Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 18:41

Bij ons moet iets boven de 30 kilo op een pallet aangeleverd worden.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 18:53

Nu weer een dhl frustratie ik ruim 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij een webshop en vandaag maar even een berichtje eruit gedaan wanneer ik het kon verwachten ja het stond al een week klaar maar dhl was nog niet langs geweest om het op te halen …. |o

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:18

candalisa schreef:
Nu weer een dhl frustratie ik ruim 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij een webshop en vandaag maar even een berichtje eruit gedaan wanneer ik het kon verwachten ja het stond al een week klaar maar dhl was nog niet langs geweest om het op te halen …. |o

En dan kan je als bedrijf niet bedenken dat je of de klant bericht dat er een probleem is of zelf een andere manier van vervoeren zoekt…

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 09:21

robert45 schreef:
candalisa schreef:

En dan kan je als bedrijf niet bedenken dat je of de klant bericht dat er een probleem is of zelf een andere manier van vervoeren zoekt…

Nou dat ook idd in de mail stond dat ze woensdag zouden komen dat hadden ze niet gedaan, hadden beloofd donderdag te komen en ook vrijdag waren ze niet geweest. Wij “hopen” dat ze maandag komen anders zit er niets op dan de pallets leeg te halen en een paar keer heen en weer te rijden naar de service point… uhm ja niet onaardig bedoeld maar dat is toch niet mijn probleem als klant? Als het idd al netjes gecommuniceerd wordt is het nog een ander verhaal maar vind dit gewoon slordig als je kiest voor dhl moet je ook voor de gevolgen opkomen.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 09:26

Hoe hard heb je het nodig ?
Anders aangegeven dat je het echt snel moet hebben zodat ze het los wegbrengen?
Ik heb meestal geen haast meer met online bestellen . Dat scheelt een hoop frustratie

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 18:01

little_birdy schreef:
Hoe hard heb je het nodig ?
Anders aangegeven dat je het echt snel moet hebben zodat ze het los wegbrengen?
Ik heb meestal geen haast meer met online bestellen . Dat scheelt een hoop frustratie

Op zich had het geen haast waren snacks voor de honden maar ik had niet verwacht dat het 3 weken zou duren dus heb gister maar wat bij de winkel gehaald om ze bezig te houden. Ik heb het wel getroffen want mijn bestelling van divoza duurde ook 5 weken terwijl het op voorraad was maar dat ligt niet aan de post ik denk dat er een vertragingsvloek op mij rust hahaha

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 18:12

Jemig, dat is wel erg bizar zeg. :(:)

Hier gaat het juist heel snel, te snel _O- gisteravond wat besteld (dekbed opeens aan zijn eind uit de wasmachine gekomen) nieuw dekbed, andere maat en daarom ook nieuwe hoezen besteld. Vanmorgen vroeg mailtje we komen na 1500 (dat was al heel snel :+ ) daarna bericht we zijn te later we redden het niet vandaag, om meteen daarachter aan om 12.00 we hebben u gemist het staat bij het postpunt. _O- Jongens ik was nog onderweg naar huis ja. Kortom gewoon binnen 14 uur in huis. Idioot gewoon al ben ik er wel blij mee. Dekbed vannacht weer. :))

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 22:15

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 22:50

Als postbode is het ook wel een beetje heel erg poedersuiker dat je steeds moet aanbellen omdat er iets niet door de brievenbus past.. Ze krijgen niet betaald om aan te bellen maar om dingen door een gleuf te schuiven, dan is het gewoon poedersuiker als dat voor de zoveelste keer die dag niet past. Helemaal als mensen dan ook nog eens niet open doen.

Snap zijn frustratie dus wel. Al had ik haar in mijn gedachten uitgescholden en zeker niet recht voor zo'n camera :=

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 16:16

Ik zit alweer de hele dag op een pakketje van DHL te wachten, fantastisch -O- :roll: >;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 19:13

Justme_Lisaa schreef:
Ik zit alweer de hele dag op een pakketje van DHL te wachten, fantastisch -O- :roll: >;)

Ik ook, 2e dag nu. KLAAR MEE.NL :')

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:47

Na eindeloos heen en weer mailen met de webshop is het pakket bij dhl. Denk je hehe vandaag komt hij dan eindelijk …
Afbeelding
Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:52

:(:) jemig zeg het zitje niet mee. Dat is ook meteen een heel fikse vertraging ook zeg. -O-

Ik zou wel even je naam weghalen, misschien wil je die niet online hebben.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:36

karuna schreef:
:(:) jemig zeg het zitje niet mee. Dat is ook meteen een heel fikse vertraging ook zeg. -O-

Ik zou wel even je naam weghalen, misschien wil je die niet online hebben.

