Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:robert45 schreef:Het is een fabriek die kan je niet tot in het oneindige dicht houden. Of betaal jij zijn schade/verliezen.?
Hij is de rijkste man op aarde, okee, gezakt naar plek 2. Wat 'n pijn zal dat hem doen: *kots*
Morrie schreef:Als mijn auto gerepareerd is, moet ik ook weer meer gaan rijden. Ik heb peperdure reparaties omdat de auto een jaar praktisch stil gestaan heeft. Ik vind doelloos rondrijden slecht voor het milieu en voor mijn portemonnee, maar nu is het vele malen duurder dan wanneer ik wekelijks wat diesel had verstookt.
MarlindeRooz schreef:Morrie schreef:Als mijn auto gerepareerd is, moet ik ook weer meer gaan rijden. Ik heb peperdure reparaties omdat de auto een jaar praktisch stil gestaan heeft. Ik vind doelloos rondrijden slecht voor het milieu en voor mijn portemonnee, maar nu is het vele malen duurder dan wanneer ik wekelijks wat diesel had verstookt.
Je kan jezelf natuurlijk ook leuke dagjes weg gunnen he. Gewoon ergens naar een mooi gebied rijden en daar op een bankje lekker een boekje lezen oid.
Morrie schreef:@Vayo fijn dat ze negatief is!
Dagje weg wordt hem niet, dat durf ik pas als ik volledig ben ingeënt. Tot die tijd blijf ik thuis!
bigone schreef:Morrie is extreem bang en voorzichtig , laten we dat accepteren want op andere gedachten brengen geeft haar alleen meer stress. Iedereen gaat er op zijn manier mee om, dit is haar manier.
Morrie schreef:Tnx Bigone. Ik ben oud genoeg om te weten wat onverantwoorde risico’s zijn met mijn gezondheidstoestand. Autorijden is al geen hobby van me dus dat komt er nu bij op het corvee lijstje.
Morrie schreef:Als mijn auto gerepareerd is, moet ik ook weer meer gaan rijden. Ik heb peperdure reparaties omdat de auto een jaar praktisch stil gestaan heeft. Ik vind doelloos rondrijden slecht voor het milieu en voor mijn portemonnee, maar nu is het vele malen duurder dan wanneer ik wekelijks wat diesel had verstookt.