[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 13:44

Hier loopt nu een campagne voor voldoende afstand in het verkeer. Wanneer je voorbij een bepaald herkenningspunt komt moet je "last night a DJ saved my life zingen". Ben je uitgezongen voor je ook aan dat punt voorbijkomt, dan heb je een goede afstand.

Van mij zouden ze gerust die foto's op bilboards plaatsen langs de weg met de tekst "last night my seatbelt saved my life". Ofzoiets.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 13:55

NadjaNadja schreef:
Niet zozeer luguber misschien, maar ik vind het wel heel intrigerend en ik heb het nog nooit eerder zo gezien:
https://m.9gag.com/gag/aQR7Qbz?ref=fbp

Het zijn foto's van mensen die een auto-ongeluk hebben overleefd, maar door hun gordel een afdruk over de borst hebben lopen.

Ik kan je vertellen uit persoonlijke ervaring... zo'n afdruk is niet heel chill...

Onali

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 14:07

Tja wij leven in een klein land en ik wil prima afstand houden.
Maar dat lukt je nooit voldoende.

Met sneeuw en gladheid maak ik nog meer ruimte, maar er gaan altijd mensen inhalen en pal voor je gaan rijden of er zitten mensen achter mij die liever op mijn achterbank zitten dan in hun eigen auto.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 14:09

Kay_Kim schreef:
Als je de filmpjes bekijkt lijkt het me meer om make up te gaan ipv echte gevallen? Of zie ik dat verkeerd?

Klopt, ze hebben de plekken die er waren na de ongelukken nagemaakt met make-up. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 14:11

lor1_1984 schreef:
Kay_Kim schreef:
Als je de filmpjes bekijkt lijkt het me meer om make up te gaan ipv echte gevallen? Of zie ik dat verkeerd?

Klopt, ze hebben de plekken die er waren na de ongelukken nagemaakt met make-up. :)

Ook een beetje onrealistisch om te denken dat ze meteen na het ongeluk (gaat om een dag of 5/6/7 gok ik, bij goede gezondheid) zo rechtop op de foto kunnen staan :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 15:14

Juist daarom Onali, dit ervaar ik ook. En nog vaker even snel die combi inhalen, afsnijden en dan vol op de rem want anders zijn we de afrit voorbij :roll:

Van mij mogen campagnes voor aso verkeersgedrag echt wel met confronterend beeldmateriaal hoor.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 15:21

En dan mag je in Nederland nog niet klagen. Ik rij tegenwoordig dagelijks door Belgiƫ en dat is echt extreem hoor.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 06:10

Mijn opa vertelde altijd een verhaal wat me altijd bij is gebleven zodra ik langs een vrachtwagen moet met de fiets.

Mijn opa stond te wachten bij het stoplicht op de fiets met een vrouw naast hem ook op de fiets. Op de weg stond een vrachtwagen ook te wachten en ze kregen allemaal tegelijk groen licht voor rechtdoor.
De vrouw had prachtig bruin haar en was begin 20, aldus mijn opa.

Het stoplicht springt op groen, mijn opa en de vrouw beginnen te fietsen en de vrachtwagen trekt op.

Op dat moment begint de wind met het haar van de vrouw te spelen en haar haar komt in het wiel van de optrekkende vrachtwagen.

Mijn opa kon in detail vertellen wat hij zag en dat hij haar nog probeerde vast te grijpen maar ze kwam vrijwel gelijk te overlijden doordat haar hoofd dus onder het wiel kwam.

Mijn opa heeft er ontzettend lang last van gehad en hij had zelf ook 3 dochters en 2 kleindochters en altijd ons gewaarschuwd voor dit soort dingen en machines en lange haren etc.

Later hoorde hij dat de vrouw net terug fietste van de laatste keer trouwjurk passen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 09:06

Verschrikkelijk om een ongeluk te zien maar de haren in het wiel? Je bent toch een heel stuk hoger op je fiets dan waar de wielen zijn?

