Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:30

Mannen... :P

Ik heb besloten niet meer zo actief te tinderen en te daten haha. Gewoon lekker genieten van de zomer. Voel me momenteel super gelukkig en heb eigenlijk geen zin om door een man gekwetst te worden. :P

Ben hartstikke druk met leuke dingen doen, afvallen, werken enzo! :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:35

Laurahh schreef:
Peelie schreef:

Hoezo staat hij er anders in als jij dan? Klinkt raar?

Ik denk dat hij dus alleen maar op zoek was naar seks. Vreemd dat ie dan 3 weken tijd en energie in stopt..

Nou, dat snap ik ook niet...

Ik heb ook wel een paar van die chats gehad. Die wilde uiteindelijk alleen met g**l kletsen, maar niet afspreken. Tjah. Prima....

Een van de redenen waarom ik liever asap af spreek. Dan weet je gelijk of het wat is of niet.

Pfff. Met mn niet tinder man. Its hot, steamy and confusing %) mannen. Vind hem wel nogsteeds heel erg leuk hoor. Maar hij maakt soms keuzes waarvan ik denk, waarom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 15:06

MarlindeRooz schreef:
Mannen... :P

Ik heb besloten niet meer zo actief te tinderen en te daten haha. Gewoon lekker genieten van de zomer. Voel me momenteel super gelukkig en heb eigenlijk geen zin om door een man gekwetst te worden. :P

Ben hartstikke druk met leuke dingen doen, afvallen, werken enzo! :D

Haha dat heb ik dus precies zo. Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht :j

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 23:45

kimberly1995 schreef:
Nou.. een aantal mensen vroeg mij om een pb.. Statusupdate: hij heeft het uitgemaakt, maar had volgens hem niks met schoonloeders te maken.

Dus ik zal waarschijnlijk over een paar weken wel weer gezellig met jullie mee tinderen..

:(:)

Toch raar dat ik in de zomer altijd bijna te druk ben om te daten :+
En in de winter soms te diep in winter dip

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:19

Sterkte Kimberly!

Ik had gister de tweede date met de jongen van zondag. Het was dus een verrassing wat we gingen doen, wist alleen dat ik om 11 uur werd opgehaald en dat ik m’n hele(!) dag moest vrijhouden. En ik kan helemaal niet tegen verrassingen dus heb het wel moeilijk gehad, haha! Zelfs in de auto wilde hij het nog niet zeggen, terwijl we daar toch ruim 1,5 uur in zaten. Bleek dat we naar Zeeland gingen omdat ik daar nooit geweest ben. We zijn eerst naar Zierikzee geweest, daar lekker geluncht op terras, door de stad gelopen en een Zeeuwse bolus gegeten. Daarna doorgereden naar Domburg, nog even uitgewaaid op het strand, door Vlissingen over de boulevard naar Middelburg en daar hebben we gedineerd. Ik was uiteindelijk om 23:30 uur pas thuis, haha!

Was een hele bijzondere dag, heb m’n ogen uitgekeken. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo’n lange date heb gehad :+

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:30

Klinkt goed! Was de date geslaagd? Komt er een vervolg?

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 09:04

Onderweg naar vakantie zo slim geweest om nog eens te kijken op tinder, en hup een match. Ik praat nu al echt bijna een maand met hem, komt uit Belgie, we zitten best een flink stuk van elkaar af. Maar echt een lieve jongen. Ik kan echt over alles met hem praten en we liggen ook echt wel op een lijn. Zo erg dat het bijna eng is, want ik ben niet zo’n open persoon met alles vertellen en toch gebeurt het vlekkeloos bij hem. Vind ik hem aantrekkelijk? Ik weet het niet echt eerlijk gezegd, maar ik begin hem denk ik toch wel steeds meer te vertrouwen en te gaan zien als een zeer goeie vriend van me om wie ik geef. En hij heeft echt geweldig mooie blauwe ogen :j Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee hoe dit gaat verder lopen...
Heeft ook helemaal geen nut om dit hier neer te zetten, maar oke :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 11:55

Maanlicht schreef:
Sterkte Kimberly!

Ik had gister de tweede date met de jongen van zondag. Het was dus een verrassing wat we gingen doen, wist alleen dat ik om 11 uur werd opgehaald en dat ik m’n hele(!) dag moest vrijhouden. En ik kan helemaal niet tegen verrassingen dus heb het wel moeilijk gehad, haha! Zelfs in de auto wilde hij het nog niet zeggen, terwijl we daar toch ruim 1,5 uur in zaten. Bleek dat we naar Zeeland gingen omdat ik daar nooit geweest ben. We zijn eerst naar Zierikzee geweest, daar lekker geluncht op terras, door de stad gelopen en een Zeeuwse bolus gegeten. Daarna doorgereden naar Domburg, nog even uitgewaaid op het strand, door Vlissingen over de boulevard naar Middelburg en daar hebben we gedineerd. Ik was uiteindelijk om 23:30 uur pas thuis, haha!

Was een hele bijzondere dag, heb m’n ogen uitgekeken. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo’n lange date heb gehad :+

Tof zeg! Maar hoe vond je hem? :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 12:36

We klikken heel erg goed! Zitten met veel dingen op 1 lijn, ook wel dezelfde smaak qua muziek en series en dergelijke, houden ook allebei van lezen en de Nederlandse taal in het algemeen, dus dat vind ik heel erg leuk!

