Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieniminnie schreef:leuke posters!
http://www.ebay.com/sch/Animals-/1335/i ... c=50&rt=nc
weten jullie misschien hoe het zit met dit soort dingen;
http://www.ebay.com/itm/FRAMED-REAL-BEA ... 20d2593544
wil graag zo'n vlindetje hebben, maar weet uberhaupt niet of dit mag en of ik dit mag importeren zeg maar
Citaat:Als het dier niet voorkomt op de lijst van beschermde diersoorten, dan mag u het product van dierlijke oorsprong invoeren.
Twijfelt u of het dier beschermd is? Neem dan contact op met CITES-bureau van Dienst Regelingen in Dordrecht (telefoon: 0800 - 22 333 22).
Citaat:Voor de invoer van goederen van dierlijke oorsprong, waaronder levensmiddelen, hebt u een zogenoemd gezondheidscertificaat nodig. Goederen van dierlijke oorsprong zijn bijvoorbeeld: kaas, melk en melkproducten, eieren, vlees en vleeswaren, maar ook huiden en jachttrofeeën.
Het gezondheidscertificaat bij binnenbrengen en invoeren van goederen van dierlijke oorsprong moet door de autoriteiten van het land van vertrek zijn afgegeven. De ambassade van dat land kan u vertellen bij welke autoriteit u moet zijn. Verder worden deze producten bij binnenkomst in de EU-landen gecontroleerd door veterinaire deskundigen.
Yv_ schreef:Nou, formuleer je dan ajb is een keer wat anders zeg, krijg hier toch zo'n nare smaak van.
Tijgervel hoort trouwens op de vloer en niet aan de muur.
Wie zegt dat de vlinder niet is gevonden nadat ie dood was?
Maar dit was helemaalhaar vraag niet, ze vroeg of het legaal was of niet.
Air schreef:Yv_ schreef:Nou, formuleer je dan ajb is een keer wat anders zeg, krijg hier toch zo'n nare smaak van.
Tijgervel hoort trouwens op de vloer en niet aan de muur.
Wie zegt dat de vlinder niet is gevonden nadat ie dood was?
Maar dit was helemaalhaar vraag niet, ze vroeg of het legaal was of niet.
Ik neem aan dat je je aangesproken voelt en dat je het daarom een nare vraag vind, ik zie namelijk helemaal geen rare post.
Wil je ajb niet zo naief doen...?Ooit een onbeschadigde vlinder gezien? Is onmogelijk.
Wendy1978 schreef:upendo schreef:Een restproduct vind ik toch iets heel anders dan bewust doden voor de sier..
Ik ben ook op zoek op ebay naar schapenvelletjes en andere vellen. Ben ik nu ook fout bezig?
Weet niet wat je precies zoekt, maar hier bij Ikea barendrecht liggen echt hele mooie