Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:17

Shanna schreef:
En ontvolgen jullie mensen ook weer? Zo ja, waarom dan?

Ik volg nu dus bokkers terug. En verder inderdaad accounts die ik interessant vind. Maar als die accounts mij dan een dag later niet meer volgen ontvolg ik ze ook.
En accounts die irritant blijken ontvolg ik, zoals mn moeder.. :')

Dus de accounts die jij interessant vindt volg je, maar als ze je niet terug volgen ontvolg je ze ondanks je ze wel interessant vindt? weet niet echt wat de logica erachter is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:21

Nee de accounts die ik echt interessant vind volg ik.

Als ik nieuwe volgers krijg bekijk ik hun account, vind ik het ergens interessant, dan volg ik terug.

Blijkt het een volger te zijn om volgers te krijgen (die mij dus binnen een dag weer ontvolgt), dan ontvolg ik ook weer.

Het zijn sowieso niet de accounts die ik echt graag wil volgen, want die volg ik zonder dat ze mij terug volgen haha!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-17 19:24

Shanna schreef:
En ontvolgen jullie mensen ook weer? Zo ja, waarom dan?

Ik volg nu dus bokkers terug. En verder inderdaad accounts die ik interessant vind. Maar als die accounts mij dan een dag later niet meer volgen ontvolg ik ze ook.
En accounts die irritant blijken ontvolg ik, zoals mn moeder.. :')

Ik ruim eens in de zo veel tijd mijn lijst op. En als dat gedaan is ga ik andere mensen volgen.

Fenrir

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:26

Ik volg alleen terug als ik een account interessant vind. Let er eigenlijk niet op of mensen me ontvolgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:28

Waar basseer jij jou opruiming dan op? Wie mogen blijven en wie niet?

Bij bij is dat dus dit rijtje;

1. volgen ze mij?
Ja? Oke
Nee, zie punt 3.

2. Ken ik ze irl?
Ja? Oke
Nee? Zie punt 1.

3. Vind ik ze interessant/ wil ik er meer van zien?
Ja? Oke
Nee? Zie punt 1 (of gelijk ontvolgen)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:28

Sorry, ik reageer niet zoveel maar lees wel mee! Dat lama account is echt heel leuk <3

Maar ik ontvolg wel eens :j Als ik foto's niet zo interessant meer vind, of wanneer er echt dier-onvriendelijke foto's geplaatst worden.

Terug volgen doe ik bijna nooit. Als ik heel veel accounts volg kan ik het niet bijhouden, dus ik volg alleen accounts die er voor mij echt uitspringen en die openbaar zijn. Daarnaast volg ik eigenlijk alleen maar dierenaccounts. Ik vind ook dat je je volgers 'moet' verdienen met je foto's en niet omdat je tigduizend accounts volgt, dan is voor mij de lol eraf :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:29

Ik schoon ook eens in de zoveel tijd op, dan verwijder ik accounts die al x maanden of weken niks hebben gepost.
Maar ik volg niet zoveel mensen dus ben snel klaar :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-17 19:31

Shanna schreef:
Waar basseer jij jou opruiming dan op? Wie mogen blijven en wie niet?

Bij bij is dat dus dit rijtje;

1. volgen ze mij?
Ja? Oke
Nee, zie punt 3.

2. Ken ik ze irl?
Ja? Oke
Nee? Zie punt 1.

3. Vind ik ze interessant/ wil ik er meer van zien?
Ja? Oke
Nee? Zie punt 1 (of gelijk ontvolgen)

Dan ga ik dus de accounts af en kijk ik wat ze posten. Vind ik het interessant, nee ontvolg ik ze zo ja dan blijven ze staan. Maakt mij niet uit of ze mij volgen, zou leuk zijn maar is geen must.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:32

Ik ben zo’n iemand die dus liever weken niks post als dat ik elke dag iets post om maar iets te posten.. :')
Want dat elke dag iets posten om maar iets te posten ongeacht of het echt goed/ de moeite waard is.. dat vind ik irritant :Y)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-17 19:36

Shanna schreef:
Ik ben zo’n iemand die dus liever weken niks post als dat ik elke dag iets post om maar iets te posten.. :')
Want dat elke dag iets posten om maar iets te posten ongeacht of het echt goed/ de moeite waard is.. dat vind ik irritant :Y)

Ik plan vooruit,
Ik schiet een hoop foto’s en maak een selectie en zo vul ik aan. Zodat ik eigenlijk nooit zonder interessante foto’s zit. Ik sla ze op helaas gaat vooruit plannen niet echt. Maar voor nu werkt dit prima.