Alleen weet ik niet zo goed wat ik voor hem voel nog.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 12:55

Hier gisteren ook weer een leuke date gehad. Vrij kort want we waren beiden echt heel moe haha. Ik ga zaterdag mee met hem naar een barbecue van vrienden dus denk dat we vanaf dan toch officieel een stelletje zijn.
Ik struggle momenteel heel hard met het vertrouwen, door mijn vorige relaties ben ik enorm bang om gekwetst te worden en daardoor is de stempel "relatie" heel moeilijk voor mij. Het is al veel verbeterd en kan hier met hem ook goed over praten dus heb wel vertrouwen dat het goed komt :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 14:25

Luca03 schreef:
Hier gisteren ook weer een leuke date gehad. Vrij kort want we waren beiden echt heel moe haha. Ik ga zaterdag mee met hem naar een barbecue van vrienden dus denk dat we vanaf dan toch officieel een stelletje zijn.
Ik struggle momenteel heel hard met het vertrouwen, door mijn vorige relaties ben ik enorm bang om gekwetst te worden en daardoor is de stempel "relatie" heel moeilijk voor mij. Het is al veel verbeterd en kan hier met hem ook goed over praten dus heb wel vertrouwen dat het goed komt :)

Ik herken dit zo hard... Ik ben dus uitgenodigd voor een BBQ morgen en mn "vriend/scharrel/fwb/whatever" mag mee. Aan de ene kant vind ik het heel erg leuk en aan de andere kant wordt het dan opeens wel heel "serieus" ofzo...

Ik weet ook niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.

Maanlicht. Je date klinkt wel heel goed! Hij heeft er iig over nagedacht en geluisterd naar wat je hebt verteld. Dat alleen aal klinkt super lief <3
Laatst bijgewerkt door Peelie op 28-06-19 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 14:27

Peelie schreef:
Luca03 schreef:

Ik herken dit zo hard... Ik ben dus uitgenodigd voor een BBQ morgen en mn "vriend/scharrel/fwb/whatever" mag mee. Aan de ene kant vind ik het heel erg leuk en aan de andere kant wordt het dan opeens wel heel "serieus" ofzo...

Ik weet ook niet zo goed hoe ik daar mee om meot gaan.

Ik ook. Meestal kap ik alles af voor het zelfs maar serieus KAN worden. Maar ik vind deze jongen zo leuk, lig echt in de knoop met mezelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 14:27

Maanlicht schreef:
We klikken heel erg goed! Zitten met veel dingen op 1 lijn, ook wel dezelfde smaak qua muziek en series en dergelijke, houden ook allebei van lezen en de Nederlandse taal in het algemeen, dus dat vind ik heel erg leuk!

Alleen weet ik niet zo goed wat ik voor hem voel nog.

In je post over de date beschrijf je ook alleen de date zelf, heb je het niet eens over hem. Toen kreeg ik al het gevoel dat je bij hem misschien iets mist? Hierboven lees ik ook een duidelijke maar...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 14:35

Ik zou hem nog een kans geven! Klinkt als een goede jongen voor je! :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 14:39

Dat stukje miste ik ook in het verhaal. Zou het zeker een kans geven, klinkt verder leuk!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 15:50

Klinkt wel als een super leuke date Maanlicht :D niet te veel zorgen maken over wat je voelt of ‘hoort’ te voelen.

Ik heb straks een date met mijn Fransman, weer hapje eten bij mijn favo plek <3

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 18:23

Peelie schreef:
Luca03 schreef:

Maanlicht. Je date klinkt wel heel goed! Hij heeft er iig over nagedacht en geluisterd naar wat je hebt verteld. Dat alleen aal klinkt super lief <3

Denk jij niet te veel na over alles? Geniet gewoon van het moment als je het leuk vind.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 15:17

Komaan dames en heren, het is weekend geweest. Genoeg tijd om te daten dus, vertel!
:+

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 15:42

Hier is mijn date afgelopen donderdag toch door gegaan. Dinsdag het vervolg :9

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 15:49

Gaat ie

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 15:50

Voor Lewis. Tof

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 16:28

_mexx_lady_ schreef:
Komaan dames en heren, het is weekend geweest. Genoeg tijd om te daten dus, vertel!
:+

tijd om te daten? Niet bepaald :+

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 22:09

Peelie schreef:
Luca03 schreef:

Heb ik ook inderdaad. Het is toch een stapje verder ofzo. :=

Ik date nu alweer bijna 4 maand met mijn tindermatch. Nog steeds super leuk en ik merk dat ik hem echt leuk begin te vinden. Verdorie. :+ Zo niet de bedoeling.

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 23:52

Ik denk dat ik me ook lid ga maken van dit clubje. Ik heb al een jaar geen date gehad, en dat ben ik nu een beetje beu aan het worden. Ben eigenlijk nog altijd supergelukkig alleen, en ik denk dat ik dit niet snel ga afgeven, maar het zou ook wel fijn zijn om gewoon nog eens te voelen dat er toch nog iemand in mijn geïnteresseerd zou kunnen zijn.
Ik vind het wel echt eng...
ga al beginnen met de app te installeren, dan kan ik er daarna nog altijd over nadenken of ik de stap zet om echt actief te worden op Tinder...

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 02:49

Oke....deze had ik niet zo snel aan zien komen....ben sinds vorige week aan het chatten met iemand. Ze is heel leuk en spontaan, hebben echt wel een klik. Morgen gaan we samen een wandeling maken en dan zien we wel verder.

Maar....aan de ene kant heel fijn. Aan de andere kant weet ik niet zo goed wat ik moet...weet niet of ik echt klaar ben voor iets nieuws, maak me daar al helemaal druk over in mn hoofd. Maar goed, zo ver is het nog niet eens....maar t voelt gewoon lastig :=

Weet ook niet zo goed of ik echt niks wil en nog even “rust” en vrijheid wil of dat ik gewoon wil en moet zien waar het schip strand....