Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lorette_ schreef:Met jasje vind ik leuk gecombineerd!
Ik was weer toe aan een lange broek...
[ [url=m/XA4yyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is eigenlijk wat te wijd bij de taille, maar er zitten geen riemlussen aan. Na het eten past ie wel eventjes goed.
lovis schreef:Leuke jurk Lau
Mijn kantoor outfit van vandaag:
[ [url=m/FlWLy3.jpg]Afbeelding[/url] ]
CupCakes_ schreef:Wat zijn er weer toffe outfits voorbij gekomen de laatste tijd! Ik krijg dan spontaan zin om te gaan shoppen!![]()
Toevallig heb ik deze toffe rok gekocht, maar niet het shirt erbij. Welke kleuren zouden hier allemaal boven kunnen?
[ [url=m/18TpP7.jpg]Afbeelding[/url] ]
CupCakes_ schreef:Wat zijn er weer toffe outfits voorbij gekomen de laatste tijd! Ik krijg dan spontaan zin om te gaan shoppen!![]()
Toevallig heb ik deze toffe rok gekocht, maar niet het shirt erbij. Welke kleuren zouden hier allemaal boven kunnen?
[ [url=m/18TpP7.jpg]Afbeelding[/url] ]
xxemmely schreef:Ik heb een vraag. Ik heb 10 augustus een bruiloft, ben enkel avond gast. Nu ben ik op zoek naar een leuke cocktail jurk en kwam zo iets tegen;
[ [url=m/4VD5Bw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar bij deze is de site niet betrouwbaar
[ [url=m/NOk70Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze is niet meer in mijn maat.
Weten jullie toevallig een leuke winkel of site waarop ik zulke jurkjes kan vinden?
xxemmely schreef:Ik heb een vraag. Ik heb 10 augustus een bruiloft, ben enkel avond gast. Nu ben ik op zoek naar een leuke cocktail jurk en kwam zo iets tegen;
[ [url=m/4VD5Bw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar bij deze is de site niet betrouwbaar
[ [url=m/NOk70Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze is niet meer in mijn maat.
Weten jullie toevallig een leuke winkel of site waarop ik zulke jurkjes kan vinden?