Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 12:01

Dat kunnen mijn sketchers ook, ik vind dat vooral vervelend wanneer je een keer ermee door de regen moet lopen want dan zijn je sokken nat. Dat sopt zo vies :+

Hilli

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 21:09

Je kan met alle schoenen in het water. Daar hoef je dat ene paar echt niet speciaal voor aan te schaffen :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 07:38

Of je koopt waterschoenen, veel goedkoper.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 08:07

Of je trekt je schoenen uit voor je het water in gaat, veel goedkoper :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 08:41

Ben je uiteindelijk toch voor tropicfeel gegaan, die heb ik nog aangeraden indertijd dacht ik :))

Die beige zijn wel wat ouderwets ja, maar anderzijds... Ze zitten lekker, ze zijn ecologisch verantwoord/duurzaam en als je dan uiteindelijk met 2 paar je hele garderobe kan combineren? Zou alleen een andere kleur nemen. Beige/bleke kleuren worden zo snel vies met vlekken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 23:22

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 23:34

Jij wilt serieus gaan rondlopen in een vormeloze aardappelzak met een rattestaart tussen je benen en een zilveren piramide op je hoofd? Laat me je helpen:

- mooi is hij niet, je gaat mij echt niet vertellen dat zo'n stuk vormeloze stof mooi is
-praktisch is hij niet. Paarden gaan niet voor niets niet op hun kont zitten. Dat zit namelijk voor geen meter met zo'n staart tussen je benen. En dit oversized model flubbbert helemaal overal heen
-warm. Ja ok, warm is hij misschien wel, maar ga mij niet vertellen dat een simpel fleece dekentje op de bank niet ook gewoon warm is.
-charmant. Nee, in huis hoef je er niet op je charmantst uit te zien, maar als de pakketbezorger dit bij de voordeur aantreft, kost dat toch minstens 3 jaar van zijn leven.

Dus, huispak afgeschreven

Die sloffen heb ik maar 1 ding op te zeggen: hou oud ben je?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 23:44

tjaakje schreef:
Jij wilt serieus gaan rondlopen in een vormeloze aardappelzak met een rattestaart tussen je benen en een zilveren piramide op je hoofd? Laat me je helpen:

- mooi is hij niet, je gaat mij echt niet vertellen dat zo'n stuk vormeloze stof mooi is
-praktisch is hij niet. Paarden gaan niet voor niets niet op hun kont zitten. Dat zit namelijk voor geen meter met zo'n staart tussen je benen. En dit oversized model flubbbert helemaal overal heen
-warm. Ja ok, warm is hij misschien wel, maar ga mij niet vertellen dat een simpel fleece dekentje op de bank niet ook gewoon warm is.
-charmant. Nee, in huis hoef je er niet op je charmantst uit te zien, maar als de pakketbezorger dit bij de voordeur aantreft, kost dat toch minstens 3 jaar van zijn leven.

Dus, huispak afgeschreven

Die sloffen heb ik maar 1 ding op te zeggen: hou oud ben je?

Best.Arguments.EVER! _/-\o_ _O- ik ga stuk hier!

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 08:37

Stel je voor.... je loopt helemaal opgetut met je onesie en pantoffels door het huis en ineens een NOODGEVAL!! Overal brand en je kan alleen nog in 1 lijn linea recta naar buiten.

Punt 1: hoe zou je jezelf dan voelen, als niet iedereen naar de brand staat te kijken, maar naar jou?
Punt 2: wat zou je denken als je buurvrouw ineens zo naar buiten komt rennen? Is het in de trant van: die heeft niet alle aardappelen nog in het pannetje zitten? Niet kopen dus.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:41

Geen enkele energiecrisis kan dienen als excuus om er zo idioot bij te gaan zitten op de bank. Period!

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:44

En nu denk je nog, ja oké, dat waren goede argumenten voor het uiterlijk van het pak, maar het gaat uiteindelijk om de warmte. Nou geloof me, zo'n pak zonder 1 enkel luchtkiertje of gaatje wordt een ramp; voor je het weet is het een muffe, vieze lap synthetische stof en stinkt het naar zweet.
Waarschijnlijk wil je dit pak kopen vanuit het idee daar loop ik dan lekker op m'n hele vrije dag in rond. Zo'n pak koop je niet als je lekker een dagje actief bezig wil zijn in huis of buiten de deur, maar vooral als je lekker 'serie wilt kijken op de bank'. En ik geloof niet dat je dan bij wat drinken, lunchen of avondeten van plan bent dit pak uit te trekken. En geloof mij, dat kan nooit lang goed gaan.
Ik zie alle yoghurt-koffie-rode spaghetti vlekken al voor me. 1x morsen (doordat je met die zilveren staaf pantoffel achter de salontafelpoot blijft haken): 1 vlekje en het hele pak kan gelijk al in z'n geheel in de was. En dan begint de echte ellende pas. Want na 1x wassen van zo'n pak blijkt het zachte stofje toch niet meer zo zacht eruit te zien als dat het op het plaatje deed. En na een aantal keer wassen zal het net voelen alsof je de harde droge ruwe stijve handdoeken (van mijn oma) aanhebt.

