Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Loes, waar ga je je blouse studden? Ik heb ook een spijkerblouse en studs gekocht (al een half jaar terug, oeps) maar ik weet niet zo goed waar ik hem wil gaan studden.. haha
Davinia_ schreef:Loes, ik heb een heel klein hoofd. Vorige zomer ben ik diverse opticiëns af geweest, maar niemand kon mij,helpen aan een passende zonnebril en iedereen zei dat ik wel een erg klein hoofdje had. Zonnebrillen steken erg snel ui. Kreeg de tip om er eentje op maat te laten maken, maar dat vind ik toch iets te duur
Mereltje, ik zou gewoon weer terug gaan! Wat balen zeg!
Plien91 schreef:Loes, (wederom) nice outfit. Alhoewel ik nu geen zonnebril draag, voel me dan teveel divaHeb een lookalike Ray-ban wayfarer maar wil nog een echte.
Wat stom van dat jasje.. Zeker mee teruggaan. Ik hoorde dat dat soort jasjes van de Zara ook snel kapotgaan bij de naden..
Plien91 schreef:Loes, (wederom) nice outfit. Alhoewel ik nu geen zonnebril draag, voel me dan teveel divaHeb een lookalike Ray-ban wayfarer maar wil nog een echte.
Wat stom van dat jasje.. Zeker mee teruggaan. Ik hoorde dat dat soort jasjes van de Zara ook snel kapotgaan bij de naden..
Rebeccaa schreef:Truien van Zara is ook walgelijk, al mijn truien krimpen ontzettend en worden vierkant. Heb ook een super leuk oversized shirt gekocht ooit met een rits op de rug, zo ontzettend gekrompen dat het gewoon lelijk is want de rits krimpt niet mee natuurlijk. Heb nu wel een heel leuk shirt gekocht bij de zara, net voor het eerst gewassen.. zo maar eens kijken wat de schade is. H&M blijft bij mij qua kleding eigenlijk nog het beste.
Tessaaa schreef:Ben ik de enige die die ervaring met de Zara niet heeft haha? Mijn broeken etc blijven allemaal heel mooi.
Over dat jasje (weet even niet meer wie het was) waarom stik je hem zelf niet even? Dat zou ik doen, zou niet nog eens langs de winkel gaan. Hoewel het je goed recht is natuurlijk.
Loesss schreef:Joehoe!
Alies, leuk met dat rokje! Vind alleen lijken of de top zo strak over je schouder getrokken zit. Vind ik niet zo nice. Hou dan meer van nonchi bij off-shoulder!
I am craving so voor een MET injeans Body SS. Dus als iemand ergens MET in de sale ziet, let me know!
Vandaag heb ik een simpel outfitje met mijn nieuwe jeansblousje, welke ik nog ga studden zelf.
[ Afbeelding ]
Blouse: primark
Broek: coated jeans H&M
Booties: Stradivarius
Hitime schreef:Mijn shortje van de Zara is ook al op drie plekken bij naden los gegaan, en nu gebeurt bij mijn jas precies hetzelfde!![]()
Bij mijn jas valt het gelukkig wel mee, de naden zitten aan de binnekant maar mijn beide jaszakken heb ik al dicht moeten naaien omdat anders dan al mijn spullen in mijn zoom kwijtraken.