Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSogno

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:47

Laatste bericht zelfs. Fleece deken tien euro :+ .
Je kunt het kinderachtig noemen maar als het gewoon een simpele merkloze fleecedeken is (waar ik van uit ga als er geen merk nieuwprijs etc bijstaan) dan vinden meerdere mensen het blijkbaar geen gekke prijs. Staat je natuurlijk totaal vrij om wat anders te vragen maar je krijgt gewoon tips/ mening, dan hoef je een dat niet kinderachtig of sneu te noemen of beweren dat mensen een gaatje in hun hoofd hebben, als het blijkbaar wel bestaat :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:52

chelle_dora schreef:
https://www.facebook.com/SalmRuitersport

Veel plezier, kan je je lol op, en ja, die dekens zijn allemaal nieuw in de verpakking :+

gelukkig heb jij ook een best gaatje in je hoofd, zo hebben we allemaal wel wat.

Potdikkie, die zijn niet duur, waarom zitten dat soort winkels altijd niet bij mij in de buurt 8)7
Haha, maar goed dus.

Hier een rijbroek verkocht aan iemand en ook gezegd dat aan de binnenkant van de broek een hele lichte veeg zat wat er niet meer uit kreeg, hier was de prijs ook naar, ze had m al 2 dagen binnen en krijg in ene bericht dat er allemaal lichte vegen en vlekken op de broek zitten en wat ik daar aan ga doen.
Nou van die lichte veeg heb ik haar verteld en vlekken zaten er voor de rest niet op, dus ik dat gezegd en gevraagd om foto's en die krijg je dan niet hè, ach ja ze heeft waarschijnlijk gedacht ik kan het altijd proberen.

Voor de rest verkoop ik vrij weinig helaas, kan het geld wel goed gebruiken namelijk.

Wel leuk dekje met peesjes opgehaald met steentjes erin, super blij mee en zag er nog super uit, en wacht nu op mijn rijlaarzen, hoop dat dat er ook fatsoenlijk uit ziet en past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:01

Hier 2 oude dekjes online gezet, met foto waarop je ook duidelijk de gebruikssporen ziet. Bij het ene is een deeltje van de bies los maar met 2 of 3 steekjes naald en draad zit dat zo weer goed (of textiellijm). Waarom ik het niet zelf doe? Dan heb ik achteraf geen gezeur dat ik iets met schade heb opgestuurd :+

Dan nog een dekje waar de randen gerafeld zijn. Vraag er geen hoofdprijs voor, maar ze zijn zeker nog bruikbaar dus wil er wel graag nog iets kleins voor.

Heb ook met pijn in mijn hart mijn dressuurzadel (schumacher profi dynamic) online gezet. Foto's zijn helaas niet top maar goed, VP wel iets hoger ingesteld in de hoop dat ik alsnog een redelijk bod krijg. Had al eens een mailtje gehad van iemand "voor €150 neem ik 'm graag over". Nou voor zo weinig gaat ie niet weg, is nog veel te heerlijk zadel daarvoor en netjes onderhouden, tijdje terug nog opgevuld en compleet nagekeken. Dus ik mail dat ik dat bod te laag vind, krijg ik ineens reactie terug "nou ok, de verzendkosten wil ik dan ook nog wel betalen maar meer echt niet".

Eh, ik ga geen zadel dat voor €400 online staat voor €150 incl verzenden :=

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:04

Jemig he wat een reactie van die zweetdeken......

Varekaj, op marktplaats?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:32

_Nadia_ schreef:
Vjestagirl schreef:
Ok dan... Die man uit Frankrijk heeft het geld gewoon in een enveloppe gestopt en hierheen gestuurd. Vandaar dat hij mijn hele adres wilde hebben!

Ook gewoon zonder overleg gedaan, ik heb hem mijn bankrekeningnummer gegeven en ben er vanuit gegaan dat hij het gewoon over zou maken...

Lol echt? Dan is het maar hopen dat het aan komt. Vanuit het buitenland kan post er binnen 3 dagen zijn maar soms duurt het gerust 2 weken..

Nou ja, daar hoop ik wel op. Hij zegt dat het er al lang had moeten zijn (zou het vrijdag verzonden hebben).

Wel raar trouwens, hij had in zijn mail gezet dat hij voor een overschrijving het volledige (post)adres nodig had, maar blijkbaar was dat gewoon een leugen...

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:35

das wel gek ja..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:40

Ik heb hem terug gemaild of ik goed begrijp dat hij het geld in een envelop gestopt heeft.

"Ja, maar wel met een kartonnetje ertussen uiteraard. Niemand doet dat, daarom is het zo veilig"
:roll:

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:42

Vjestagirl schreef:
Nou ja, daar hoop ik wel op. Hij zegt dat het er al lang had moeten zijn (zou het vrijdag verzonden hebben).

Wel raar trouwens, hij had in zijn mail gezet dat hij voor een overschrijving het volledige (post)adres nodig had, maar blijkbaar was dat gewoon een leugen...

