Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 12:51

CharIsabella schreef:
Jeeejj ziggo storing, of werkzaamheden *\o/*

Nog steeds geen tv of internet, zal ik m'n telefoon rekening naar ziggo kunnen sturen? :')

Boompje1985

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 13:00

De tandarts die de verdoving zo plaatste dat mn tong een flinke stroomschok kreeg. Nou hopen dat ik er geen zenuw beschadiging aan over hou zoals de vorige keer wat maanden geduurd hééft.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 13:33

CharIsabella schreef:
CharIsabella schreef:
Jeeejj ziggo storing, of werkzaamheden *\o/*

Nog steeds geen tv of internet, zal ik m'n telefoon rekening naar ziggo kunnen sturen? :')

Volgens mij pas na 12 uur wachten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:05

Er is vandaag teveel aan de gang, dus gewoon even:

Aaaaaararrrfghshataaaarattfghhssggrataadffgshshsbs
Dus

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:10

Amandavd schreef:
CharIsabella schreef:

Volgens mij pas na 12 uur wachten.

Ik maakte maar een grapje maar zit ondertussen een dvd te kijken welgeteld harry Potter en de allereerste want ik heb al 2 uur en 20 minuten niks van ziggo -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-19 14:11

Het loodgietersbedrijf wat precies nu komt als ik naar het dorp en de weekmarkt wil.

Echt ik had 4 dagen vrij en ik keek er zo naar uit. En door die schijtlekkage is alles naar de klote. Heb al zo'n zware week volgende week. Bah

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:12

Huisgenoot die denkt dat ze alles in huis zelf doet (wat niet zo is) en vervolgens fijn door blijven klagen :O

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:43

Ik vind het hartstikke leuk dat iedereen geslaagd is en ik kan ook bijna zeggen dat ik geslaagd ben, gelukkig. Alleen moet ik eerst nog mijn wiskunde examen maken en halen, aangezien ik er niet was tijdens het 1e tijdvak. Ik ben me dus druk aan het voorbereiden maar echt niks lukt en het gaat zo slecht :(. Ik wil er gewoon vanaf zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:51

Steeds gebeld worden door een privé nummer , ga echt niet opnemen hoop dat ze dat eens doorhebben

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:56

Steeph schreef:
Nayomie schreef:
Aan mezelf en de zenuwen die ik heb voor rijles.

Veel succes! Ik heb over twee uur ook les, ik zal mn best doen je niet aan te rijden :D

_/-\o_ _/-\o_

Beide succes.
De banaan en zwarte koffie zonder suiker hebben mij toen door mijn examenstress voor het afrijden gekregen.
Zolang ik denk dat het werkt werkt het

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:08

Hier nog een met zenuwen voor de rijlessen.

Rijd zelf al tijden een brommobiel lichterlijk opgevoerd. Nergens last van. Kar er zo mee weg, prop hem in ieder gaatje wat ik kan vinden.

De eerste rijlessen gingen ook top en nu de tussentijdse toets en het examen eraan gaan komen. Ben ik schijt zenuwachtig elke keer. Spugen, diarree van te voren, zweten als een otter echt ik wordt helemaal gek en voel me oververmoeid en overprikkeld.
En ik vind auto rijden niet eens eng! 8)7

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:24

Ik erger me aan mijn zenuwen voor mijn rijexamen morgen -O-
Ben zo bang dat ik het verknal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:27

Komt allemaal goed , ben 2 maanden terug geslaagd dan kunnen jullie het ook ! Kop erbij en gewoon rijden zoals gewoon :) (in 2x geslaagd het eerste examen heb ik veel ervaring van opgedaan , niet erg een keertje zakken )

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:32

KM_Ris schreef:
Ik erger me aan mijn zenuwen voor mijn rijexamen morgen -O-
Ben zo bang dat ik het verknal.

