Ook ik pin van tevoren, heb normaal ook nooit contant bij me.. wel moeilijk hoor.. hoeveel neem ik mee.. alles wat ik pin zal wel op gaan Hoop wel dat ik morgen meer ruik dan dat ik nu doe... ben echt meeeeega verkouden.. Tot nu toe als ik mn neus bijna in een waxje stop ruik ik ze wel, maar een stuk minder dan normaal. Nu white tea en sage op van wme, had misschien beter een ander geurtje kunnen kiezen want ruik er nu weinig van helaas.. voor hetgeen wat ik wel ruik, ruikt ie wel lekker
Weet iemand hoe de kaarsen van classic candle poolen?
Veel plezier lady's. Idd foto's plaatsen. Ik hoop dat de drukte mee valt.
Kirja
Geplaatst: 28-03-16 12:34
Veel plezier dames! Ook ik ben erg benieuwd naar jullie aankopen.
Hier nu Midnight Jasmine(?) van YC op de brander. Ik gebruik voor YC voortaan mijn lage waxine brander. Dan heb ik aan een halve tart genoeg om hem door de hele woonkamer te ruiken.
Kirja ik doe YC ook op de lage, ruik ik het ook beter dan op de hoge. Elektrische doe ik ook geen YC op.
_sylvia_
Geplaatst: 28-03-16 13:55
Het was leuk en gezellig!! Vond de drukte wel meevallen, kon overal goed bij, hoewel er genoeg mensen waren, toen ik wegging werd het nog wel drukker volgens mij.
Foto zal nog ff duren, ben voorlopig nog niet thuis :p
Yonker
Geplaatst: 28-03-16 14:10
Was gezellig en heb me echt misdragen haha
Skessa_
Geplaatst: 28-03-16 14:32
Jaaa was leuk! Ben nu bij rosada. Foto's komen later
Century
Geplaatst: 28-03-16 14:43
Ziet er goed uit Yonker!
Ik ben ook geweest! Het was wel druk, maar wel te doen. Had uiteindelijk te weinig geld meegenomen, had nog wel meer gezien en had al te weinig gepind haha. Maar kan nu een restant overmaken naar haar, ga ik gelijk doen. Dit zijn mijn aanwinsten!
De Serengeti Sunset en Midsummers Night zijn de twee tarts die ik nog moest hebben van februari (al moest de laatste Amber Moon zijn, maar die was op).
Al met al wel zo'n 20% korting gehad
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-16 14:51
Skessa_ schreef:
Jaaa was leuk! Ben nu bij rosada. Foto's komen later
Haha kom ik net vandaan! Woon er 10 minuten vandaan.
Secrets van Kringle nu op, lekker Ik had nog wel meer leuke dingen gezien bij Annemarie, maar die houden we dan voor een bestelling voor volgende keer. Dancing Dandelion en Cucumber Rain van GC roken best goed. Best prettig om zo alles te kunnen ruiken voor je het koopt, er waren ook meerdere geuren welke ik dacht lekker te vinden, maar die in real life toch best tegenvielen.
Leuk om mee te kunnen genieten van jullie shop uitje. Ik ben niet meer gegaan. Wel allemaal foto's online zetten hè
Ik heb sugared jasmine (ofzo) van WME op gehad vandaag. Die was echt heerlijk.
WME bedankt nog voor de anijs. Die vond ik wel lekker ruiken, alleen rook ik hem alleen als ik er met mijn neus bovenop zat...
Waar branden jullie WME in? Ik nu in de electrische brander van de action. De ene ruik ik dan super goed, de ander helemaal niet.
muppetmayo
Geplaatst: 28-03-16 15:59
Ik vond het erg gezellig! Heb me ook echt schandalig misdragen had nog veel meer mee willen nemen maar had geen geld meer.. misschien maar verstandig ook
Alles binnen gesmokkeld Nu heerlijk op de bank met colorfull aan.