kan makkelijk inhaken op je voorganger: Leerzame paardenboeken vind ik niet interessant.
Of, als je er niet op in kan haken, opper je een nieuwe top of flop: Ik ben een brildrager, dus een zonnebril heb ik niet nodig (ik noem maar iets randoms).

Graag willen we dan ook aan iedereen vragen om actief te worden, te zijn, of te blijven of om een PB naar MDH te sturen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:33

Zwitsal en lavendel zijn voor mij echt en no go qua geuren. Nog even inhakend op de geurkaarsen... deze heb ik nog veel dus hoef ik ook niet persee :)

Koffie en thee drink ik beide :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:36

Mensenkinderen ik probeer te verzinnen wat ik voor mijn verjaardag wil maar verder dan wat cadeaubonnen kom ik niet. :')
Ik moet echt eens afleren om gewoon te kopen wat ik wil wanneer ik dat wil. Gisteren nog per ongeluk een paar sloffen gekocht.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:39

Wat trouwens echt een top is qua autogeuren; de ultimate van Yankee.
https://www.bol.com/nl/nl/p/yankee-cand ... gIjIvD_BwE

Veel beter dan die van Rituals. Wat vinden jullie van praktische dingen zoals ruitenkrabbers, van die magnetronvochtontrekkers etc voor in de auto?

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:41

Als mijn santa nog bij de kruitvat komt…. O:)
Wilde gister een huizedop vaas aanschaffen, maar was om 12.00 (in m’n pauze) al uitverkocht. De dag ervoor lagen ze er nog niet. -O-

Zag dat de Xenos soortgelijk vazen heeft. Hier wordt ik wel erg blij van hoor, als dat in m’n pakket zit. Met een paar pampa’s oid. :o

https://www.xenos.nl/donutvaas-wit-14-5x5x17-5cm-232135

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:41

Hier geen rijbewijs en dus geen auto. Is misschien wel handig voor mijn Santa om te weten.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:44

Roosch schreef:
Mensenkinderen ik probeer te verzinnen wat ik voor mijn verjaardag wil maar verder dan wat cadeaubonnen kom ik niet. :')
Ik moet echt eens afleren om gewoon te kopen wat ik wil wanneer ik dat wil. Gisteren nog per ongeluk een paar sloffen gekocht.

Ik ken het _O-
als ik iets wil koop ik het meestal zelf om vervolgens niks te weten als mensen het vragen |o

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:55

Ik zit te bedenken wat er op mijn sinterklaas verlanglijstje moet.. ene lootje is voor 15 euro en de andere voor 25. Liefst vraag ik gewoon een cadeaubon van de Divoza oid, dan kan ik lekker shoppen :+ eigenlijk is t wel makkelijk met secret santa dat iemand anders wat voor je bedenkt :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:57

Roosch schreef:

Veel beter dan die van Rituals. Wat vinden jullie van praktische dingen zoals ruitenkrabbers, van die magnetronvochtontrekkers etc voor in de auto?

Klinkt wel heel erg zoet.
Heb nu een rituals geurding, maar die is inmiddels leeg. Ergens moet ik nog een navulling hebben, maar ja waar :+ Oh wacht weet ik gelijk wat voor mijn verlanglijstje voor Sinterklaas, bedankt Roosch :D

Mijn ruitenkrabber heb ik vorig jaar vakkundig gesloopt dus die moet nog vervangen. Weet niet of dat zo lang kan wachten haha. Vochtonttrekker heb ik voor de auto niet nodig, geen vochtproblemen gelukkig.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:02

Ziet er mooi uit maar vanillegeur :r

Doe mij dan maar dennengeur ofzo :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:09

Neeee, vanille, of christmas cookie of iets van pumpkin.. <3

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:13

Blond Amsterdam heb ik niks mee. Servies hebben we sowieso niet nodig. Wierook gebruiken we wel eens maar we hebben nog best wel wat voorraad. Boeken vind ik heerlijk. Mijn e reader heeft het begeven, maar vind een reader wel fijn. Kunnen lekker veel boeken op en scheelt een hoop ruimte.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:16

Ruimte besparen voor boeken doe ik niet aan. Dit is een van m'n boekenkasten :')
Afbeelding

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:19

Ik heb ook nog wat bedacht
Ik ga morgen zwemmen met de jongens. Ik heb dus helemaal geen strandlakens :o?
Hoe dan
Krengen vind ik dus ook altijd te duur want ik gebruik ze toch niet... tot je ze dan toch ineens nodig hebt
Dus mocht mijn SS nog een paar strandlakens op zolder hebben liggen O:)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-21 14:21

Welke maat wil je graag hebben Donna?

Ik ben voor in huis nog op zoek naar fijne handdoeken 70 x 140 :j Vind mn partner niks (veel te groot volgens hem) maar ik vind ze heerlijk

Roosch heb jij op de bovenste plank nou Nora Roberts boeken staan?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:25

Rechts? :)) Nee das Charlotte de Mochy. Norah Roberts heb ik boven staan maar moet zeggen dat zij mij dan juist niet zo aantrekt. (De boekenkast boven is meer een kast met "daar ben ik niet zo aan gehecht die mag tzt wel weg" boeken.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:30

Roosch schreef:

Die ruik ik dus gewoon totaal niet in de auto, die dingetjes.
Ik had eerst Rituals in de auto, maar inmiddels Lampe Berger. Die van Rituals gaven bij mij slechts een week of 2 geur.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:30

Donna89 schreef:
Ik heb ook nog wat bedacht
Ik ga morgen zwemmen met de jongens. Ik heb dus helemaal geen strandlakens :o?
Hoe dan
Krengen vind ik dus ook altijd te duur want ik gebruik ze toch niet... tot je ze dan toch ineens nodig hebt
Dus mocht mijn SS nog een paar strandlakens op zolder hebben liggen O:)

ik heb er zelf 8 ofzo :Y) zelfs 1 van 2 bij 2 heerlijk :))

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:31

Voer voor de vogels is hier een flop. Ik kan het best kat-proof ophangen, maar de vogels komen er niet bij. Bij de laatste poging heb ik de vetbal verkruimeld in het gras toen de zaadjes erin begonnen uit te lopen :+ .

Ik hoef geen geurdingen of vochtvreter voor de auto en heb zeker nog 2 ijskrabbers. Dus ook niet nodig.

De liefhebbers van handdoeken: behalve de maat, ook nog een voorkeur voor kleur(en)?
Laatst bijgewerkt door Roodvos op 20-10-21 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt