Beterschap voor de schatjes!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hagelslag schreef:Cayenne schreef:Ja, dat snap ik!
Een vriendin van mij is dierenarts en heeft al talloze sterilisaties uitgevoerd, maar toen moest haar eigen kat onder het mes en was ze opeens stikzenuwachtig
Ze durfde haar eigen kat ook niet te opereren, dus dat heeft een collega uiteindelijk gedaan
Mijn zusje was zelf ook bij de sterilisatie....
Stuurt ook gewoon een foto ervan![]()
2 kleine balletjes van guus en een guus die "vast" ligt op de tafel
Bellatrix schreef:Net mijn 2 kittens bij de DA achtergelaten voor sterilisatie. Toch wel spannend, het zijn echt mijn hartjes en ook al heb ik ze net 5 maanden ik hou al zo veel van ze en kan echt niet zonder ze. Ik duim dat alles goed gaat en ik ze straks met een gerust hart kan ophalen.
Duimen jullie mee?
LG, wanneer is jou afspraak bij de DA?
Cayenne schreef:Spannend Marlies! Mijn ouders hebben tijdens hun leven al talloze katten laten steriliseren/castreren en het is nog nooit fout gegaan. Ik hoop dat je snel bericht krijgt dat je ze weer gezond en wel mag ophalen
Spannend Little_Gift! Wanneer krijg je de uitslag?
En hij is wel superknap!
hagelslag schreef:Cayenne schreef:Ja, dat snap ik!
Een vriendin van mij is dierenarts en heeft al talloze sterilisaties uitgevoerd, maar toen moest haar eigen kat onder het mes en was ze opeens stikzenuwachtig
Ze durfde haar eigen kat ook niet te opereren, dus dat heeft een collega uiteindelijk gedaan
Mijn zusje was zelf ook bij de sterilisatie....
Stuurt ook gewoon een foto ervan![]()
2 kleine balletjes van guus en een guus die "vast" ligt op de tafel
met als bijschrift: dacht dat je dit wel kon waarderen en weet zeker dat je er de maag voor hebt
Hij had gelijk, ik vind dat razend interessant
Bellatrix schreef:Ze hebben gebeld! Alles is goed gegaan en ik kan ze om 16.00 uur halen. ❤️

Jammer dat organen verkopen illegaal is, anders zou ik er van mezelf ook al een paar in de aanbieding gezet hebben