Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 16:47

Anoniem schreef:
xPabloBokt schreef:
Gewoon geen enkel buitenzwembad met avondopenstelling in de buurt. Ben kapot wil gewoon zwemmen.

https://www.zwemwater.nl
Plas, meertje, riviertje in de buurt zonder blauwalg ofzo?
In een binnen of buitenbad zien ze mij nu niet, nu het nog steeds niet toegestaan is om voor en na zwemmen onder de douche te gaan.
Daar erger ik mij aan, dat ik zo graag banen wil zwemmen weer, maar ik echt niet ga als mensen niet eerst even onder de douche moeten daar ter plaatse.

Bij ons mag er gewoon gedouchet worden! Dus misschien even navragen bij de lokale zwembaden?

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 16:53

Blij dat meer mensen mijn ergernis delen over mannen zonder shirt.
Als het nu knappe mannen zijn, maar nee het zijn allemaal mannen waarvan je denkt: WHY GOD, WHY?!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:00

Dat van mijn fruit tella snoepjes het papiertje er niet meer afgaat ( waarschijnlijk door de warmte) -O-

En DHL die gisteren een pakketje voor de deur heeft neer gelegd. Als ze gewoon beneden aanbellen doe ik open, maar nee deze is illegaal de flat binnengekomen en dumpt het dan bij mijn voordeur ( daar doet de bel het niet )

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:04

Ineke2 schreef:
Dat van mijn fruit tella snoepjes het papiertje er niet meer afgaat ( waarschijnlijk door de warmte) -O-

En DHL die gisteren een pakketje voor de deur heeft neer gelegd. Als ze gewoon beneden aanbellen doe ik open, maar nee deze is illegaal de flat binnengekomen en dumpt het dan bij mijn voordeur ( daar doet de bel het niet )

Nou je kan veel zeggen, maar zie niet vaak dat een pakket bezorger zo veel moeite doet om een pakketje af te leveren. :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:04

Dat er een collega mn blikje cola uit de koelkast heeft gejat.
Had m er gisteren in gezet, en vanmorgen in de winkel besloten om niet meer te nemen want ik had nog dat lekker blikje cola in de koelkast staan...
Niks ergers dan ergens zin in hebben en er dan achter komen dat t gejat is!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:07

Het is niet zoveel moeite hoor Nayomie. De bezorger loopt schijnbaar met een andere bewoner mee naar binnen en komt dan boven bij mij.
Daar moet de bezorger sowieso het pakketje afleveren.
Alleen mijn bel doet het beneden wel, boven niet :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:11

Dat mijn uitlaat lek is wel komt er een stoer geluid uit een Ferrari is er niks bij.

Morgen maar even langs de garage

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:19

Ik had gisteren een pak lekkere magnums gekocht, ik had daar zo'n zin in.

En ik kwam net tot de ontdekking dat dat pak dus nog op tafel stond, met mijn duffe kop heb ik die dus niet in de vriezer gezet en die ijsjes hebben lekker 24 uur staan bakken in de woonkamer op tafel. En nu heb ik geen ijsje...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:25

Telpeva schreef:
Ik had gisteren een pak lekkere magnums gekocht, ik had daar zo'n zin in.

En ik kwam net tot de ontdekking dat dat pak dus nog op tafel stond, met mijn duffe kop heb ik die dus niet in de vriezer gezet en die ijsjes hebben lekker 24 uur staan bakken in de woonkamer op tafel. En nu heb ik geen ijsje...

I feel your pain :(:)

Ineke2 schreef:

Mijn snoepjes in de auto zitten in een metalen blikje, en dat metaal zet lekker uit met de warmte dus ook geen snoepjes voor mij vandaag. Deksel ging er ècht niet af :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:47

Heel veel zin in patat maar het duuuurt laaang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 18:03

iirrssjjee schreef:
Anoniem schreef:
https://www.zwemwater.nl
Plas, meertje, riviertje in de buurt zonder blauwalg ofzo?
In een binnen of buitenbad zien ze mij nu niet, nu het nog steeds niet toegestaan is om voor en na zwemmen onder de douche te gaan.
Daar erger ik mij aan, dat ik zo graag banen wil zwemmen weer, maar ik echt niet ga als mensen niet eerst even onder de douche moeten daar ter plaatse.

