Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:12

Ik denk dat er in elk wereldje wel rotte appels zitten ;)

En ja de geuren zitten erin, onder zo'n flapje zoals de geurkaarten. Ik vind enkele geuren heel verrassend en vernieuwend! Mijn favo zijn Summer Peach en heel erg verrassend de Lemongrass & Ginger. Kan al niet wachten om de nieuwe geuren naar mijn klanten te sturen en horen wat zij ervan vinden. Maar dat duurt nog wel even...

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:13

lor1_1984 schreef:
friendly schreef:
Vervelende ervaringen mogen toch best uitgewisseld worden toch? Zo voorkomen we voor elkaar een hoop ellende.

Uit eerste hand mag gewoon gedeeld worden, ervaringen van anderen weer niet ivm evt zwartmaken, laster/smaad etc.

"Gelukkig" is mijn ervaring vers uit de eerste hand...

Op naar het lekkers van wme! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:14

Yellomofoon schreef:
Wat een praktijken... Snap niet wat verkopers proberen te bereiken door zo te reageren op negatieve berichten...
Ik zit nog maar net als ondernemer in dit wereldje maar ik ken ook al enkele mensen die het niet waard zijn klanten te hebben ;)

Wat rot van je paard Raja :( hopelijk is hij/zij snel weer in orde!

Ik heb hier iets heel leuk voor mijn neus liggen... Vandaag aangekregen van Yankee Benelux :D

[ [url=m/5IARnL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh, die my serenity ziet er wel lekker uit!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:15

friendly schreef:
Vervelende ervaringen mogen toch best uitgewisseld worden toch? Zo voorkomen we voor elkaar een hoop ellende.

Sonja89 schreef:
lor1_1984 schreef:
Uit eerste hand mag gewoon gedeeld worden, ervaringen van anderen weer niet ivm evt zwartmaken, laster/smaad etc.

"Gelukkig" is mijn ervaring vers uit de eerste hand...

Op naar het lekkers van wme! <3

Klopt, maar Alwiene gaf aan viavia gehoord te hebben dat en dat mag dus officieel niet. ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:16

Yellomofoon schreef:
En ja de geuren zitten erin, onder zo'n flapje zoals de geurkaarten.

Oh! Wat gaaf!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:16

Yellomofoon schreef:
Wat een praktijken... Snap niet wat verkopers proberen te bereiken door zo te reageren op negatieve berichten...
Ik zit nog maar net als ondernemer in dit wereldje maar ik ken ook al enkele mensen die het niet waard zijn klanten te hebben ;)

Wat rot van je paard Raja :( hopelijk is hij/zij snel weer in orde!

Ik heb hier iets heel leuk voor mijn neus liggen... Vandaag aangekregen van Yankee Benelux :D

[ [url=m/5IARnL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb het zelfde begin eigenlijk ook pas.
En ik vind het ook gewoon leuk om anderen bezig te zien zoals tulpje.
Maar die rotte appels zijn natuurlijk nooit leuk.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 16-11-15 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:19

Je zou ze eens een klantvriendelijkheidscursus kunnen geven Jolanda. Zo netjes als jij alles afhandeld kunnen hun een hoop van leren. Alleen al hun taalgebruik kan een oppoetsbeurt gebruiken... :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:19

O en waarom ik de namen niet noem is dat ik dus als webshop reageer en dat is laster.
Maar er zijn er ook meerderen hè. iedereen kan een webshop starten elke onbenul.
Webshops die iig ideal hebben voldoen iig aan bepaalde eissen ;)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:21

topic op fb is weer verwijderd

edit: en de pagina ook, of ze hebben me geblokkeerd omdat ik je post likete. :+
Laatst bijgewerkt door lor1_1984 op 16-11-15 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:22

En weer alles verwijderd op soy-wax.
Wat een losers. Daar ga ik dus echt niet kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:22

Zag het ook al...

Edit: De waxmelts van WME, hoe doen jullie deze in 2? Die van YC kruimelen enorm als ik ze probeer te snijden. Hebben deze dat ook?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-11-15 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:23

Check net ff via de zoekbalk en nu kun je geen berichten meer plaatsen op de pagina, enkel nog reageren op hun berichten. :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:27

Dacht al dat dat aan mij lag _O- Slim, als je geen vervelende reacties wil maar volstrekt onnodig als je die reacties gewoon netjes afhandelt...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:28

Pagina is er nog wel, maar recensies hebben ze denk ik uitgeschakeld? Wist nieteens dat dat kon..

Snap ik ook wel hoor waxmelts, je hebt een bedrijf en moet je gewoon professioneel blijven gedragen natuurlijk. Want juist als een bepaalde webshop negatief over een andere praat, krijg ik toch wel een beetje vraagtekens..

