Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 20:56

Zonnebloemen zijn leuk! Voor heel veel andere dingen hebben we geen plek maar een paar zonnebloemen kunnen altijd. Dit jaar hadden we er 3 die spontaan op zijn gekomen, denk dat vogels in de buurt zaden verstopt hadden in de mandjes/bakken :))

En over 3 weken ga ik mijn jonkie ophalen uit de opfok. Superspannend en eens kijken wat hij aan eigen spullen nodig heeft. Tot nu toe was een poetskistje en een halster ruim voldoende.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:09

Plantjes en stekjes en zaadjes zijn hier ook zeker welkom.

Wij zijn hele voortuin en achtertuin leeg aan het halen. Zoveel dode buxus en veel te grote vlinderstruik en giga veel onkruid.

Wil ook klein moestuintje doen als we alles op orde hebben :D

Puzzels heb ik al heel veel. Klein deel:
Afbeelding

En mijn nieuwe keuken waar ik nu heel wat lekkere dingen uitprobeer <3

Afbeelding

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:26

Wooow... Wat een puzzels :wow:

Ik moet weer even iets actiever gaan reageren hier :o Ik lees alles bij, maar het komt er vaak niet van om een reactie te plaatsen.

De afgelopen weken druk geweest met spullen uitzoeken en kopen.. Vandaag over een week krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis :):) Zoveel zin in! Morgen met een waslijst aan boodschappen naar de Ikea :)

Foto's volgen!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:29

Mijn hemel, die stapel puzzels!! Wat een enorme hoeveelheid.
Leuke keuken!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:35

Ja moet nog een mooie kast hebben voor de puzzels en spellen haha. Dit was een klerenkast die er nog stond. Maar ik zoek nog ideetjes voor mooi opbergen zonder achter deuren :D

o en bij mijn moeder liggen er ook nog heleboel puzzels. Ze heeft er toevallig maand terug 6 weer geleend. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 22:58

Elke jaar met de secret santa tijd bedenk ik me dat ik mijn profiel even moet updaten... :+ maar even gaan doen nu corona mijn baan voor de 2e keer heeft agfepakt -.-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 23:26

Wat zuur Pimaude!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 23:55

theadora99 schreef:
Ik heb het bijna nooit koud maar ik vind dekentjes wel heel fijn, gewoon om het gevoel ofzo :') Als ik het koud heb is het of wel echt heel koud, of ik ben ziek/moe. Ik loop gerust het hele jas zonder jas, maar om vragen te voorkomen doe ik m meestal maar aan haha.

Ik zou ook geen gehele jas aan doen als ik geen jas aan doe. :')

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 00:37

Groene vingers heb ik niet heel erg maar ben wel gek op bloemen! Dus ja bloemenbol en zaadjes zijn welkom. Stekjes niet ecbt daar wij al veel groen in huis hebben. Of iig genoeg

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 07:33

Vealosz schreef:
theadora99 schreef:
Ik heb het bijna nooit koud maar ik vind dekentjes wel heel fijn, gewoon om het gevoel ofzo :') Als ik het koud heb is het of wel echt heel koud, of ik ben ziek/moe. Ik loop gerust het hele jas zonder jas, maar om vragen te voorkomen doe ik m meestal maar aan haha.

Ik zou ook geen gehele jas aan doen als ik geen jas aan doe. :')

Jaar :+

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 07:42

Wat balen Pimaude
Sterkte

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 07:51

Enerzijds ben ik snel koud, anderzijds totaal niet. Bij mij in huis is het als ik alleen thuis ben nooit echt warm. Maar als ik bezoek krijg zet ik de verwarming wel even op 20 graden.
Na het duiken kan ik vreselijk koud zijn in de winter. Terwijl als ik in de winter even warm het buitenwater inga ik weer nergens last van heb.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 08:20

Pimaude dat is heel naar. Sterkte!

Ik heb vloer verwarming laten aanleggen dus ik heb nooit hele koude voeten :-)

Debbie wat leuk ! Wat is de stijl in jouw nieuwe huis? Zoek je nog spulletjes?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:32

Wat ontzettend naar Pimaude :(:) . Geeft ook weer veel onzekerheid.