Ik ben hyperventilerend begonnen aan mijn rijexamen. Wist ook ineens de antwoorden niet meer op vragen die de examinator over de auto stelde :+ Toch in één keer geslaagd. Gaat helemaal goed komen!!

Ik erger me al weken aan onze cv-ketel die een eigen leven leidt. Zit je lekker op de bank tv te kijken, begint ie ineens uit zichzelf de temperatuur op te stoken naar 25 graden, en ik krijg dit huis al niet koel in de zomer. En dan heb ik het nog niet over stookkosten die ik niet wil maken, maar die we zo wel krijgen. Soms geen warm water, meestal wel. Al een aantal keer naar gekeken door verschillende monteurs, maar hij blijft het doen. Vandaag worden er wat onderdelen vervangen en dan zou het goed moeten zijn, maar ik heb er onderhand een hard hoofd in -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:09

Familie. Of toch hetgeen wat voor familie zou moeten doorgaan _-:(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:26

Ik mocht vandaag snelweg rijden, kanonne wat is 130 hard als je zelf gas moet geven :D :')

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:28

DeMolenhoek schreef:
Familie. Of toch hetgeen wat voor familie zou moeten doorgaan _-:(

Herkenbaar...

De moeder van mijn vader eergister: “ hebben jullie dat klein wit hondje nog? Of is die ook al dood?” Dit zei ze terwijl ze aan t lachten was -:(-

Nee bomma, “dat klein wit hondje” is al 6mnd geleden overleden, is 13 jaar geworden en ook 13jaar bij ons geweest en gvd niet eens wit wij hebben geen witte honden, hij had een grote witte vlek ja. Rot op.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:59

Dit gebeurde gisteren maar ik kan er nog steeds zo pissig om worden. :+

Ik was gewoon op de weg aan het fietsen, niks aan de hand. Op een gegeven moment moest ik ergens links afslaan. Op zich is de plek waar ik in moest slaan geen weg ‘zichtbaar’, het is een stuk over het voetpad en dan een bruggetje over, auto’s kunnen er dus niet komen.

Maar bon, ik kijk dus achter me en er kwam een auto aan die me net wou inhalen dus ik laat hem voor. Kijk ik nog eens, er komt nog een auto aan, wel al ‘op snelheid’ maar nog ver genoeg dus ik dacht ‘fiets it’ want ik moest gewoon afslaan.
Ik steek netjes op tijd mijn hand uit, draai af. Ondertussen begon die idioot nog harder op te trekken terwijl ik al aan het afdraaien was. Vliegt hij me echt in volle snelheid (gelukkig langs rechts) voorbij en begint die persoon als een idioot te claxonneren.

Maar echt... Ik kan hier dus zo agressief van worden hé.. Je moest je groen licht maar eens missen zeker... Als ik stil had moeten staan op de weg (auto’s die ook uit de andere richting kunnen komen) dan was er echt nooit genoeg afstand geweest voor die auto om af te kunnen remmen. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:15

Groepsproject. Al een maand komt er gewoon niks van de grond en nu hebben we eindelijk een opzet en taken verdeeld. Dus vandaag zou iedereen aan zijn deel werken maar als ik kijk naar het Google Drive document ben ik de enigste die erin gewerkt heeft. Ik moet twee hoofdstukken doen en 1 is er af, de andere doe ik in het weekend, maar de wat de andere groepsgenoten doen?? Geen idee maar over precies twee weken moet het perfect en ingeleverd zijn... Als het door hun niet afkomt of hun stuk nergens op slaat haal ik alles wat ik heb gedaan van drive af en lever ik alleen dat in met mijn naam. Maar goed, nog twee weken dus ik ben benieuwd.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 18:56