Ik vind alle webshops leuk, alleen mn porto niet :'). Ben ook echt veel verschillende merken aan het uitproberen. Zo bevallen er een aantal supergoed, zo ook een paar totaal niet. Wil niet zeggen dat de shop of maker slecht is, smaken verschillen en met deze dingetjes is dat ook een niet geheel onbelangrijk punt.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:28

lor1_1984 schreef:
topic op fb is weer verwijderd

edit: en de pagina ook, of ze hebben me geblokkeerd omdat ik je post likete. :+

Ik had ook geliked en ik zie de pagina nog wel :P

Heb hier nu net Cosy by the Fire van YC opgezet. Vind hem zo aan de tart ruikend niet heel super, maar had mijn vriendin laten kiezen tussen deze, Honey Glow van YC of Mokka van Tulpje en ze koos deze, dus wel zullen het gaan zien....uh ruiken :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:32

Nee klopt dat de pagina er nog gewoon is, kreeg een foutmelding omdat het betreffende topic en het recensiegedeelte verwijderd zijn.
Toen ik gewoon naar hun pagina ging kon ik er ook gewoon op en zag ik dat recensies uitgeschakeld zijn.

Zegt imo genoeg als een bedrijf zoiets doet, idem voor de enkel zeer positieve recensies die er stonden.
Had imo geloofwaardiger geweest als iemand als recensie iets had geplaatst als 'bestelling ontvangen, dit en dat klopte niet maar is gelijk opgelost door *naam shop*'.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:35

Ah, ik denk dat de boodschap intussen wel aardig duidelijk is :D

Ik hoop woensdag mijn eerste echte wax melts te kunnen testen. Die andere geef ik wel aan mijn oma als sierzeepjes voor op het toilet ofzo :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:37

DeMolenhoek schreef:
Zag het ook al...

Edit: De waxmelts van WME, hoe doen jullie deze in 2? Die van YC kruimelen enorm als ik ze probeer te snijden. Hebben deze dat ook?

Ik leg 'm ondersteboven (dus breedste gedeelte plat) op een onderzettertje en snij er in 1x met een aardappelschilmesje door. Het grootste gedeelte breekt dan gewoon in 2en, alleen het laatste stukje is meestal ietsjes schuin. Grootste gedeelte in de woonkamer, andere nog een keer in 2en en in gang en wc. En daaahaaaag grote melt :').

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:39

Ik zou ze echt terug sturen.
Zeker door het dreigement.
Zijn ze helemaal belazerd.

Ik kan echt slecht tegen zulke dingen dan ga ik echt in principe modes.

Klanten bellen en bedreigen gaat echt een stap te ver.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:40

heb van WME er pas 1 die kruimelt bij het snijden. Alleen die kreeg ik ook niet uit zomaar uit t potje

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:41

Ik laat hem dan in het bakje en doe met een aardappel schil mesje het puntje ervan in het midden prikken dan gaat hij brokkelen heb je een aantal stukjes en dan doe ik zoveel ik wil in de brander. Maar ik doe vaak een hele erin alleen ik brokkel hem zodat hij eerder smelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:43

Ik heb net alle coconut/milk/papaya besteld bij jou, WME :p

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:45

Yv_ schreef:
DeMolenhoek schreef:
Zag het ook al...

Ik leg 'm ondersteboven (dus breedste gedeelte plat) op een onderzettertje en snij er in 1x met een aardappelschilmesje door. Het grootste gedeelte breekt dan gewoon in 2en, alleen het laatste stukje is meestal ietsjes schuin. Grootste gedeelte in de woonkamer, andere nog een keer in 2en en in gang en wc. En daaahaaaag grote melt :').

Dit doe ik ook, en het werkt heel goed! Soms heb ik 2 simpele geuren die ik wil mengen, en dan haal ik met zo'n appelschiller/rasp een aantal kleine "velletjes" er af die ik dan toevoeg bij de waxmelt in de brander.
Op deze manier ben ik er achter gekomen dat peppermint en cinnamon buns een hele goede combi zijn :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:46

Ik bestel vooral kleintjes en die gaan meestal in 1x in de brander. Als ik iets doormidden wil hebben probeer ik het eerst gewoon te breken, soms lukt dat, maar als dat niet lukt dan hup op de snijplank en scherp mes erdoor. Er breken altijd wel wat stukjes af maar resultaat is altijd wel bruikbaar.

Waxmelts van zowel WME als WM.nl als Tulpje Creatief zijn allemaal heel anders van structuur dan Yankee Candle, die is echt korrelig en dat zijn al die andere totaal niet. YC snij ik trouwens nooit daar breek ik gewoon een kwart van af.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:46

Yellomofoon schreef:
Ik denk dat er in elk wereldje wel rotte appels zitten ;)

En ja de geuren zitten erin, onder zo'n flapje zoals de geurkaarten. Ik vind enkele geuren heel verrassend en vernieuwend! Mijn favo zijn Summer Peach en heel erg verrassend de Lemongrass & Ginger. Kan al niet wachten om de nieuwe geuren naar mijn klanten te sturen en horen wat zij ervan vinden. Maar dat duurt nog wel even...

Oh, ik ben ook zo beniewd naar die nieuwe geuren!!

De tarts van YC kun je gewoon breken. :)
Geen mesje of iets voor nodig!
Je kunt ze zelfs helemaal verkruimelen en in een potje bewaren en dan de kruimels in je brander doen.
De kruimels kun je ook opzuigen met je stofzuiger en als je dan gaat stofzuigen, ruikt je huis lekker :)