Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Nu weer een dhl frustratie ik ruim 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij een webshop en vandaag maar even een berichtje eruit gedaan wanneer ik het kon verwachten ja het stond al een week klaar maar dhl was nog niet langs geweest om het op te halen ….
robert45 schreef:candalisa schreef:Nu weer een dhl frustratie ik ruim 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij een webshop en vandaag maar even een berichtje eruit gedaan wanneer ik het kon verwachten ja het stond al een week klaar maar dhl was nog niet langs geweest om het op te halen ….
En dan kan je als bedrijf niet bedenken dat je of de klant bericht dat er een probleem is of zelf een andere manier van vervoeren zoekt…
little_birdy schreef:Hoe hard heb je het nodig ?
Anders aangegeven dat je het echt snel moet hebben zodat ze het los wegbrengen?
Ik heb meestal geen haast meer met online bestellen . Dat scheelt een hoop frustratie
karuna schreef:jemig zeg het zitje niet mee. Dat is ook meteen een heel fikse vertraging ook zeg.
![]()
Ik zou wel even je naam weghalen, misschien wil je die niet online hebben.
Rennie89 schreef:Zat geen excuus kaartje bij. Ik vermoed dat de dieven de envelop open heeft gestoomd, inhoud er uit en daarna weer dicht gedaan.
purny schreef:Rennie89 schreef:Zat geen excuus kaartje bij. Ik vermoed dat de dieven de envelop open heeft gestoomd, inhoud er uit en daarna weer dicht gedaan.
Misschien even de afzender een berichtje sturen of hij de envelop goed heeft dicht gedaan?