Dat is n kort nachtje slaap voor je geweest dan queelens!!!
Berdien, ben benieuwd dan of hij vandaag wel initiatief durft te nemen
F_Orumster
Geplaatst: 07-02-16 11:36
Berdien, ik denk dat hij het toch lastig vind om je te peilen omdat je ook nog wilde kijken wie motorman is.
Kenyada, wat een lompe actie zeg... ik kan me wel voorstellen dat je schrikt als je iemand leert kennen die aan de ad zit. Ik heb een vriendin die echt extreem complex is en zou daar als relatiemateriaal niet snel ingaan. Maar niet iedereen is gelijk en dat moet ie niet vergeten.
Ja dat was een relatief kort nachtje Keny. Maar het was het waard hoor
Lougino
Geplaatst: 07-02-16 13:48
Klinkt goed Queelens! Snel een vervolg plannen? Dat wil bij mij nog niet zo lukken, als ik kan kan hij niet en andersom..top zie ook niet helemaal hoe dat moet gaan werken in een evt. relatie maar goed zooo ver is t nog zeer zeker niet.
Nou Berdien spannend vandaag weer een date met issue, joh wie weet ontpopt tie ineens tot kinkyman nee gekheid als je je er maar goed bij voelt toch!
En Keny heb je nog wat gehoord van Mister Runaway during Gymnastic?
Hahaha mooie nickname voor m! Nou vannacht om n uur of 1:00 schijnt hij mij via whatsapp te hebben gebeld. Heel vreemd misschien maar ik lag te slapen... Dus nee niet opgenomen en verder ook niets van m gehoord. Vind het nog steeds echt een rare actie van m.
KellyR
Geplaatst: 07-02-16 14:03
Kenyada dat is echt niet heel tof zeg.. Heb je inmiddels nog wat van hem gehoord daar over? Nice Queleens! Berdien, misschien is issueman dan alsnog minder een issueman dan motorman
Gisteravond dus een date gehad met mijn hinderman, en was heel gezellig. Maar denk toch niet dat het hem word, ook van hem uit niet wel jammer want ik had echt een soort van ideaal beeld van hem, was best een domper dus was gister avond best een beetje teleurgesteld eenmaal weer onderweg naar huis. Voortaan ga ik dus maar van het slechtste uit en dan zie ik het wel
Tamara_089
Geplaatst: 07-02-16 22:30
Toch een raar appje van tindermeneer.... weet ff niet zo goed wat ik hiermee moet. Hij had gister feest ofzo dus kreeg ik eerst n appje sorry dat k niet zo spraakzaam ben maar veel geslapen gister gezellig geweest. Op m'n vraag of hij nog plannen vanavond had kreeg ik Nee niks aparts voel me brak... maar niet om je jaloers te maken maar ben gisteren toch op een directe manier versierd... "een aantrekkelijke blonde dame vroeg of ik ff kwam hangen en zei dat ik er goed uit zag en keek of ik borsthaar had... waarop ze zei zo nu heb ik bij jou gekeken en mag jij bij mij voelen of ze echt zijn en als t je bevalt spreken we een keer af... echt weird wtf"
Dus ik vraag en wat heb je gedaan... krijg ik "Hey ik ben een man... Maar sommige dingen doe ik uit principe niet... " "Dus je hoeft nergens bang voor te zijn.. of ben je er stiekem toch wel bang voor" dus antwoord ja tuurlijk (carnaval wat teveel op wordt je eerlijk van) stuurt ie terug hahaha dat hoeft niet
Serieus wtf moet ik hier nou toch weer van denken....
Mannen haha soms zo lekker direct. Hier een tinderman die ook paard heeft gereden in t verleden. Ben benieuwd. Gaan ws wel keer afspreken. Vooralsnog gezellig appen over van alles en nog wat.
Lougino
Geplaatst: 07-02-16 22:48
Klinkt als jou ff lekker op de kast jagen en uittesten tamara, bloed irritant en kinderachtig haha ik zou ff tot 10 tellen en er zeker via app niet te veel op in gaan.. Maar echt pfff wat moet je er idd mee met die info
Wat een gans he... snap d'r nog steeds geen drol van maar we carnavallen lekker door.... morgen weer een nieuwe ronde nieuwe kansen voor m... ben nu toch te zat om nog een serieus gesprek aan te gaan dus heb de app ff op non actief
Eske_B
Geplaatst: 07-02-16 23:05
Wat zijn mannen toch direct soms
Spannend morgen, groot deel van de dag naar m'n Tinderman. Ben zo blij met hem, zie hier wel echt een toekomst in zitten (hoewel we officieel nog niks hebben).
Ja ik hoop m eigenlijk snel nog een keer te zien en dan ga ik gewoon vragen waarom ie dat stuurt ofzo.... ergens zit ik d'r toch wel mee
Urbanus
Geplaatst: 07-02-16 23:38
Ik ga gewoon lekker mee kletsen, niet single maar MAN wat geniet ik van jullie verhalen.
Tamara, hij klinkt een beetje alsof 'ie je wilde peilen. Ergens wel heel snoezig.
Lougino
Geplaatst: 07-02-16 23:54
Krijg ik vanmiddag een appie van een vriendin, he een van je ex tinderdates zit hier voor me op t vliegveld, ik herken em van je foto's whahaha kleine wereld toch ik zeg als je t maar laat om de groeten te doen oid pfff haha
KellyR
Geplaatst: 07-02-16 23:57
Tamara wat een "D" zeg...
Ik heb er inmiddels weer 1 gevonden die het delen waard is!
Als openingszin had ie "rood of wit " dus ben voor rood gegaan
__laura
Geplaatst: 07-02-16 23:59
jeetje Tamara wat een poedersuiker streek is dat eigenlijk!
whahaha AronenLoutje als je dat tegen mij zou zeggen zou ik juist de groetjes doen! maar niet zeggen van wie
twijfelman komt morgen langs t gesprek was ook weer leuk dus heb wel hoop!
Anna_Dani
Geplaatst: 08-02-16 01:54
GOSH ladies, ik ben even een weekendje weg en er zijn weer 30 pagina's bijgekomen!
Ik ben inmiddels ook aan het daten geslagen via Tinder. Nr 1 was een soort van netwerkgesprek, maar wel heel gezellig gehad en afgesproken voor een tweede date. We zijn gaan schaatsen. Ook heel leuk, maar meteen gefriendzoned. Vond hij wel jammer. Vorige week boswandeling gemaakt met nr 2 en morgen tweede date, eten bij hem thuis. Maar ik vind hem eigenlijk heel irritant nu op de app, doet me denken aan m'n ex, dus we gaan het zien..
Ik weet niet zo goed wat ik van mijn date van zaterdag moet denken. T was gezellig maar gister kwam er geen normaal gesprek op gang via de app. Leg nu de bal bij hem en ik moet nadenken wat ik wil. Hij is kaliber leuk voor nu, masr denk ik geen relatie materiaal voor langere tijd
Ohoh we gaan toch niet ineens allemaal van roze wolk naar donderwolk he dames
Opvallend dat het appgedrag toch een grote issue blijkt bij ons allen haha, de mijne is ook een btje knullig wat appen betreft maar ach hij doet z'n best en krijgt nog het voordeel van de twijfel. In het echie praten we gelukkig heel goed.
Anna een netwerkgesprek whaha, ook visitekaartjes uitgewisseld?
hier ook een roze wolk, heb eergisteren een bos tulpen gekregen daarna uit eten en mn vriendinnen hebben m ok goedgekeurd ('hij is net zo gek als jij" )