Bij ons mag er gewoon gedouchet worden! Dus misschien even navragen bij de lokale zwembaden?

Heb ik gedaan. Helaas. Maar dank je wel voor het meedenken!

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-20 19:38

Badpak dat ik ontzettend mooi vind is nergens meer te krijgen in mijn maat -O-

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 19:54

Internet internet internet, een huisbaas die lekker blijft klagen en zeuren en vooral alles op mijn bordje wil schuiven. Joeh, als jij niet naar mij wilt luisteren, luister ik ook niet naar jou, simpel zat.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 20:04

Zoooooo warm en moe :Z

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 20:51

Dat mijn achterdemper kapot is ( doei ongeveer 150 euro )

Dat mijn zusje niet even een corona test laat doen man wat is die aan het snotteren. Volgens de huisarts was het niet nodig terwijl ze tegen mij zeiden toen snot is een reden om te testen. Haar vriend vertrouwt het ook niet en mevrouw heeft nu wel zoiets van ja bij kleine verhoging dan maar testen. Maar dan meer omdat ze niet naar haar vriend kan. Terwijl ik denk doe het ook voor mijn werk ( zorg) want mocht het wel zo zijn kunnen ze beginnen aan een stappenplan....

En dat ik morgen heel graag langs een vriendin wil die in de lappenmand zit leek mij echt een heel goed moment om even bij te kletsen omdat we weinig tijd hebben doorgebracht de afgelopen tijd. Maar ik het niet vertrouw omdat mijn zusje snottert. Vriendin in kwestie is al wat ouder en ligt wel wat in de risicogroep.

Zelf voel ik mij nog prima hoor! Ouders vertonen ook geen symptomen en haar vriend ook niet en ook geen leden van het theaterkamp ( op 1 na maar die was al negatief getest). Dus eigenlijk gok ik op een normale verkoudheid wat hier ook rond gaat.

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 20:59

Zebrastreep ik snap je wel. Ookal is de kans op een gewone verkoudheid groot wil je gewoon wat zekerheid hebben als je omgaat met mensen die in een risicogroep zitten.

Hier erger ik mij aan de hitte, kan er echt slecht tegen!
En het feit dat ik zo ongeveer alles alleen doe voor onze rijvereniging. We zijn wel zover dat er een ALV komt om te beslissen over het bestaan van de RV. Maar geen van de anderen bestuursleden doet iets... niks voor de ALV, aankomende wedstrijden en de afronding......

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:29

Aan m'n man.. En dat nog wel op m'n verjaardag

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:33

Gefeliciteerd fjordjes!

Aan dat ik heel erg zenuwachtig ben voor vrijdag.. dan moet ik naar het umcu en hangt voor mijn gevoel zoveel vanaf.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 23:24

Bloedhete helemaal zat met dat ik er zeer slecht tegen kan. Met daarbij nog geen fatsoenlijke bui gehad op een luchtshow na gisteren avond. En nu wil het nog niet eens afkoelen.

Ha die zeg puf maar extra. Ja handig als ik nog maar 1x extra kan heb ik heel veel aan met dit benauwde weer. |o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 23:33

Met m’n domme kop vergeten naar de apotheek te gaan vandaag. Ben benieuwd wanneer de ontwenningsverschijnselen komen ;(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 00:03

Ik wil winter

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 00:53

Aan bepaalde type gasten die ondertussen al een kwartier kabaal staan te maken in t speeltuintje hier verderop. Echoed lekker door het huis heen..

Rot op naar huis en laat mensen slapen...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 06:22

Middenrif die voelt alsof die bont en blauw is.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 06:50

Een schreeuwend mens onder mijn slaapkamerraam om 6 uur in de ochtend.

Weet je, als je je niet luisterende hond nou gewoon aangelijnd houdt in een woonwijk waar je hond sowieso al aangelijnd moet zijn, dan hoef je ook niet als een malle naar die hond te schreeuwen dat die terug moet komen. En al helemaal niet op dat tijdstip! Stom mens, ik slaap al dagen slecht grrr

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 07:29

Mijn overbuurman die aan het klussen is in en rondom het huis en met deze hitte ervoor kiest om dan vanaf een uurje of 6 te gaan zagen met een cirkelzaag in de tuin.

Snap echt dat het heet is maar ik slaap al slecht door de warmte en moet gewoon werken. Dus elk uurtje is meegenomen.