Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 19:41

Berdien schreef:
Als je dagelijks een orgie hield met minstens 5 mannen dan hadden ze er inderdaad wat van te vinden

Want bij een orgie met vier mannen mag je sowieso niet klagen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 19:41

Berdien schreef:
Wat jammer Relaxed! Zeker omdat jullie ook 'gewoon' vrienden waren, toch?

Een man met een gebrek aan ballen.. :n Date van zaterdag begon ook weer over of hij nog niet wist of hij wilde samenwonen of latten of überhaupt wel een relatie en dit en dat... en ik dacht 'Dude. Dit is date drie. The fiets?' Maar goed, hij zei ook 'Volgens mij ben jij wel echt heel erg lief.' dus ik heb maar niks gezegd _O-

Ja klopt, maar we verschillen dus ook enorm en dat werkt nu ff niet.. ik ben heel direct en pik niet zoveel.. hij draait er ontzettend omheen en heeft optimistisch engelengeduld :+

Jeetje, jouw date liep lekker op de zaken vooruit :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 20:49

Mannen zonder lef vind ik vreselijk. Zo passief of juist te egocentrisch. Brrr...

Klote van die huisgenoten! Daarom heb ik ze niet. Op mijn twee kindjes en honden na dan.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 21:19

We komen net van de paarden weer thuis. Hij is nu even douchen en ik zit hier alleen in de woonkamer :o Het voelt zo goed allemaal. Ik krijg steeds meer kriebels als ik hem zie :oo

Het was erg leuk bij de paarden. Hij durfde zelfs een Shetlander vast te houden :P We moesten even 3 shetlanders uit de bak halen. Dus ik liep met 2 en hij liep heel stoer met 1. Hij vond de paarden best leuk. Paard heeft wel even zijn kwijl aan hem afgeveegd :')

Als hij klaar is ga ik ook maar eens douchen hihi

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 21:31

linoleum schreef:
1234, ik zou wel aangeven dat je op korte termijn wilt weten wat er is. Nu is het alleen maar een storende onzeker makende factor waar je niets mee kan. Wel fijn dat het verder zo goed gaat!

Ja heb ik inderdaad al bij hem aangegeven. Hij snapte het en zei dat hij het ook echt wil vertellen maar het gewoon meteen goed wil vertellen en niet half of dat hij zich gehaast voelt omdat er niet genoeg tijd voor is. Dus eerstvolgende date dat we echt de tijd hebben, gaat hij het vertellen :o Zal a.s. zaterdagavond zijn.

Linda_Fleur schreef:
1234, ja lijkt me lastig. Maar het feit dat hij erover begint en het je wel wilt vertellen maar niet durft zegt wel wat over hoe hij over je denkt toch? Hij wil je wel graag in vertrouwen nemen.

Ja klopt. Hij voelt ook echt wat voor mij, ik had ook al dat idee. Als hij mij niet zag zitten dan zou hij de moeite er niet voor nemen om het te vertellen. Hij vindt het ook echt wel moeilijk om het te vertellen, merk ik aan hem. Want vorige date had hij het eigenlijk ook al willen doen zei hij, maar toen durfde hij dus niet. :+

Bambi1995 schreef:
We komen net van de paarden weer thuis. Hij is nu even douchen en ik zit hier alleen in de woonkamer :o Het voelt zo goed allemaal. Ik krijg steeds meer kriebels als ik hem zie :oo

Het was erg leuk bij de paarden. Hij durfde zelfs een Shetlander vast te houden :P We moesten even 3 shetlanders uit de bak halen. Dus ik liep met 2 en hij liep heel stoer met 1. Hij vond de paarden best leuk. Paard heeft wel even zijn kwijl aan hem afgeveegd :')

Wat super leuk!! :D Altijd goed, een man die paarden leuk vindt!

Mijn date is wel een dierenvriend (honden en katten), maar heeft volgens mij niet veel met paarden :+ Bij de vorige date waren er paarden in een film op tv, haha. Ik maakte er een opmerking over en toen vroeg hij of ik ook heb paardgereden, toen zei ie 'Wat is dat toch met al die paardenmeisjes! :))'

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 21:32

Bambi1995 schreef:

Heel stoer met een Shetlander _O-

Linda, ik zou ook zeggen, jouw huis, jouw regels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 00:50

Fijn hoor Bambi :)

Vriendlief is net weg, was echt zo fijn om hem weer te zien!
Misschien dat ie zaterdag mee gaat naar een concert met mijn broer en vrouw!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 08:11

Thanks allemaal voor de support. Het is inderdaad mijn huis. Vanavond een gesprek gepland en dan ga ik even flink op mijn strepen staan.

Berdien: Wauw je date loopt wel heel erg lekker op de feiten vooruit :+ Ik word daar altijd heel kriebelig van. De date die ik had in december begon ook al tijdens de eerste (en laatste) date over dat het onhandig was dat we onze beide dochters een ander weekend hadden maar dat dat in de toekomst vast wel geregeld kon worden. Ik kon alleen maar denken, help :')

Exitium :')

SophievdV, ach ik kan er nu alleen maar zwart over denken. Maar het hebben van huisgenoten heeft ook zijn voordelen. Zo kan ik makkelijk nog even langs paard als mijn dochter op bed ligt en zij thuis zijn, mijn woonlasten zijn gehalveerd. Ik kon hen helpen en zij helpen mij. Blijkbaar ligt het allemaal iets ingewikkelder op het moment dat er een man in zicht komt..

