CharIsabella schreef:Jeeejj ziggo storing, of werkzaamheden
Nog steeds geen tv of internet, zal ik m'n telefoon rekening naar ziggo kunnen sturen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:CharIsabella schreef:
Nog steeds geen tv of internet, zal ik m'n telefoon rekening naar ziggo kunnen sturen?
Volgens mij pas na 12 uur wachten.
Steeph schreef:Nayomie schreef:Aan mezelf en de zenuwen die ik heb voor rijles.
Veel succes! Ik heb over twee uur ook les, ik zal mn best doen je niet aan te rijden
KM_Ris schreef:Ik erger me aan mijn zenuwen voor mijn rijexamen morgen![]()
Ben zo bang dat ik het verknal.
DeMolenhoek schreef:Familie. Of toch hetgeen wat voor familie zou moeten doorgaan
Iejoorr schreef:MPR4 schreef:Dat mijn telefoon kapot is. Ik ga morgenvroeg (05:00) weg op vakantie en heb woensdag examenuitslag.
Voel mij zo enorm *** en ik weet echt even niet wat ik moet doen. Ik heb vaker zonder telefoon gezeten en kan normaal gesproken ook makkelijk zonder, maar op dit moment kan ik gewoon echt niet zonder en heb ik hem nodig.
Een ander nummer van iemand met wie je op vakantie gaat nog gauw doorgeven aan school?
AmyII schreef:LoveBodin schreef:
Goede oplossing! Heb ik ook weleens gedaan. Voelde zo goed! Zeker omdat dat meisje er pas achter kwam toen de docent haar erop attendeerde. Ze had het hele verslag dus niet eens bekeken![]()
Mijn ergernis is dat ik nog zoveel wil doen maar het eigenlijk allemaal niet past omdat ik ook moet leren voor tentamens..
Ik heb het zojuist gedaan ook. Eens zien of hij het ziet, ik heb in de app expliciet gevraagd om het vandaag nog door te nemen want morgen ga ik het inbinden zodat het woensdag afgeleverd en gepresenteerd kan worden. Als hij het dan niet gezien heeft is dat zijn verlies