Aaahhh verdorie die zijn ook leuk! Maar ik mag echt geen hakken meer kopen van mezelf! Ben wel benieuwd naar een aan foto als je ze hebt.
Vanavond even rondje over de kermis maar het is zulk raar weer dat ik niet weet hoe ik me moet kleden. In de zon is het met een jasje prima te doen, bij wind is het ronduit koud
Geen van beide eigenlijk maar als ik echt moest kiezen toch de eerste. Geen idee waar je nog goedkoop slip-ons kan vinden.. Vaak in die particuliere winkeltjes
Kan iemand mij helpen? Als je wat hebt besteld bij de H&M en je via acceptgiro wil betalen. Maar nu heb ik het binnen gekregen en wil ik het retourneren. Moet ik dan 1 euro naar de H&M overmaken of ook de andere verzendkosten?
Aroha
Geplaatst: 01-05-15 16:28
Nou word helemaal gek van die jas zeg. Wil ik hem bestellen is maat 36 weer weg. Dan maar hopen dat maat 38 ook goed zit . Mochten jullie zien dat maat 36 terug in stock is, waarschuw me dan!
Hoe lang duurt het ongeveer voor ze die weer op 0 zetten? Ik heb gisteren mijn bedrag betaald maar er staat nog steeds saldo - bedrag van mijn laatste bestelling.
Gister was het de dag van de arbeid (word in veel landen groot gevierd en in Nederland wordt er geen geld overgemaakt naar andere banken op die dag, telt dus als weekend) en het is nu weekend, dus denk dat ze het geld simpelweg nog niet binnen hebben. Zou even wachten tot halverwege volgende week, als het dan nog niet aangepast is zou ik even bellen
Ik heb een shirt teruggestuurd, ruim een week geleden, om te ruilen. Ze hebben het nog steeds niet verwerkt en dat kan dus blijkbaar wel 3 weken duren.. nu weet ik niet wanneer ik moet gaan betalen bij h&m? Ik weiger om al te betalen voor iets wat ik niet heb, maar je moet wel binnen 2 weken betalen en ik ben echt bang dat ik straks gezeik krijg omdat ik nog niet betaald heb. Stomme h&m. Ik snap echt niet waarom ze zo enorm langzaam zijn met alles.