Heb alleen je eigen posts gelezen, waren nog 17 pagina's

Maar wat een werk heeft hier allemaal in gezeten.
Gefeliciteerd en heel veel geluk samen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Even voor de duidelijkheid, Sebastiaan heeft bij ons een schaduwaccount aangevraagd om hints te kunnen geven, dit konden we natuurlijk niet weigeren.
Was er wel bang voor dat het op zou vallen dat iemand zonder de 25 nuttige berichten mee kon posten in dit topic.
Seb8iaan schreef:Ik heb het topic al vanaf het begin mee gelezen, dus ik wist wat er speelde en heb vaak helemaal dubbel gelegen bij de verklaringen van sommige hints. Maar het heeft me ook verbaast hoeveel dingen er al snel boven water kwamen met zo'n grote groep. Uiteindelijk heb ik het SA aangevraagd om het wat te kunnen bijsturen, maar zo makkelijk als het klinkt, was het helaas niet.
Het was echt enorm leuk om te doen, maar soms ook moeilijk om iedereen voor te blijven. Uiteindelijk zijn de hints die heel belangrijk waren (2049 én de enveloppen op de 23e/12e) niet geraden. Op naar ons sprookjes huwelijk!
_Natasja_ schreef:Tot nog toe alleen mee gelezen maar:
Van harte gefeliciteerd!!
Ik kan me jullie eerste fake-date nog herinneren. En het feit dat ik jullie moest helpen om het geloofwaardig te maken.
Ik vind het echt super leuk en wens jullie alle geluk op de wereld met elkaar.
En ik wacht "rustig" (lees: ongeduldig) op de FB-update.