Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdbijl schreef:Zoo blij dat er eindelijk weer een vaas was maar, hij valt echt super tegen vind ik zelf.
Ik heb mijn hele servies compleet dus leuk die nieuwe dingetjes maar het valt me de laatste tijd allemaal erg tegen, het lijkt allemaal veel slechter ingekleurd en er meer zo even opgekwakt...
Mijn efteling servies is waarschijnlijk verkocht, zoveel servies is toch wat teveel van het goede en even bijkletsen blijft mijn favoriet.
Voor de liefhebber heb ik nog: 2 delfst blauwe vazen ( de grote van de eerste serie )
En ik heb van even bijkletsen de grote pasta schaal, Unox collectie ongebruitk de stamppotstamper, 8 borden, 8 kommen en het bijbehorende snijplakje.
xJitskee schreef:Ik had gloudemans toch maar een mailtje gedaan want ik baalde best wel van het beschadigde mokje. Had s avonds gemaild, kreeg om 22 uur nog een reactie dat ze een nieuwe op gingen sturen. Wat een fijne service! Zometeen ga ik dé vaas maar eens in het echt bekijken
xJitskee schreef:Jaloers Mandy, wel showen wat je er van hebt gekocht he![]()
Ik wil volgende maand een Le bordje bestellen, met mijn drie paarden en overleden veulentje erop (of alleen van mijn pony ter ere van ons 10 jarig jubileum) . Maar ik heb nog geen idee wat ik er qua tekst op wil zetten... iemand nog leuke ideeën?