Met betrekking tot planten en stekjes: de zonnebloemen in een aparte kleur vind ik leuk.
Maar verder hoef ik geen planten of stekjes. Als ik meer in de vensterbanken zet gooien de katten het eruit.
En ik heb geen border oid in de tuin. Ik hou het op vegen, maaien en snoeien (stenen, gras en heg). Super makkelijk.
En om het aan te kleden zet ik dan een paar potten met bloemen neer.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:34

pimaude schreef:
Elke jaar met de secret santa tijd bedenk ik me dat ik mijn profiel even moet updaten... :+ maar even gaan doen nu corona mijn baan voor de 2e keer heeft agfepakt -.-

Wat balen zeg. Wel zicht/kans op iets nieuws of wordt dat lastig zolang er nog allerlei maatregels zijn?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 10:37

Wat zuur pimaude.. Ik hoop dat je snel iets nieuws vindt. Ik welke sector was je werkzaam?

Zonnebloemen zijn hier ook top, maar dan vooral degene die wat kleiner blijven en meerdere bloemen per plant hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:07

8nnemiek schreef:
Wat zuur pimaude.. Ik hoop dat je snel iets nieuws vindt. Ik welke sector was je werkzaam?

Zonnebloemen zijn hier ook top, maar dan vooral degene die wat kleiner blijven en meerdere bloemen per plant hebben.

Hier een stadstuintje die nog moet worden aangepakt. Vorige zomer één zonnebloem gehad. Maar die heeft het blijkbaar zo goed gedaan dat heel onze tuin onder de zonnebloemen kwam te staan deze zomer. Tussen de voegen van de tegels, tientalle bloemen die jij beschrijft. :+

Ik hou van plantjes, maar ons huis heeft vrij weinig ramen en dat maakt het wel moeilijk qua plaats en licht. De tuin moet nog opnieuw aangelegd worden dus daar hoef ik voorlopig nog geen zaadjes voor.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:19

Wow wat een puzzels zeg :oo

Mij maak je niet gelukkig met puzzels, daar heb ik geen gedult voor.

Stekjes vind ik erg leuk, maar buitenplaatsen en zaden gaan bij mij niet goed.

Hier trouwens mijn spellen kast. Ik heb ook nog veel kleine spelletjes in de laatjes zitten en mijn verzameling is alweer uitgebreid.

Afbeelding

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:53

Spelletjes <3

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:15

Wat een verzameling puzzels! Ziet er leuk uit zo, al zou het niets voor mij zijn.

Dekentjes voor op de bank zag ik voorbij komen, heerlijk, maar inmiddels liggen er hier genoeg. Plantjes of stekjes voor binnen (of dingen voor mijn mini halfschaduw moestuintje buiten) vind ik wel leuk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:18

Spelletjes en puzzels (vooral Van Haasteren) vind ik ook erg leuk. :j :D

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:26

Spelletjes zijn ook niet echt iets voor mij. Al ben ik echt helemaal fan van het keezenspel en cards against humanity. Vooral die laatste :D

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:21

Dit is wel de status van nu :o
Afbeelding

Spelletjes kunnen leuk zijn als deze niet te uitgebreid zijn.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:23

Wow wat een spellen en puzzels zie ik hier voorbij komen.

Ik hou wel van spelletjes al heb ik vaak niet echt iemand die mee wil doen. Voor puzzels helaas vaak geen tijd.

Plantenzaadjes heb ik helaas niks aan. Ik heb namelijk geen tuin. Naja een gezamenlijke maar die bestaat uit gras en bomen dus daar hebben we niet echt wat aan.

@boterbloem dit heb ik nu ook. Haha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:29

Haha zo lig ik ook boterbloem. :')
Me:
Afbeelding
Heb pizza besteld, in het kader van steun de lokale ondernemer. Oh en het feit dat ik lui ben speelt ook mee.

Spelletjes zijn leuk. Al speel ik ze niet zo vaak als ik zou willen: ik woon alleen en doe wel regelen spelletjesavonden met vrienden, maar die zijn de laatste tijd ook regelmatig afgezegd met de coronamaatregelen.