Er is al onweer, regen en hagel geweest, nu schijnt de zon en is het droog maar er hangen ook al wat grijze wolken dus er zal nog wel wat meer neerslag gaan komen denk ik..
Ja! Nog één keer een kadootje van Moeder Natuur! (voor mij dan...) Dit weer, zoals het nu is, ben ik echt meer dan zat... Waterkoud met veel wind. Nee, geef mij dan maar -1 met 2bft en zon zon zon schijnend op een dik pak vers gevallen sneeuw...
Nu de zon hier. Dikke onweer vanmorgen! Ik dacht van huh, dat kan toch niet in de winter, ben ik aan het dromen ofzo. Maar het was dus wel echt Hier valt het gelukkig mee met sneeuw enzo, beetje hagel tussendoor soms of regen. Erg wisselvallig.
BBRRRRR!!!!!! Net uit school, ik stapte op de fiets en toen net voor het viaduct een énorme hagelbui! Eerst niet zo erg want ik ging met de wind mee en dus bleef mijn capuchon mooi op mn hoofd zitten, toen ging ik het viaduct op en was het toch niet zo leuk meer.. Capuchon waaide af dus hield ik hem vast maar het waaide zo hard dat ik toch echt twee handen nodig had om mijn fiets onder controle te houden. Die hagel is zo koud op je benen en zo koud en pijnlijk op je gezicht..
Maaike, hier regende het eerst en in een par seconde sneeuwde het ineens, en de overgang naar hagel wel vliegensvlug Dus misschien kan het hier mee te maken hebben?
Siggislief
Geplaatst: 05-02-13 16:44
Vanmorgen flink in de tegenwind gefietst en toen ook nog een flinke hagel bui recht in het gezicht gehad.
En tussen door was het flink vies weer ook met hagelbuien in Amsterdam.
Terug naar huis ook op de fiets ook in een Hagelbui gefietst.. Nu is het tenminste droog.