Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Zijn er geen datingsites/apps voor asexsuelen personen? Wellicht dat dat makkelijker werkt?
karuna schreef:capopjekop schreef:Zijn er geen datingsites/apps voor asexsuelen personen? Wellicht dat dat makkelijker werkt?
O ja en of die er iskwam er pas achter dat een of andere grapjurk me daar had aangemeld 3,5 jaar geleden zonder dat ik daarvan wist of uberhaupt gebruik van wilde maken, heb een hoop moeite moeten doen om mijn profiel dat niet van mij was verwijdert te krijgen
. Echt krankzinnig. Was niet eens gratis ook nog. Beheerder is nogal een eeh apart figuur zeg maar. Heb serieus moeten dreigen met rechtshulp voor hij wilde weghalen. Te zot voor woorden
Dus of je daar je wil aanmelden geen idee
karuna schreef:capopjekop schreef:Zijn er geen datingsites/apps voor asexsuelen personen? Wellicht dat dat makkelijker werkt?
O ja en of die er iskwam er pas achter dat een of andere grapjurk me daar had aangemeld 3,5 jaar geleden zonder dat ik daarvan wist of uberhaupt gebruik van wilde maken, heb een hoop moeite moeten doen om mijn profiel dat niet van mij was verwijdert te krijgen
. Echt krankzinnig. Was niet eens gratis ook nog. Beheerder is nogal een eeh apart figuur zeg maar. Heb serieus moeten dreigen met rechtshulp voor hij wilde weghalen. Te zot voor woorden
Dus of je daar je wil aanmelden geen idee
Evelien_vp schreef:Geen idee of er nog bokkers zich hadden ingeschreven, maar van Q music hebben ze een Q masquerade georganiseerd waar meer dan 18.000 singles zich op hadden ingeschreven, een van mijn vriendinnen die ook meedeed had me overtuigd om ook in te schrijven. Dus met drie schreven we ons in om gisteren alledrie een mail te krijgen dat er geen matches tussen zaten voor ons.![]()
Truly doomed to stay alone, hahaha!![]()
Wiskey1 schreef:Ik heb ook badoo gemaakt, vet veel mensen die je leuk vinden kennelijk, want krijg er pauzeloos meldingen van. En al met meer gepraat dan op tinder de afgelopen tijd.
Vandaag ook met mn leuke collega, die denk ik n vriendin heeft, gepraat, aangezien we straks samen in een soort feestcommissie zitten. Gelijk andere collega's die dat kennelijk erg grappig vonden
Janinevv schreef:Wiskey1 schreef:Ik heb ook badoo gemaakt, vet veel mensen die je leuk vinden kennelijk, want krijg er pauzeloos meldingen van. En al met meer gepraat dan op tinder de afgelopen tijd.
Vandaag ook met mn leuke collega, die denk ik n vriendin heeft, gepraat, aangezien we straks samen in een soort feestcommissie zitten. Gelijk andere collega's die dat kennelijk erg grappig vonden
Wat leuk ben benieuwd!
Haha en van die collega's..
Nou bijna al mijn collega's weten dat ik een date heb gehad met een militair Hah