Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:13

gelukkig gaat appen ook niet snel. miss kom ik hem dinsdag wel tegen bij de ikea in zwolle hahaha

suikermeisje

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:18

Tegen mannen die ik maar een klein beetje interessant vond maakte ik nooit zoveel tijd voor vrij.

Voor iemand waarvan ik echt dacht wauw die moet ik ontmoeten doe ik dat wel! Bij mij zei dat echt wel iets of ik wel/geen tijd zei te hebben.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 16:23

ja precies :j, zoals ik zei, voor iemand die je leuk/interessant vindt maak je tijd vrij.

Die gast waar ik mee aan het appen was zit met een ziek kind, dus date is niet doorgegaan (wist ik donderdag al), maar hij stuurt ook echt niks meer. Ik snap dat je met een zieke zit, maar je kunt toch nog wel wat sturen? Al is het een 'hallo'

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:25

Tja, wat sturen of niet.. Als ik 3 dagen niks (terug) ontvang verwijder ik match ook gewoon maar. Nu net de eerste match dit jaar die eens wat terug zegt :') :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:29

Maar flessuh, wat zeg je dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Eerste match die terug praat in 2 maanden..... das wel erg :=

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:33

Gewoon hallo / goedemorgen/middag/avond, plus iets over de foto of hobby ofzo :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 16:35

das wel erg algemeen, een beetje iets leuks zeggen helpt wel beter. Ik open vaak met gifjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:39

Ik had het laatst een match met een soort van BN'er. Maar nadat ik hem als openingszin voor de grap met de Soviet-versie van Jett Rebel vergeleek, heeft hij me ontmatcht. :+

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:41

Resistance schreef:
Ik had het laatst een match met een soort van BN'er. Maar nadat ik hem als openingszin voor de grap met de Soviet-versie van Jett Rebel vergeleek, heeft hij me ontmatcht. :+

Gebrek aan humor... next :')

Sure, wat klinkt dat als een ouderwetse hoffelijke date :D

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:41

hyppolyte schreef:
das wel erg algemeen, een beetje iets leuks zeggen helpt wel beter. Ik open vaak met gifjes :D

Meestal als ik dat deed werd ik juist direct verwijderd _O-

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 16:45

Ja je moet er ook wel wat bij zeggen nog natuurlijk, sufferd :')

*googelt Jett Rebel*

**edit** meh, niet mijn ding :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:47

hyppolyte schreef:
Ja je moet er ook wel wat bij zeggen nog natuurlijk, sufferd :')

*googelt Jett Rebel*

**edit** meh, niet mijn ding :')

Ja, het was niet Jett Rebel. Ook wel knapper dan Jett Rebel. Maar hij leek er een klein beetje op. :+

Inderdaad, gebrek aan humor. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:53

ben je weer aan het tinderen Resistance?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:02

Alja schreef:

Af en toe voor de lol. Verder niet serieus, ben ook niet op zoek ofzo. :j Ik en gozer waar ik nog steeds heel gezellig mee date hebben héél lang gepraat, toevallig afgelopen week. Over hoe het nou zit enzo. Het is voor mij véél duidelijker, die onzekerheid is er ook best wel door verdwenen. Hij besefte ook dat mijn onzekerheid vanuit zijn onduidelijkheid kwam. We hebben nog steeds niets dus. :+ Maar hij heeft me wel heel duidelijk verteld over zijn redenen nu. Ik ben ervan overtuigd dat het geen bullshit is. Hij wil me verder niet weerhouden van dat ik anderen zie; dat vind hij niet eerlijk tegenover mij, zolang hij niet klaar is voor een relatie. Niet dat ik de behoefte heb om anderen te zien, maar zodra die onzekerheid een beetje toeslaat ga ik even op Tinder. Helpt op de één of andere manier. :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:04

Resistance schreef:
Alja schreef:

