Hier ook fan!
Ik heb sowieso alle boeken en ook wat leuke dingen uit eerdere SS pakketten. Heel blij mee nogsteeds!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Lieve Santa's,
Op dit moment is Big Brother jullie activiteiten weer aan het bekijken en het valt ons op dat er toch nog vrij veel mensen niet actief zijn.
Wat verstaan wij onder actief? Minimaal 1 bericht per week.
Mocht er iets zijn waardoor dit niet lukt, hebben wij in de spelregels vermeld dat er in zo'n geval contact opgenomen moet worden met MDH.
Zolang MDH van niks weet, weet de rest van het beheer ook van niks en verwachten wij toch echt dat ene berichtje per week van onze Santa's.
Het plaatsen van minimaal 1 bericht per week hoeft ook niet moeilijk te zijn, dit is een ideeën topic, je kan makkelijk inhaken op je voorganger: Leerzame paardenboeken vind ik niet interessant.
Of, als je er niet op in kan haken, opper je een nieuwe top of flop: Ik ben een brildrager, dus een zonnebril heb ik niet nodig (ik noem maar iets randoms).
Graag willen we dan ook aan iedereen vragen om actief te worden, te zijn, of te blijven of om een PB naar MDH te sturen.
Roosch schreef:Mensenkinderen ik probeer te verzinnen wat ik voor mijn verjaardag wil maar verder dan wat cadeaubonnen kom ik niet.
Ik moet echt eens afleren om gewoon te kopen wat ik wil wanneer ik dat wil. Gisteren nog per ongeluk een paar sloffen gekocht.
Roosch schreef:Wat trouwens echt een top is qua autogeuren; de ultimate van Yankee.
https://www.bol.com/nl/nl/p/yankee-cand ... gIjIvD_BwE
Veel beter dan die van Rituals. Wat vinden jullie van praktische dingen zoals ruitenkrabbers, van die magnetronvochtontrekkers etc voor in de auto?
Roosch schreef:Wat trouwens echt een top is qua autogeuren; de ultimate van Yankee.
https://www.bol.com/nl/nl/p/yankee-cand ... gIjIvD_BwE
Donna89 schreef:Ik heb ook nog wat bedacht
Ik ga morgen zwemmen met de jongens. Ik heb dus helemaal geen strandlakens![]()
Hoe dan
Krengen vind ik dus ook altijd te duur want ik gebruik ze toch niet... tot je ze dan toch ineens nodig hebt
Dus mocht mijn SS nog een paar strandlakens op zolder hebben liggen