Ik ben enorm overwerkt door school en moet nu nog twee weken door buffelen om een toneelstuk in elkaar te zetten. Ik werk samen met twee anderen en we zijn deze hele week met z'n drieën aan het werk omdat de regisseur een andere verplichting heeft. Ik ben al moe en wil niets anders dan rust en vakantie. Een van de 2 is super erg op mensen gericht, wil dus de hele tijd samen dit doen, samen dat doen, maakt zelf moeilijk besluiten dus vraagt na alles wat ze zegt 'toch'? waarbij ze ons hoopvol aan blijft kijken zodat wij voor haar besluiten. Ik vind het een van de liefste mensen van de wereld maar word zo onwijs moe van dat gehang en dat ze overal bevestiging zoekt. Kan dat met mijn vermoeide hoofd niet handelen. Vind het ook pure aanstelleritis van mezelf en vind het super irritant dat ik daar zo geïrriteerd door raak, dus dat irriteert me dan ook weer.
Life. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:07

Iejoorr schreef:
MPR4 schreef:
Dat mijn telefoon kapot is. Ik ga morgenvroeg (05:00) weg op vakantie en heb woensdag examenuitslag.
Voel mij zo enorm *** en ik weet echt even niet wat ik moet doen. Ik heb vaker zonder telefoon gezeten en kan normaal gesproken ook makkelijk zonder, maar op dit moment kan ik gewoon echt niet zonder en heb ik hem nodig.

Een ander nummer van iemand met wie je op vakantie gaat nog gauw doorgeven aan school?

Heb ik inderdaad gedaan, maar vind het zo vervelend dat ik dan om die telefoon 'moet' vragen want kan er niet tegen als ik die niet bij me heb als ik gebeld word.
Ze zouden vanaf 12:00 bellen en ik zou als 6e zijn (alfabetische volgorde), maar werd pas rond 15:30 gebeld. Was helemaal aan het stressen dat mijn nummer niet goed doorgekomen was. :') Maar ik ben gelukkig cum laude geslaagd (als ik een vak laat vallen), dus het is goed gekomen. :D

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:36

Dat 2 collega's van 29 en begin 50(man en vrouw, beiden vrijgezel) alleen maar seksistische opmerkingen maken naar elkaar en dat die vrouw dan ook nog tegen die man aan gaat lopen schuren, zo goor om te zien! :roll: (en ordinair ook nog) Heb het nu al meerdere keren gezien en wordt er onpasselijk van als ik het zie :r ...ze komen duidelijk iets te kort

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:44

Dorpsfeest met versierde wagens die voorbij komen. De herrie van de fanfare is nog tot daaraan toe maar een vuvuzela en het geknal van een carbidbus op een van de wagens kan me gestolen worden. Het dorp heeft 5 straten daar hoeven ze toch geen anderhalf uur over te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:02

AmyII schreef:
LoveBodin schreef:

Goede oplossing! Heb ik ook weleens gedaan. Voelde zo goed! Zeker omdat dat meisje er pas achter kwam toen de docent haar erop attendeerde. Ze had het hele verslag dus niet eens bekeken :')

Mijn ergernis is dat ik nog zoveel wil doen maar het eigenlijk allemaal niet past omdat ik ook moet leren voor tentamens..

Ik heb het zojuist gedaan ook. Eens zien of hij het ziet, ik heb in de app expliciet gevraagd om het vandaag nog door te nemen want morgen ga ik het inbinden zodat het woensdag afgeleverd en gepresenteerd kan worden. Als hij het dan niet gezien heeft is dat zijn verlies }:)

En, heeft hij het gezien? :D

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:45

Dat ik precies nu vertraging heb terwijl dat zoooooo niet goed uitkomt. Eerst al 10 min langer wachten op het station en hebben we 3 haltes achter een goederetrein gereden waardoor we super langzaam moesten. Stonden we net ook nog stil omdat er een passerende goederentrein langskwam.

Eindstand: ongeveer 25 min vertraging, overstap gemist en moet mn zus mij komen ophalen en dan weer 20 min in de auto om bij een festival te komen. Waar ik nu dus al had kunnen zijn als die trein normaal had gereden