En dan hebben we het nog niet eens over die onhandig lange mouwen. Probleem 1: hoe was je fatsoenlijk je handen. Probleem 2: naar de wc gaan wordt een ramp. Aangezien je vast en zeker in dit pak wil wonen tijdens barre koude winterdagen wordt dat in de winter óf de hele dag de behoefte om naar de wc te gaan in te houden (zou ik niet aanraden, zeer ongezond) óf in je nakie in een bar koude wc zitten omdat jij zo nodig een ezelspak aan wilde die je ten eerste verschikkelijk onhandig uit kan doen en ten tweede ervoor zorgt dat je kou aan het lijden bent op de wc. waarna je vervolgens eerst weer een uur in dat pak nodig hebt om bij te komen van je toiletbezoek.

Ik heb er nog eens extra over nagedacht, maar kan oprecht niks positiefs aan deze eventuele aanmiskoop verzinnen. *D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:53

Ik hou van dit topic jullie zijn zo hilarisch :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:43

Buiten alles dat reeds genoemd is.

Tracht je een toiletbezoek voor te stellen.
Ik ga er even niet vanuit dat er bij die staart ook daadwerkelijk een uitgang zit.

Ben je vrouw, of man die voor nummer twee gaat, betekent dat concreet het volgende.

Je zit op de bank. Vooruit, alles is nog schoon en je zit comfortabel en warm. Dan voel je iets.
Aandrang. Je moet, zeg maar.
Je probeert op te staan, struikelt over pantoffel 1. Krabbelt op. Hebt nu haast om bij de pot te komen.
Je komt er, en dan krijg je 'de dans'.
Omdat er geen staartuitgang is, en dit stuk stof uit 1 geheel bestaat, kun je niet even snel neerzijgen op je troon.
Dat hele bovendeel moet lager komen dan jouw achterhand.
Kortom, mouw 1 uit. Je moet nu écht heeeeeel nodig plassen. De stof is niet glad, oliebol, mouw 2 wil niet. Je maakt een half springende beweging, en je bevrijdt je uit mouw 2.
Dat hele stuk stof mag niet ín de toiletpot belanden, das vies èn nat.
Je stapt naar voren, je boezem zowat tegen de pleedeur. Je laat de stof zakken tot onder je derrière, stapt één pas terug en eindelijk zak je neder om je te kunnen ontladen.
Ooh, oliebol, vergeten, onderbroek moet ook nog uit.
Het koude zweet breekt je uit, je springt op alsof iemand in je billen bijt, knijpt om te voorkomen dat je al plast, laat nu wel je onderbroek zakken, en laat je weer neerploffen.
Je zucht van verlichting, alles net op tijd gered.
Om je dan te realiseren dat het toilet niet erg warm is, je bovenkleding nu zo ongeveer op de toiletvloer ligt, en je hele bovenlichaam begint in rap tempo af te koelen.
Rillend maak je je ontlastende werk af.
Dan komt de volgende stap.
Jezelf weer ín dat hele mombakkes hijsen. De niet-charmante dans herhaalt zich zo ongeveer achterstevoren.
Behalve dan dat de stof blijft hangen achter twee zilvermetalic eenhoornhoorns, en je de boel in gebukte houding op dat toilet eerst los moet zien te haken.

Tegen de tijd dat je weer op de bank ploft heb je het koud, ben je zo lang bezig geweest dat de reclame voorbij is en je een stuk van je tv-serie gemist hebt....

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:46

Hahahaha wat een top argumentatie hierboven.
En herkenbaar, toilet bezoek in onesie of jumpsuit is niet te doen. :=

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:52

Ik zag het aan voor een wolvenpak B-) . Levensgevaarlijk als iemand je in het (half)donker, terwijl je net de kliko aan de straat hebt gezet, aanziet voor die wolf die gisteren in de buurt gespot was en besluit er direct wat aan te doen...

RIP Telpeva Y;(

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:45

Verdorie die pantoffels zijn leuk!

*leest bovenstaande berichtjes*

Oke laat maar.
Maar ze zijn nog steeds leuk!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:29

Roodvos schreef:
Ik zag het aan voor een wolvenpak B-) . Levensgevaarlijk als iemand je in het (half)donker, terwijl je net de kliko aan de straat hebt gezet, aanziet voor die wolf die gisteren in de buurt gespot was en besluit er direct wat aan te doen...

