Ervaring met vinted

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:37

Ik vind de bundelkorting heel helder, volgens mij krijg je aan het begin zelfs een bericht daarover.

Ik was echt pissig toen ik een leuke bundel had samengesteld en ze het toch niet wilde verkopen voor die prijs... Je doet een aanbod, iemand gaat akkoord en dan zeg je nee sorry toch niet.

Je zou ook nog 1 artikel uit de bundel van Vinted af kunnen halen en de bundelkorting gelijk aanpassen, dan moeten ze zelf weer een nieuwe bundelaanvraag doen.

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:45

Hè hoezo, ze gaat toch niet akkoord met je aanbod als ze zegt dat ze het te weinig vindt...?

Moet altijd kunnen hoor dat iemand zich bedenkt, om welke reden dan ook.
Ik had een keer iemand die het bij nader inzien toch niet wilde verkopen, het was toch wat te dierbaar :=

Urbanus

Berichten: 44992
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:48

Ik heb laatst per ongeluk op akkoord gedrukt toen iemand een laag bod deed op m'n jas. Meteen aangegeven en ze heeft het niet gekocht. Ze zal wel gebaald hebben maar 37,50 op een jas van 50. Sommige mensen...

Pantykous

Berichten: 10514
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:53

Ja jeetje, het is maar waar je je boos over kunt maken natuurlijk.

petra8
Berichten: 1146
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 12:14

Zo leuk wanneer mensen moeite doen bij het inpakken.
Ik kreeg vandaag een keurig doosje met de door mij gekochte jurk. De jurk zat netjes verpakt in vloeipapier met daar boven op een lief briefje en een (nep)bloemetje. Ik was al blij met de jurk maar dat iemand zoveel moeite doet maakt me extra blij.

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 12:16

So ik heb dat ook al een paar keer bijna gehad, akkoord klikken ipv. afwijzen, verschuift die knop als je er naartoe gaat ofzo := :')
En pas ook een keer per ongeluk 6 ofzo getypt ipv. 26 als tegenbod.... gelukkig zag ik het op tijd voordat koper het gekocht had :=

Petra ja lief hè zulke pakjes... <3

Pantykous

Berichten: 10514
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:33

Nou na wat reacties in andere kanalen: hoeveel laten jullie max in je Vinted wallet zitten?

_Lorette_

Berichten: 12136
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:35

Als het over de 100 euro heengaat, dan laat ik wel uitbetalen. Eventueel eerder, maar meer dan 100 euro wil ik er niet op hebben staan.

tita

Berichten: 19765
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:42

Niks ik doe het gelijk naar mijn rekening en het item wat verkocht is gaat naar kasboek van het desbetreffende kind.

Mijn zoontje had een plus van 1000€ en heb ik dus een nieuwe jas gekocht van duur merk wat eigenlijk 2-hands niet verkoopt …het mocht nu :D van gewoon geld zou ik het niet doen.

Mijn dochter wild een lelijke jurk van 82€ en ondanks dat populair merk is ga ik ik 2-hands hooguit voor 20€ kwijt raken maar ook zij had iets van 300€ dus dan koop ik het met plezier

Dus geld gaat gelijk naar kasboek van kind

Pantykous

Berichten: 10514
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:51

Ik heb er ongeveer 1000 op staan nu, maar ben volgens mij de enige die zich daar niet zo druk over maakt dan :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 12:11

Jeetje, 1000…. dan moet ik een hoop dingen verkopen. :')

Ik laat bij 50€ uitbetalen.

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 12:23

Hier heeft er 2x boven de 500 euro opgestaan, die heb ik uit laten betalen en nu wil ik het voortaan eigenlijk wel wat beter in de gaten houden om het eerder uit te laten betalen. Heb volgens mij niet echt meer veel nodig om terug te kopen :=

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 13:17

Hoogste wat ik erop had was 100 euro, dat vond ik al spannend, voor hetzelfde geld gaat er iets mis bij Vinted en ben je opeens je geld kwijt. Of je moet je opeens eerst legitimeren voor je je geld eraf mag halen. Vind het toch wat spannend om een kopie van legitimatie naar een app te sturen...

tengeltje11
Berichten: 7186
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 13:23

Ik vind het jammer dat je bv als je 150 in je portemonnee hebt, je niet kan kiezen om 100 uit te betalen en de rest te laten staan. Het is alles of niets en ik hou graag wat over, is enorm makkelijk kopen via je vinted portemonnee.

renee16

Berichten: 4900
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:05

Las hier een tijdje geleden dat Hommer zo ontzettend traag was, hier een x een positief bericht: afgelopen vrijdag verstuurd en gisteren binnen, 5 dagen vind ik prima acceptabel :)!

renee16

Berichten: 4900
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:11

corinep schreef:
Ik vind de bundelkorting heel helder, volgens mij krijg je aan het begin zelfs een bericht daarover.

