Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tjaakje schreef:Jij wilt serieus gaan rondlopen in een vormeloze aardappelzak met een rattestaart tussen je benen en een zilveren piramide op je hoofd? Laat me je helpen:
- mooi is hij niet, je gaat mij echt niet vertellen dat zo'n stuk vormeloze stof mooi is
-praktisch is hij niet. Paarden gaan niet voor niets niet op hun kont zitten. Dat zit namelijk voor geen meter met zo'n staart tussen je benen. En dit oversized model flubbbert helemaal overal heen
-warm. Ja ok, warm is hij misschien wel, maar ga mij niet vertellen dat een simpel fleece dekentje op de bank niet ook gewoon warm is.
-charmant. Nee, in huis hoef je er niet op je charmantst uit te zien, maar als de pakketbezorger dit bij de voordeur aantreft, kost dat toch minstens 3 jaar van zijn leven.
Dus, huispak afgeschreven
Die sloffen heb ik maar 1 ding op te zeggen: hou oud ben je?
Roodvos schreef:Ik zag het aan voor een wolvenpak. Levensgevaarlijk als iemand je in het (half)donker, terwijl je net de kliko aan de straat hebt gezet, aanziet voor die wolf die gisteren in de buurt gespot was en besluit er direct wat aan te doen...
RIP Telpeva
Lau07 schreef:Tijd om dit topic van onder het stof vandaan te trekken. Help, ik wil een Ninja Creami. Vertel me alsjeblieft waarom ik dat ding niet moet kopen.
gerlindie schreef:Ten eerste: het is een woord wat je waarschijnlijk vandaag pas op Bokt hebt leren kennen (ik tenminste wel)
Als je hiervoor altijd prima kon leven zonder enige kennis van het bestaan van het ding af, kan je dat nu ook.
Daarnaast klinkt het allemaal heel leuk, maar ga je echt als je denkt "ik heb nú zin in een ijsje" een heel recept volgen om dan de volgende dag pas ijs te hebben?
Of pak je dan toch die cornetto uit de vriezer?
Als je echt lekker ijs wilt, moet je naar Italië, zo simpel is het