Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Omdat jullie allemaal erg voorzichtig zijn en ik ook, toch even hier de vraag (hopelijk vinden jullie dat niet erg): ik zou graag op bezoek gaan bij mijn ouders (66 en 72). Ik heb geen klachten, zij ook niet. Maar ik weet natuurlijk niks over symptoomloos etc. Is het veilig als we gewoon een stukje gaan fietsen in het natuurgebied naast de deur en 2 meter afstand houden? Of in de tuin gaan zitten (mooi weer).
Maureen95 schreef:Ook ik voel mij op dit moment niet top. Erg last van mijn buik en begin steeds meer hoofdpijn te krijgen. Ik werk momenteel al vanuit huis. Heb nog 1 advil liggen maar dan zijn mijn pijnstillers ook op. Winkels is elke keer alles opIk ga mijzelf de komende 2 weken ook maar opsluiten en iemand zoeken die boodschappen voor mij wilt doen
Wel lastig is dat ik in een studentenhuis woon. Geen ontsmettingsmiddel en iedereen raakt alles aan
secricible schreef:https://nos.nl/artikel/2327625-volgende ... wacht.html
Nederlandse vereniging voor intensive care verwacht volgende week 500 tot 1000 mensen op de IC te hebben, waar dat er deze week nog 177 zijn. Ik kan er niks aan doen, maar ik merk toch dat het me angst aanjaagt... Angst voor Italië-situaties in Nederland...
LWDaisy schreef:Sheran schreef:Omdat jullie allemaal erg voorzichtig zijn en ik ook, toch even hier de vraag (hopelijk vinden jullie dat niet erg): ik zou graag op bezoek gaan bij mijn ouders (66 en 72). Ik heb geen klachten, zij ook niet. Maar ik weet natuurlijk niks over symptoomloos etc. Is het veilig als we gewoon een stukje gaan fietsen in het natuurgebied naast de deur en 2 meter afstand houden? Of in de tuin gaan zitten (mooi weer).
Bedankt voor alle antwoorden! Ik wil ook voorzichtig doen, daarom vraag ik het ook. Maar waar ligt de grens? Vandaar al het idee van iets buiten doen met 2 meter afstand.
En wanneer kun je ze dan wél weer zien? Wanneer acht jij het bijvoorbeeld weer veilig?
Ik zou het gewoon niet doen.
Ik zie mijn ouders nu ook minstens 3 weken niet, gewoon omdat ik niet weet of ik besmet ben. Ik wil het hen niet aandoen, en zij zijn een stuk jonger dan jouw ouders. Wij bellen gewoon dagelijks. Ik mis ze hoor! Maar ik wil het risico niet nemen
LWDaisy schreef:Sheran schreef:Omdat jullie allemaal erg voorzichtig zijn en ik ook, toch even hier de vraag (hopelijk vinden jullie dat niet erg): ik zou graag op bezoek gaan bij mijn ouders (66 en 72). Ik heb geen klachten, zij ook niet. Maar ik weet natuurlijk niks over symptoomloos etc. Is het veilig als we gewoon een stukje gaan fietsen in het natuurgebied naast de deur en 2 meter afstand houden? Of in de tuin gaan zitten (mooi weer).
Ik zie mijn ouders nu ook minstens 3 weken niet, gewoon omdat ik niet weet of ik besmet ben. Ik wil het hen niet aandoen, en zij zijn een stuk jonger dan jouw ouders. Wij bellen gewoon dagelijks. Ik mis ze hoor! Maar ik wil het risico niet nemen
tessyke schreef:Hier is de bevolking massaal mondmaskers aan het naaien om aan de ziekenhuizen of rusthuizen te geven.
Ook schilders, bouwbedrijven,... doneren allemaal maskers en handschoenen.
secricible schreef:https://nos.nl/artikel/2327625-volgende ... wacht.html
Nederlandse vereniging voor intensive care verwacht volgende week 500 tot 1000 mensen op de IC te hebben, waar dat er deze week nog 177 zijn. Ik kan er niks aan doen, maar ik merk toch dat het me angst aanjaagt... Angst voor Italië-situaties in Nederland...
mvdende schreef:Ergens vind ik het wel een vervelend idee dat nu ook particulieren bij de Makro en Sligro binnen mogen.
1 het is daar bijna altijd duurder dan in een normale supermarkt
2 nu krijg je dus een run op producten die niet in een normale supermarkt te vinden zijn.
En zo moeilijk was het niet om binnen te komen. Jaren na het sluiten van onze winkel in 2005, konden we nog gewoon met die pas naar binnen. Hetzelfde geld voor de pas van mn vader die zzp was, ook die bleef nog jaren na het opbreken van zijn bedrijf actief.
Je krijgt bij aanmelding ook iets van 4 passen, of in ieder geval kan je die aan laten maken.
Zo hebben nu zowel mijn vader als moeder een pas op naam van mijn bedrijf.
tessyke schreef:Hier is de bevolking massaal mondmaskers aan het naaien om aan de ziekenhuizen of rusthuizen te geven.
Ook schilders, bouwbedrijven,... doneren allemaal maskers en handschoenen.
tessyke schreef:Mijn moeder(verpleegster) werkt s'nachts op nierdialyse en was vannacht deze aan het maken op de rustige momenten.
[ [url=m/BzvoiR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9pfvQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kZ0R43.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sheran schreef:LWDaisy schreef:
Bedankt voor alle antwoorden! Ik wil ook voorzichtig doen, daarom vraag ik het ook. Maar waar ligt de grens? Vandaar al het idee van iets buiten doen met 2 meter afstand.
En wanneer kun je ze dan wél weer zien? Wanneer acht jij het bijvoorbeeld weer veilig?
Ik vind het jammer dat je zo weinig kan testen. Want op zich mag je nu gewoon symptoomloos mensen opzoeken, maar hoe handig dat is weet ik niet. Ik word er een beetje gek van .
The_Cat schreef:Geen idee of er hier mensen zitten met high end pc materiaal, maar alle beetjes helpen![]()
https://www.gamesradar.com/nvidias-call ... NpvWS6X3As
mvdende schreef:Ergens vind ik het wel een vervelend idee dat nu ook particulieren bij de Makro en Sligro binnen mogen.
1 het is daar bijna altijd duurder dan in een normale supermarkt
2 nu krijg je dus een run op producten die niet in een normale supermarkt te vinden zijn.
En zo moeilijk was het niet om binnen te komen. Jaren na het sluiten van onze winkel in 2005, konden we nog gewoon met die pas naar binnen. Hetzelfde geld voor de pas van mn vader die zzp was, ook die bleef nog jaren na het opbreken van zijn bedrijf actief.
Je krijgt bij aanmelding ook iets van 4 passen, of in ieder geval kan je die aan laten maken.
Zo hebben nu zowel mijn vader als moeder een pas op naam van mijn bedrijf.
Pindabear schreef:Maureen95 schreef:Ook ik voel mij op dit moment niet top. Erg last van mijn buik en begin steeds meer hoofdpijn te krijgen. Ik werk momenteel al vanuit huis. Heb nog 1 advil liggen maar dan zijn mijn pijnstillers ook op. Winkels is elke keer alles opIk ga mijzelf de komende 2 weken ook maar opsluiten en iemand zoeken die boodschappen voor mij wilt doen
Wel lastig is dat ik in een studentenhuis woon. Geen ontsmettingsmiddel en iedereen raakt alles aan
Helaas woon je te ver bij mij vandaan, anders had ik wel boodschappen voor je willen halen. Misschien dat er bokkers zijn die bij jou in de buurt wonen die wat voor je kunnen halen.
Veel beterschap!