Klopt had het gezien maar is op zich geen probleem maar lief dat je mee denkt!
Ja ik baal echt heeft een maand geduurd ook al vind ik de webshop ook niet helemaal tof kwa service als een pakket er al 2 weken ligt en de bezorger komt niet dan zou ik eerder iets anders geregeld hebben. De mails die ik kreeg waren echt van ja als ze niet komen zit er niks anders op dat we het zelf weg gaan brengen … week later ja ze zijn nog niet geweest …. zei al mss moet je kijken naar een ander bezorger.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:44

Als DHL niet komt afhalen hadden ze het altijd zelf naar een DHL punt kunnen brengen.. Dat probleem afschuiven op DHL zegt meer over de webshop dan over DHL. Want dan ben je gewoon lui :7

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:47

Hier frustratie over PostNL als werkgever (of meer bepaald over één persoon): ze willen onderlinge voetbalmatchen organiseren tussen de verschillende depots. Eén van mijn collega's wil graag meespelen.

Zegt de verantwoordelijke die het organiseert: "Sorry, alleen mannen. Als ze als vrouw wil komen, moet ze maar cheerleaden". Wat een seksistische uitspraak zeg! Ons team bestaat trouwens voor 90% uit vrouwen. Ik vind dat ze het hier niet bij mag laten, dat kan toch niet anno 2022.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 11:21

Ik heb voor het eerst te maken gekregen nu met diefstal binnen PostNL.., ik had pokemonkaarten besteld en deze werden met de post opgestuurd. Kreeg een lege envelop binnen, maar het leek wel alsof ze een poging hadden gedaan het weer dicht te plakken, hij was niet gescheurd. Ben echt pissig, hoe kun je dat doen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 11:25

Wat vervelend zeg. Weet je zeker dat de verzender de envelop goed had dicht geplakt? Ik heb vooral met de kerst regelmatig lege enveloppen ertussen zitten. En ik kan me niet voorstellen dat iemand bij het sorteren kerstkaarten steelt. Of dat de envelop in de machine kapot is gegaan en dat je op de kaart kijkt. Ik doe er wel altijd een excuuskaartje met informatie vanuit postnl bij. Zat die er niet bij?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 11:28

Zat geen excuus kaartje bij. Ik vermoed dat de dieven de envelop open heeft gestoomd, inhoud er uit en daarna weer dicht gedaan.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:51

Kan ook zijn dat de envelop niet goed dichtgeplakt zat en weer open gegaan is. Gebeurd mij ook wel eens, dan zet ik er nog een plakbandje bij als de postzegel er al op zit.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:55

Rennie89 schreef:
Zat geen excuus kaartje bij. Ik vermoed dat de dieven de envelop open heeft gestoomd, inhoud er uit en daarna weer dicht gedaan.

Misschien even de afzender een berichtje sturen of hij de envelop goed heeft dicht gedaan?

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 16:17

Wordt steeds gekker hier. Geen bericht dat mijn pakket vandaag bezorgd zou worden. Geen bericht dat het bezorgd is. Als ik later thuis was gekomen had ik mijn canvas wel weg kunnen gooien…. Of iemand had het gewoon mee kunnen nemen….

Afbeelding

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:51

Rennie89 schreef:

Waarom zouden ze dat doen? Dan gooi je die envelop toch gewoon weg…

Je hebt al de moeite gedaan om de envelop ergens mee te jatten blijkbaar en ga je hem open stomen en weer dichtmaken zodat de lege envelop aankomt.

Dat klinkt mij niet heel logisch..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:53

purny schreef:
Rennie89 schreef:

Misschien even de afzender een berichtje sturen of hij de envelop goed heeft dicht gedaan?

Uiteraard al gedaan en naar zijn zeggen had die hem goed dicht gedaan. Daarom vind ik het allemaal zo idioot.. hij wil totaal niet compenseren, ofwel hij heeft het geld en ik niks. Ik ben van mening dat je dit soort dingen veel beter moet inpakken, al is het de envelop in ducktape tapen.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:58

Nou mijn pakket is eindelijk binnen Afbeelding
Afbeelding