Ik was echt pissig toen ik een leuke bundel had samengesteld en ze het toch niet wilde verkopen voor die prijs... Je doet een aanbod, iemand gaat akkoord en dan zeg je nee sorry toch niet.

Je zou ook nog 1 artikel uit de bundel van Vinted af kunnen halen en de bundelkorting gelijk aanpassen, dan moeten ze zelf weer een nieuwe bundelaanvraag doen.



Ik heb me hier op het begin (eerste verkopen via Vinted) ook een x in vergist, stond nog op 50% bij x aantal artikelen. Koper had 1 paar dure schoenen en de rest wat goedkopere spullen aangeklikt. Kwam lager uit dan de originele verkoopprijs van de schoenen, oepsie!!!

Heel spijtig voor de koper heb ik dit toch ook niet geaccepteerd en snel de instellingen aangepast. Niet netjes, was mijn fout, maar geen reële prijs meer..

caro29
Berichten: 8081
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:20

Ik zit op iig €100 nog te wachten qua verkoop. Merk wel dat ik sneller koop als er wat in mijn portemonnee staat. Ik wil het nu wel laten staan tot de sale of zo

tengeltje11
Berichten: 7186
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 18:45

Loopt vinted bij jullie ook massaal achter? Ik verkocht iets +/-36u terug en kreeg net nog een bericht dat iemand het op zijn favorietenlijst had gezet…?
En bv al een truitje die de hele dag verkocht is(van iemand anders), en het blijft zichtbaar…. Tikte het al x-aantal keer aan omdat ik telkens dacht dat het terug te koop was)

Anoniem

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 18:56

Ik krijg pas na 48 uur een mail dat er een nieuw bericht is inderdaad.

Joaquim

Berichten: 982
Geregistreerd: 06-10-13
Woonplaats: België

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 20:35

wat voor dingen verkopen jullie dan als jullie 1.000 euro op je vinted wallet hebt? :')

ik laat normaal gezien meteen het geld op mijn rekening zetten, maar nu laat ik het nog even staan. is maar 11 euro, maar ja. :')

renee16

Berichten: 4900
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 20:39

tengeltje11 schreef:
Loopt vinted bij jullie ook massaal achter? Ik verkocht iets +/-36u terug en kreeg net nog een bericht dat iemand het op zijn favorietenlijst had gezet…?
En bv al een truitje die de hele dag verkocht is(van iemand anders), en het blijft zichtbaar…. Tikte het al x-aantal keer aan omdat ik telkens dacht dat het terug te koop was)



Viel mij bij een aantal ook al op, dat ik pas zie dat het al verkocht is als ik hem open klik. Heel irritant

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:12

Ja nu net kreeg ik een bericht dat iemand iets geliked heeft die al sinds deze morgen verkocht is haha

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:24

Ik gebruik het geld op vinted als een soort geheim spaarpotje.
Als ik iets wil kopen maar ik vind het eigenlijk zonde van mijn geld maar ik wil het wel heel graag, dan laat ik het uitbetalen en dan kan ik het toch zonder schuldgevoel kopen :+

Zelfde trouwens met koopzegels van AH :')

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:27

Mee eens :j Nouja dat Vinted tegoed dan, dat voelt als "gratis geld" ofzo :=

Koopzegels daar doe ik niet aan. Een (erg rommelige...) tante van ons wel...die nam jarenlang koopzegels en stopte die in een kast. Paar jaar geleden overleden en man en dochters gingen de boel eens goed opruimen. Kwamen er voor tienduizenden euro's koopzegels uit die kast zetten :=

Pantykous

Berichten: 10514
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:40

Hier ook koopzegels, ideaal spaarpotje :j

Ik verkoop vooral kinderkleding, nu net een bosje boekjes en morgen gaat wat spul uit m’n eigen kast erop. Tikt best aan.