Bambi, wat gezellig dat je date meegeweest is naar de paarden. Mijn crush is nu ook al 2 keer meegeweest maar ik vind het toch altijd 'lastig' met een vent mee. Gevoel dat ik moet haasten, nee ik ga liever alleen :D

Mijn crush is gister toch niet alleen langsgekomen voor een kus, hij wist toch wel tijd kwijt te maken om samen te gaan sporten in de sportschool. En ik heb het geweten :+ Nu weer overal spierpijn, maar het was súpergezellig en heel sexy om hem daar te zien :~ . We kunnen zo ontzettend met elkaar lachen, houden allebei van flauwe grapjes en hij is zo zorgzaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 08:48

Oh leuk Linda! Samen sporten staat hier ook nog op het lijstje, obstacle running :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 09:07

Ach, FZB appt weer, krijg nu het gevoel dat ie de deur op een kier wil houden voor als zijn date niets wordt :+ Ik heb maar even heel neutraal gereageerd dat "we het wel zien" Ja, ben echt afgeknapt :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 09:52

Nou, ik heb de crush verwijderd hoor :') Na mijn opmerking over in het openbaar, was het al 36 uur stil. :')

Inmiddels wel contact met een andere kerel, heel de avond zitten chatten en is gezellig, geen gezeur over bij mij thuis langskomen en gewoon normaal praten. Zo kan het dus ook! :D

Ik zag een stukje over samenslapen voorbij komen. Als er nu iemand naast mij ligt, ben ik in de ochtend gebroken :') Ik slaap dan echt slecht! Het is wel gezellig natuurlijk, maar ik ben het helemaal niet gewend. :))

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 09:59

Wat super leuk Linda!
Goed je best gedaan dus & nu gewoon wat vaker samen sporten
heb je volgende keer minder last :P

Succes vanavond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 09:59

Groot gelijk Tallie, die wil maar 1 ding.. :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:10

Relaxed schreef:
Groot gelijk Tallie, die wil maar 1 ding.. :+

Ja, en daar pas ik dus voor. :))

Steek dat ding maar tussen de deur! :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:15

Tallie1979 schreef:

Of koop een appeltaart :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:17

Hahahaha :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:18

Linda_Fleur schreef:
Tallie1979 schreef:

Of koop een appeltaart :')

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:27

Of opblaaspop zoals rapper Sjors :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:37

Relaxed schreef:

of een lekkere shemale :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:43

listiglistje schreef:
Relaxed schreef:

of een lekkere shemale :+ :')

Dat is alweer oud nieuws :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:49

Ow BLEH dat filmpje.. Via een of andere link kwam .. Nu heb ik een trauma.. -O-

Linda_Fleur: Dat klinkt toch steeds iets serieuzer tussen jullie {:}

By the way: Fijne valentijnsdag allemaal :*

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:57

Klinkt als een geslaagde avond Bambi! Ook lekker geslapen weer?

1234, ben benieuwd wat zijn issue is.. Hopelijk valt het allemaal mee :)

Linda, hopelijk komen jullie eruit! Huisgenoten is fijn zolang het allemaal goed gaat.
Ik heb ook ingewoond en hield mij netjes aan de regels maar nu eigen plek en uitnodigen wie je wil is erg fijn.

Haha tallie :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:25

Ohhh ja, happy valentines! :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:54

Linda_Fleur schreef:
Berdien: Wauw je date loopt wel heel erg lekker op de feiten vooruit :+ Ik word daar altijd heel kriebelig van. De date die ik had in december begon ook al tijdens de eerste (en laatste) date over dat het onhandig was dat we onze beide dochters een ander weekend hadden maar dat dat in de toekomst vast wel geregeld kon worden. Ik kon alleen maar denken, help :')

Kriegel is wel het juiste woord ja. Ik val op zelfverzekerde mannen die weten wat ze willen. Nu meerdere die zoooo moeilijk doen, ineens niks meer van zich laten horen.. Het enige wat er nu speelt is of je wel of niet een (vervolg)date wilt. Over een relatie, samenwonen, het aantal kinderen, waar te wonen... Daar denk ik nou écht niet over na. Eerst maar zien of je elkaar aardig vindt, toch? Maar ook dat gedoe of je wel of niet wat wilt. Zég dat gewoon, in plaats van ineens niks meer te zeggen. Bizar. Of ik ben gewoon te eerlijk/lomp :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:11

Darah3 wat stom dat je date je genegeerd heeft na jullie date -O- triest, zeg dan gewoon eerlijk wat je ervan vond en dat je niet verder wilt daten o.i.d. Sommigen mensen zijn echt zo lomp :n

linoleum, Bambi1995 en 1234 jullie gaan ook lekker zo te zien, leuk!! :)

Linda_Fleur wat jammer van je huisgenoten.... maar het is wel jouw huis he.. verder gaat het zo te zien goed met je niet-vriend haha.. benieuwd hoe dit afloopt :D leuk ook samen sporten! Wij sporten ook samen, nog niet op dezelfde sportschool maar we gaan regelmatig squashen samen en hij wil met me mee naar obstacle runs die straks weer beginnen!

Berdien hahah na 3 dates al daarover beginnen?! Jemig.. ik ken mijn vriend nu 2,5 maand en wij hebben nog nieteens over samenwonen gesproken :+

Mijn vriend heeft net op mijn werk een bos rozen en een doos chocola laten bezorgen <3 heb helemaal niks voor hem, hij heeft het amper over valentijnsdag gehad dus ik dacht dat hem dat niet zo interesseerde :+ echt heel lief, duik zo maar even de winkel in zodat ik niet met lege handen aankom vanavond :+