Afbeelding

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:50

Shanna schreef:

Hoeft ook niet elke dag natuurlijk. Maar als iemand 3 maanden niks gepost heeft (en hoogstwaarschijnlijk dus niet meer terug komt ook) dan haak ik meestal wel af.

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:31

ik post als ik iets leuks heb om te posten.

Vandaag iets gepost wat ik eigenlijk niet leuk genoeg vond dus dan ben ik snel geneigd het er weer af te halen.

Volgend weekend komen mn ouders een dagje met de hond en gaan we ook lekker wandelen, aangezien mn vader gek is op foto's maken zal hij vast wat leuke foto's van mn hondje en mij maken <3

Heb trouwens nog een insta account voor mn fotografie maar die staat nu al heel lang stil, heb er helaas geen tijd meer voor :(
Al hoop ik het binnenkort op te pakken
www.instagram.com/shshots_

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:34

Ik ben mijn account flink aan het opschonen, veel oude foto's weggegooid al. Maar eens zien of ik een bepaald thema aan kan houden of dat het binnenkort weer chaos is op @mliezel :))

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:46

Ik verwijderde ook wat inactieve accounts, maar iemand heeft vast die verwijder inzicht app want kreeg meteen een berichtje :+

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:47

Mijn aantal volgers en likers staat al een tijdje stil rond 495. Het gaat natuurlijk niet om volgers en likes maar vind t wel leuk om meer volgers en likes te hebben. Iemand nog tips om te zorgen dat mijn volgersaantal blijft groeien?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 21:01

Ik volg bijna geen bokkers eigenlijk :=
Vind heel veel accounts niet interessant voor mij omdat ik instagram gebruik voor inspiratie m.b.t paaldansen.
Ik volg eigenlijk nooit terug tenzij ik het echt interessant vind of iets mij trekt om te blijven volgen. Zoals fenrir heeft prachtbeesten en lau vind leuke fotos plaatsen :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 21:06

Op mijn hondenaccount volg ik vrijwel alleen hondenaccounts terug en dan ook alleen als het me aanspreekt. Ik probeer rond de 300 aan te houden anders kan ik het niet meer actief bijhouden.

Op mijn persoonlijke account volg ik makkelijker terug. Mits openbaar. Maar ook dan wel alleen als het aanspreekt.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 21:11

Ik word door best veel jongens gevolgd die ergens op de wereld wonen, maar ik post amper foto's van mezelf :').

Ik ontvolg mensen als ze echt vervelend worden (dus die terug volg acties enzo), of als ze fotos plaatsen die ik totaal niet interessant vindt

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 21:14

Ik ben te lui om te ontvolgen :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 23:56

Ik kreeg vanavond een dm van een buitenlandse Instagrammer dat ze in mijn buurt was en ons heel graag zou ontmoeten. Ik vond dat wel heel erg lief en ook wel een teken dat je via mijn account kan meeleven met onze avonturen. Ik vond het echt heel leuk dat iemand die we helemaal niet kennen aan ons dacht :j

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:29

ik ga vanmiddag iedereen volgen (als ik je al niet volg) van de beginpost :D
Dus schrik niet als "Devica1989" je ineens volgt <3

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:58

Haha komt goed :)! Ik schrik niet zo snel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:15

Ik ben ook redelijk actief op instagram, plaats echt van alles en nogwat kwa foto's, heb geen doelen ofzo met insta maar vind het gewoon leuk :D
M'n username is Annett.1990 dus wie wil volgen is welkom :D

Edit ik speur dit topic ook even door en zal wat mensen gaan volgen dus bovenstaande username ben ik :P

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:22

Zo gister een halloween feestje gehad en impromptu een mini shoot gehad en vandaag fotos binnen gekregen van een wedstrijd dus ik heb weer een voorraadje om te gaan posten op insta :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:34

Ooh misschien handig ook ff te melden m'n profiel is afgeschermd. Puur omdat ik soms dingen plaats die ik best wel privé vind en niet wil dat rare mannen etc me zomaar gaan volgen, zoals nu heb ik een selfie met m'n buurmeisje dus dat vind ik net iets te om haar letterlijk openbaar te zetten maar jullie mogen me allemaal gewoon volgen hoor :)