Af en toe voor de lol. Verder niet serieus, ben ook niet op zoek ofzo. :j Ik en gozer waar ik nog steeds heel gezellig mee date hebben héél lang gepraat, toevallig afgelopen week. Over hoe het nou zit enzo. Het is voor mij véél duidelijker, die onzekerheid is er ook best wel door verdwenen. Hij besefte ook dat mijn onzekerheid vanuit zijn onduidelijkheid kwam. We hebben nog steeds niets dus. :+ Maar hij heeft me wel heel duidelijk verteld over zijn redenen nu. Ik ben ervan overtuigd dat het geen bullshit is. Hij wil me verder niet weerhouden van dat ik anderen zie; dat vind hij niet eerlijk tegenover mij, zolang hij niet klaar is voor een relatie. Niet dat ik de behoefte heb om anderen te zien, maar zodra die onzekerheid een beetje toeslaat ga ik even op Tinder. Helpt op de één of andere manier. :j

De 'we hebben nog steeds niets' klinkt alsof je dat nog wel verwacht??

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:07

:') dat je dr nog mee door gaat snap ik echt niet.
Tis duidelijk dat die geen relatie wil en volgens mij wil jij die wel.... dus ja wegwezen dan lijkt me

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:09

Ik ga het hier verder niet meer uitleggen. :) Ik ken het verhaal, daar gaat het om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:11

Resistance schreef:
Ik ga het hier verder niet meer uitleggen. :) Ik ken het verhaal, daar gaat het om.

Je begint zelf :+ alja vroeg alleen of je weer ah tinderen was.. :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:15

En ik vroeg alleen maar of jij wel nog een relatie verwacht. Maar hey, dan niet :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 17:15

Zolang jij je daar goed bij voelt, prima, maar ik zou er wel mee oppassen, het kan heel goed zijn dat ie straks iemand tegenkomt waar ie helemaal gek op is en dan zit jij met de gebakken peren. Pas goed op jezelf

xchey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:20

Flessuh schreef:
hyppolyte schreef:

Meestal als ik dat deed werd ik juist direct verwijderd _O-

Wat gek zeg, toen ik laatst een beetje zat te kloten op tinder en naar iedereen super disturbing gifjes aan het sturen was gingen die gasten nog terugpraten ook :') Maar ach joh, their loss, er komt vast een keer iemand voorbij die het wel kan waarderen en gewoon terug praat!:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:25

Ik ben vandaag een beetje aan het sarren op Tinder, mannen kunnen vandaag ook geen normale gesprekken voeren.. Iemand die alleen antwoord geeft op mijn vragen, niks terugvraagt.. Dus na 3/4 vragen van mijn kant geef ik aan dat hij wel weet hoe die een gesprek op gang moet houden.. Ontmatcht :+

Of ik vraag hoe het is, krijg ik terug "Ja met jou" Euh, is dat goed of slecht? :+ Vond ie vreemd dat ik dat vroeg :')

Dus ben er wel weer klaar mee voor vandaag :o

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:33

Zullen we een soort van regenachtige suffe zondag vragenlijst opstellen voor suffe tindermatches?

@resistance hoop dat jullie er samen uitkomen vroeg of laat.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:41

Resistance schreef:
Alja schreef:

Heel herkenbaar! Ik zou ook even afwachten maar inderdaad voorzichtig zijn. Ik word (in mijn gelijkaardige situatie) er zelf erg onzeker van maar probeer me erover te zetten. Ik ben voorzichtig omdat ik niet gekwetst wil worden maar ik heb het gevoel dat we ons beide niet echt kunnen geven daardoor.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 17:48

Ik heb momenteel alleen maar losse eindjes lopen, niks waar ik wat aan heb. Eentje die bezet is :+ (wel IRL gezien & goeie klik), die dude met z'n zieke kind (nog niet gemeet), eentje die leuk is, maar in de UK woont en onregelmatig in Nl is en binnenkort naar frankrijk gaat, en dan nog wat losse flodders die wss nergens op uit gaan lopen :'). Ik stop er maar gewoon mee, lijkt me beter _O- :').

Ik ben voor die suffe zondaglijst :))!