Maar zo lang is dat dan toch nog niet? In het weekend gebeurt er sowieso weinig en het is nu pas dinsdag.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:44

Zo lang is het ook niet. Voor een bankoverschrijving zou het wel lang zijn, vandaar dat ik hem mailde of het klopte dat ik de betaling nog niet had. En nu zegt hij ineens dat hij het in een envelop gestopt heeft...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:47

Oh op die manier :)

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:53

Mijn fleecedeken kostte €6,25 nieuw van EJ i de uitverkoop :')

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:25

Vjestagirl schreef:
Ik heb hem terug gemaild of ik goed begrijp dat hij het geld in een envelop gestopt heeft.

"Ja, maar wel met een kartonnetje ertussen uiteraard. Niemand doet dat, daarom is het zo veilig"
:roll:

spark die wel nl ?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:25

Ja, hij spreekt prima Nederland. Zegt Nederlander te zijn die er sinds 1996 woont.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:32

CxB: zadel staat op kapaza, de belgische marktplaats :)

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:40

@Vjesta ah oke, wel raar dat ie t dsan niet overlegd met het geld..

@Varekaj, heb hem al gevonden, was weer nieuwschierig :p

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:46

Even een reactie op de fleecedeken.. Iedereen mag zijn/haar eigen verkoopprijs aanhouden dus als je het te duur vindt ga dan naar een ander maar doe het niet op deze manier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:47

Yeeh net twee pakketten binnen!!!!!

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:52

wil94 schreef:
Even een reactie op de fleecedeken.. Iedereen mag zijn/haar eigen verkoopprijs aanhouden dus als je het te duur vindt ga dan naar een ander maar doe het niet op deze manier!

+1

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:01

chelle_dora schreef:
https://www.facebook.com/SalmRuitersport

Veel plezier, kan je je lol op, en ja, die dekens zijn allemaal nieuw in de verpakking :+

gelukkig heb jij ook een best gaatje in je hoofd, zo hebben we allemaal wel wat.

Degene tegen wie je het hebt is vast oud en wijs genoeg om hier zelf op te reageren, maar ik vind jouw bericht ontzettend respectloos.
Volgens mij mag je als eigenaar van iets nog altijd zelf bepalen wat je ervoor vraagt.
Weet jij wat haar deken nieuw heeft gekost?
Tuurlijk, er zullen ongetwijfeld goedkopere dekens zijn van rond de €10,- maar die zullen kwalitatief vast niet zo goed zijn als dekens van een duurdere prijsklasse.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:10

Ach om gelijk te spreken dat iemand een gaatje in d'r hoofd heeft vind ik net zo respectloos, snap best dat je op die wijze niet veel verkoopt.

nee, ik weet niet wat haar deken nieuw heeft gekost, zet ze er ook niet bij, behalve dat het om een fleecedeken gaat en dat de geinteresseerde een gaatje in d'r hoofd heeft. Moest ik de potentiele koper zijn, was ik op zo'n opmerking alleen al afgeknapt als ze ook zo onvriendelijk was geweest is in de mail. En daarbij komt, het gaat om rare mensen op marktplaats, niet alleen de koper maar ook de verkopers kunnen er wat van, zo blijkt maar weer :+

Als de bokker geen merk heeft vermeld in de advertentie snap ik dus (nogmaals) best dat er zo'n (laag) bod op komt.. Dat ze de bon heeft laten zien kwam er later pas bij he, kon ik ook niet ruiken.

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:12

Ik heb een zadel op MP staan met complete beschrijving. Krijg ik het volgende mailtje:

hoi ik heb interesse in jou zadel.

graag hoor ik van jou

wat zou ze nog meer van mij willen horen, vraag ik mij af? Ik zou meer van de geinteresseerde willen horen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:13

staroo schreef:
Ik heb een zadel op MP staan met complete beschrijving. Krijg ik het volgende mailtje:

graag hoor ik van jou

wat zou ze nog meer van mij willen horen, vraag ik mij af? Ik zou meer van de geinteresseerde willen horen :o

Wahaha :+ Ik word vrij melig van de verflucht hier... Dus ik zou een liedje zingen.. Dan hoort ze van je :')

Dat schijnt overigens wel de trend te zijn 'Ik heb interesse in zus of zo, ik hoor wel van je'.

:+
Maar goed, was toen ook toen ik een advertentie had voor m'n pony voor een bijrijdster 'ja ik wel rijden, hopelijk hoor ik snel van u'. :+ Zou liever wat van haar horen, wie ze is, wat ze doet, wat ze kan :+

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:21

Hahaha ik zou terug mailen: "bij deze"

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:22

ik ga vanavond weer advertentie's maken op mp.
dus ik ben benieuwd.. of ik ook weer apparte reactie's ga ik krijgen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:28

chelle_dora schreef:
staroo schreef:

graag hoor ik van jou

Wahaha :+ Ik word vrij melig van de verflucht hier... Dus ik zou een liedje zingen.. Dan hoort ze van je :')

Dat schijnt overigens wel de trend te zijn 'Ik heb interesse in zus of zo, ik hoor wel van je'.

:+
Maar goed, was toen ook toen ik een advertentie had voor m'n pony voor een bijrijdster 'ja ik wel rijden, hopelijk hoor ik snel van u'. :+ Zou liever wat van haar horen, wie ze is, wat ze doet, wat ze kan :+

:')

Ik las 'ik heb wel interesse in je zus ofzo.'. :))

Verkoop gaat hier wel fijn! :)
Vandaag vijf pakketjes op de post gedaan. Nu de rest nog uitzoeken!