Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Ik ga nog net niet buiten staan bij een regenbui. Telkens weer heel blij mee, ookal is het lang niet genoeg

En ik kan op mijn gemak hok schoonmaken. Hok in krijgen is ook een makkie tot nu toe. Soms komen ze helemaal niet eruit en blijven lekker in het hok zitten. En in principe is het zo zolang ik op de tuin ben staat het deurtje open en meestal ben ik er toch wel een paar tot aantal uren. Heb alleen dak even een kleine aanpassing gedaan voor de opgegeven buien van de komende dagen. En ja ook glas platen ervoor gezet voor meer beschutting, maar die sluiten niet helemaal af en niet alles is ook dicht dus genoeg ventilatie, maar wel beschutting en ook tegen inregenen.
. We zitten nog steeds met smart te wachten op de dagvaarding.
Deze (de lange pepers) hebben wij niet zelf gezaaid maar gekocht in een plantencentrum. Ze zijn toepasselijk genaamd als rode peper
Ben er wel niet heel erg tevreden van. Ze zijn al slap of rot voor ze volledig rood zijn dus wij doen ze nu vroeger af. Ze hebben naar mijn zin ook wat te weinig vruchtvlees, dus volgend jaar een andere soort proberen.
Hier gaat bijna overal flink wat chili in dus hier is alles op voor er weer nieuwe oogst is. Vorig jaar 2 planten, nu 4 en waarschijnlijk gaan wij volgend jaar voor 8 planten
Enkel de ingelegde durf ik nog te verkopen. Heb ze gisteren op een uur tijd al allemaal verkocht overigens
Moonfight schreef:Gefeliciteerd Veriye! Was dat eerst telkens gedoe?

Wij 4

Moonfight schreef:Ik hoor wel vaker dat die zijdehoenders niet perce de slimste zijn. Dat ze ook gerust in de regen en sneeuw buiten gaan zitten terwijl ze daar niet tegen kunnen met die veren.
alhoewel gedeelte van de ren overdakt is!!