RIP Telpeva Y;(

Als jullie mij opeems niet meer zien posten op bokt dan weten jullie how laat het is en dat ik het advies hier niet heb gevolgd _O-

Weet je waar ik zelf nog aan dacht met het wc verhaal, stel je hebt dat pak eindelijk weer aangetrokken, en dan kijk je achterom en dan zie je dat die staart in de pot heeft zitten dweilen terwijl je bezig was met opnieuw aantrekken.

Neuh ik hou het wel bij mijn ochtendjas _O-

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 08:13

Trouwens, die slappe waggelende staart werkt als een magneet op huisdieren die ermee willen spelen. Kan je continu een kat van je kont plukken als je het waagt in huis rond te lopen of dat bekwijlde stuk stof uit de muil van je hond praten. Succes ermee!

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 21:38

Tijd om dit topic van onder het stof vandaan te trekken. Help, ik wil een Ninja Creami. Vertel me alsjeblieft waarom ik dat ding niet moet kopen. :')

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 22:35

Ten eerste: het is een woord wat je waarschijnlijk vandaag pas op Bokt hebt leren kennen (ik tenminste wel :+ )
Als je hiervoor altijd prima kon leven zonder enige kennis van het bestaan van het ding af, kan je dat nu ook.

Daarnaast klinkt het allemaal heel leuk, maar ga je echt als je denkt "ik heb nú zin in een ijsje" een heel recept volgen om dan de volgende dag pas ijs te hebben?
Of pak je dan toch die cornetto uit de vriezer?
Als je echt lekker ijs wilt, moet je naar Italië, zo simpel is het

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-23 22:38

Ik moest dat google-en. Nu heb ik nachtmerries.

Ik vind het wel een beetje duur voor een ding dat stof staat te verzamelen op je aanrecht. Als ik het zo leest vereist het een graad van planning die ik in ieder geval nooit zal bereiken. Waarschijnlijk komt het er toch op neer dat je het ding alleen maar gebruikt als onderzetter voor het ijs dat je in de winkel hebt gekocht als je het weg wil kanen.
En je moet dat ding ook nog schoonmaken.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 22:44

Jemig wat een prijs :$
Daarvoor kan je ook een liter of 80 aan ijs kopen, en dan heb ik ingrediënten die je nodig hebt om het zelf te maken nog niet eens meegerekend. Dit haal je er nooit weer uit.

Enige situatie waarin dit wel een goeie aankoop zou kunnen zijn; je wou al een ijsmaker en/of je hebt dusdanige allergieën/dieetrestricties dat dit je enige mogelijkheid is om eens wat anders als een waterijsje te eten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 22:45

Lau07 schreef:
Tijd om dit topic van onder het stof vandaan te trekken. Help, ik wil een Ninja Creami. Vertel me alsjeblieft waarom ik dat ding niet moet kopen. :')

Als je graag ijs wil maken kopen dan een zelf vriezende ijsmachine. Ik vind zelf ijs maken heel erg leuk en ook allergie proef maar met dit dure apparaat moet je ook nog bedenken dat het element ingevroren moet. Niet heel praktisch als je even zin hebt in ijs.

Niet dat mijn zelfvriezende ijsmachine goedkoop was maar ik kan nu wel zonder buikpijn ijs eten. :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 22:50

Ik wist dat dit over de ninja creami moest gaan haha :+
Maar ik kan je niet helpen want ik heb hem gekocht :')
(In my defense: ik zocht al een tijdje een nieuwe ijsmachine)

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 22:57

gerlindie schreef:
Ten eerste: het is een woord wat je waarschijnlijk vandaag pas op Bokt hebt leren kennen (ik tenminste wel :+ )
Als je hiervoor altijd prima kon leven zonder enige kennis van het bestaan van het ding af, kan je dat nu ook.

Daarnaast klinkt het allemaal heel leuk, maar ga je echt als je denkt "ik heb nú zin in een ijsje" een heel recept volgen om dan de volgende dag pas ijs te hebben?
Of pak je dan toch die cornetto uit de vriezer?
Als je echt lekker ijs wilt, moet je naar Italië, zo simpel is het

Oh heerlijk dat dit topic onder het stof vandaan is gehaald. *\o/* Ik vind de dikgedrukte toch wel een hele goede, het is soms beter om van het bestaan van dingen niet af te weten, toen was je leven ook prima, zo'n nutteloze machine probeert jou een gevoel van gebrek aan te praten, trap er niet in. _/-\o_

Oh en daarbij. Altijd onbeperkt ijs tot je beschikking alsof het een kopje koffie is die je zet lijkt me ook (tenzij je 0% verslavingsgevoeligheid hebt en altijd maat kunt houden) niet zo'n heeeel goed idee. Ik zou bolletje rond worden *D En zoveel ijs eten, dat ik daarna een leven lang trauma heb en geen ijs meer lust, en dat dan de rest van mijn leven moet missen, terwijl anderen er nog van genieten. Brrr wat een ellende.