Ik word echt lichtelijk agressief als ik iets app, er staat duidelijk wat te doen in het app en nog steeds dom vragen wat te doen, dat ik gewoon niet meer reageer.
Lezen is ook echt ZO moeilijk??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bij haar dus in heftigere mate dan bij ons, maar ja, boontje komt om z'n loontje.
Imaginaerum schreef:en is ze haar ongeboren kind verloren aan het eind van de zwangerschap (dus ook "onterecht" geconfronteerd met de dood).
Voor mij voelt het beide als karma en ik voel echt geen greintje medelijden.Bij haar dus in heftigere mate dan bij ons, maar ja, boontje komt om z'n loontje.
..
japielover schreef:Imaginaerum schreef:en is ze haar ongeboren kind verloren aan het eind van de zwangerschap (dus ook "onterecht" geconfronteerd met de dood).
Voor mij voelt het beide als karma en ik voel echt geen greintje medelijden.Bij haar dus in heftigere mate dan bij ons, maar ja, boontje komt om z'n loontje.
Vind dat laatste wel heeeel erg.
Ik ben mijn ongeboren kindje ook verloren.
En ik kan je zeggen dat dat het ergste van de wereld is..
Snap natuurlijk dat je boos bent maar zo boos
, maar in verleden raakte ik altijd vol in paniek (ook wat door mijn autistische stempel ) dus nu ben ik voorbereid en maak ik in mezelf een grapje 
. 2x per jaar is vaak tegenwoordig 
de trein ging lekker snel voorbij
. Maar tuurlijk haal ik de bus met vlag en wimpel
[MWS] Welke fobieën en/of angsten hebben jullie?
(zing zelf ook niet in gezelschap, alleen als ik alleen thuis ben en samen met zoontje de hits van k3) japielover schreef:Imaginaerum schreef:en is ze haar ongeboren kind verloren aan het eind van de zwangerschap (dus ook "onterecht" geconfronteerd met de dood).
japielover schreef:Imaginaerum schreef:en is ze haar ongeboren kind verloren aan het eind van de zwangerschap (dus ook "onterecht" geconfronteerd met de dood).
(zo ook op dit moment) 
Zie nu al op tegen dat autoritje zo....
Mijn katten zijn mijn kinderen en als ik het over hun andere baasje heb dan heb ik het ook altijd over 'andere mama'
Het is er een beetje ingeslopen en ik zie zelf ook wel in hoe achterlijk het is gelukkig
Ladybird schreef:Confessionele: ik kan echt agressief worden als mensen zichzelf papa of mama noemen tegenover een dier.. Dat vind ik echt zo belachelijk dom

Hij doet het niet meer bij ons, hij kreeg hele flauwe opmerkingen hahahaha (en voordat mensen denken; ahhhhh pesten binnen een gezin! Nee, mijn broer jaagt zelf met alle liefde ook mensen op de kast dus binnen ons gezin is het echt gewoon oke en lachen wij erom)