Dat de buurvrouw thuis was en k haar mobiel mocht lenen om Mn vriend te bellen die vervolgens van werk weg kon om mij weer naar binnen te laten nadat k m had buitengesloten
Ik zit echt in één of andere gemotiveerde maand, echt weer zin om met de paarden te trainen en te gaan hardlopen. School gaat goed, stage is geregeld.. Ben zo idioot happy
ScarOfWars
Geplaatst: 18-04-19 18:16
Asvinia schreef:
Ik zit echt in één of andere gemotiveerde maand, echt weer zin om met de paarden te trainen en te gaan hardlopen. School gaat goed, stage is geregeld.. Ben zo idioot happy
Dat ik toch naar het gala ben gegaan. Normaal ga ik altijd met mijn vriend naar dat soort dingen maar die was ziek, dus ben ik alleen geweest en heb een super leuke avond gehad
sanso
Geplaatst: 19-04-19 15:46
Vanochtend op de weegschaal gestaan, minus 6 kilo in 2á3 weken tijd! Daar ben ik best blij om, nog minimaal 9 te gaan.
Paard had gisterenavond lichte koliek, bleek wat last te hebben van krampen en is gelukkig weer goed, alleen wat unhappy omdat hij vannacht geen eten mocht en vanmorgen maar kleine beetjes. Maar het lijkt weer helemaal goed te gaan, dus met een sisser afgelopen. De eerste keer dat we echte koliek (meer dan opgelost met een kwartiertje stappen en duidelijke oorzaak) zonder crisis hebben doorgemaakt. De vorige keer heeft de shet 5 dagen kritiek op Utrecht gestaan en de keer daarvoor heeft het ons het paard gekost. Dus nu extra happy en opgelucht dat het zo mee viel.