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 09:32

Ja, het moet ook nog ergens in een oude krant staan. Heb het al eerder proberen op te zoeken maar zonder resultaat.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 09:43

Lynn_Nikita schreef:
Verschrikkelijk om een ongeluk te zien maar de haren in het wiel? Je bent toch een heel stuk hoger op je fiets dan waar de wielen zijn?

Je vergeet even hoe groot de wielen van een vrachtwagen zijn.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:20

:oo Wat een ontzettend naar verhaal. Ik heb wel een keer mijn lange haar tussen een boormachine gehad, wat resulteerd in een hoop haren verliezen en flink bloeden, en uitgelachen worden door de dokter :=

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:58

Sheehan schreef:
:oo Wat een ontzettend naar verhaal. Ik heb wel een keer mijn lange haar tussen een boormachine gehad, wat resulteerd in een hoop haren verliezen en flink bloeden, en uitgelachen worden door de dokter :=

Oeh naar..

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:43

En ik vond mezelf al zielig dat ik wat buikhaar kwijt was toen ik de bandschuurmachine wat te dicht bij m'n shirt hield. :P

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:50

Ik had laatst ruzie met vliegenpapier ophangen en mijn haar := Ik heb een tijdje gewerkt in een afwaskeuken en daar werd er ook erg op gehamerd, dat het haar vast moest. Dit benadrukt weer waarom...

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:40

Dit zijn gewoon ook freak accidents. Net als de persoon die stikte in een aardbei. Tuurlijk, het gebeurt, maar om nu met alles rekening te gaan houden...... dan heb je ook geen leven meer.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:58

julius_juut schreef:
En ik vond mezelf al zielig dat ik wat buikhaar kwijt was toen ik de bandschuurmachine wat te dicht bij m'n shirt hield. :P

_O-

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 06:44

julius_juut schreef:

Niet zielig.. Buik/borsthaar bij een man vind ik zo lelijk.. :=

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 07:41

Mijn broer heeft ooit zo'n autootje in mijn haar losgelaten.
Die autootjes reed je eerst naar achteren en dan liet je ze los en reden ze een stukje.

Niet handig in combinatie met lang haar :+
Mn moeder heeft een stuk afgeknipt toen.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 07:47

Onali schreef:
Die autootjes reed je eerst naar achteren en dan liet je ze los en reden ze een stukje.

:oo

Dan had ik de situatie toch echt luguber gemaakt door m'n broertje z'n nek om te draaien.. :))

Niemand komt aan m'n haar.. :')

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 09:16

Onali schreef:

De mijne deed dat met een bestuurbare auto... :roll:

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 09:35

Ailill schreef:
Wel je research doen, check zijn Instagram ;)

Ik heb mijn research wel degelijk gedaan ;)
Dagelijks komen er in zijn story foto's voorbij van de nacht met daarin de pijn en dat hij niet meer wil leven.....
Ik weet niet waar jij op gebaseerd hebt dat hij beter zou zijn?

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 00:30

Dat ik dit topic niet eerder gevonden heb :=
Ik vind het topic van Offline ook heel erg interessant, ben benieuwd naar nog meer lugubere verhalen van jullie.

Over het algemeen kan ik overal wel tegen, behalve gebroken ledematen die uit de kom zijn geschoten. Mijn zusje heeft haar arm een keer op 2 plekken gebroken en haar onderarm stond toen in een zigzag vorm, ik was toen 10 denk ik. Ik huilde nog meer dan zij, want ik dacht dat haar arm eraf moest -O- Dus telkens als ik nu een video op insta zie van iemand die zijn been/arm breekt en hij uit de kom schiet moet ik ff slikken, terwijl ik verder alles makkelijk kan bekijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 00:55

Kijk dan niet de olympische spelen , daar breekt ook nog weleens wat door tijdens het sporten :brr:

Gewichtheffer breekt arm

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 01:29

Wel dus :')