Berdien schreef:Als je dagelijks een orgie hield met minstens 5 mannen dan hadden ze er inderdaad wat van te vinden
Want bij een orgie met vier mannen mag je sowieso niet klagen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Als je dagelijks een orgie hield met minstens 5 mannen dan hadden ze er inderdaad wat van te vinden
Berdien schreef:Wat jammer Relaxed! Zeker omdat jullie ook 'gewoon' vrienden waren, toch?
Een man met een gebrek aan ballen..Date van zaterdag begon ook weer over of hij nog niet wist of hij wilde samenwonen of latten of überhaupt wel een relatie en dit en dat... en ik dacht 'Dude. Dit is date drie. The fiets?' Maar goed, hij zei ook 'Volgens mij ben jij wel echt heel erg lief.' dus ik heb maar niks gezegd
linoleum schreef:1234, ik zou wel aangeven dat je op korte termijn wilt weten wat er is. Nu is het alleen maar een storende onzeker makende factor waar je niets mee kan. Wel fijn dat het verder zo goed gaat!
Linda_Fleur schreef:1234, ja lijkt me lastig. Maar het feit dat hij erover begint en het je wel wilt vertellen maar niet durft zegt wel wat over hoe hij over je denkt toch? Hij wil je wel graag in vertrouwen nemen.
Bambi1995 schreef:We komen net van de paarden weer thuis. Hij is nu even douchen en ik zit hier alleen in de woonkamerHet voelt zo goed allemaal. Ik krijg steeds meer kriebels als ik hem zie
![]()
Het was erg leuk bij de paarden. Hij durfde zelfs een Shetlander vast te houdenWe moesten even 3 shetlanders uit de bak halen. Dus ik liep met 2 en hij liep heel stoer met 1. Hij vond de paarden best leuk. Paard heeft wel even zijn kwijl aan hem afgeveegd
![]()
Als hij klaar is ga ik ook maar eens douchen hihi
Bambi1995 schreef:We komen net van de paarden weer thuis. Hij is nu even douchen en ik zit hier alleen in de woonkamerHet voelt zo goed allemaal. Ik krijg steeds meer kriebels als ik hem zie
![]()
Het was erg leuk bij de paarden. Hij durfde zelfs een Shetlander vast te houdenWe moesten even 3 shetlanders uit de bak halen. Dus ik liep met 2 en hij liep heel stoer met 1. Hij vond de paarden best leuk. Paard heeft wel even zijn kwijl aan hem afgeveegd
![]()
Als hij klaar is ga ik ook maar eens douchen hihi
Linda_Fleur schreef:Berdien: Wauw je date loopt wel heel erg lekker op de feiten vooruitIk word daar altijd heel kriebelig van. De date die ik had in december begon ook al tijdens de eerste (en laatste) date over dat het onhandig was dat we onze beide dochters een ander weekend hadden maar dat dat in de toekomst vast wel geregeld kon worden. Ik kon alleen maar denken, help