Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HalloDan schreef:corinepgek schreef:Ik vind sowieso dat hele bieden gebeuren achterlijk.... Soms staat er bieden vanaf. Ja dan bied ik die prijs en dan verwacht ik dat ik het mag kopen want dat is toch wat diegene ervoor wil hebben? Zie wel dat een hoop mensen hier dat raar vinden...
Ook ben ik zo iemand dat ook al is er hoger geboden/minimum prijs toch een mailtje stuur met mijn bod en dat ik het gelijk op kan komen halen. Kan me voorstellen als iets er al wat langer opstaat en je hebt allemaal bieders die niet reageren zo'n mailtje juist fijn kan zijn. Zet altijd mijn telefoonnummer erin en wanneer ik het op zou kunnen komen halen. Dan kunnen ze me bellen, afspraak maken en is iedereen blij. Hun zonder gezeik spullen verkocht en ik wat leuks voor weinig. Toch zie ik hier dat een hoop mensen dat als negatief ervaren, maarja iedereen zal er wel weer anders over denken....
En aanhef en afsluiting... Sja dan denk ik wat doe je moeilijk. Meestal doe ik het ook wel even erbij zetten maarja je zal maar net even haast hebben en ergens op willen reageren. Het is maar email en je wilt alleen iets kopen... Waar ik wel echt een giga hekel aan heb is als mensen dingen vragen die in de advertentie staan, dan lezen ze gewoon niet....
Laatst had ik laarzen te koop, iemand had interesse en vroeg of ik ze op wilde meten, dus ik terug gestuurd dat ik dat niet ging doen omdat dat altijd fout kon gaan, als ze ze wilde hebben kon ze in de winkel de betreffende laarzen gaan passen. Vroeg ze weer of ik wou meten maar denk ja dan meet ik zo, stuur ik ze op blijken ze toch niet te passen.
Hoe moeilijk is meten ;-0?
Misschien woont ze wel niet dicht bij een winkel die deze verkoopt of heeft geen vervoer? Meten is toch een kleine moeite, ik zou dat ook raar vinden als een verkoper dat niet even zou willen doen, eerlijk gezegd.
Ik vind een mail met aanhef en afsluiting ook wel zo prettig overkomen en irriteer me ook aan mensen die van alles vragen wat al in de advertentie staat!
lillytjuh schreef:Nee geen nummers gewisselt, ze heeft internet op dr tel dus ze kan mailen en ze heeft het adres! Ik ga zo ook gewoon sporten en zonnebanken! Crosstrainer spring ik wel af als ik de bel hoor maar onder de zonnebank kom ik mooi niet uit hahaha
LenaBaars schreef:Samy schreef:Na ik heb ook mensen die zeggen dat een neusriem die ik op marktplaats heb, door de brievenbus kan.
Helaas is de neusriem al 3 cm dik en ik heb het geprobeerd, maar krijg hem er toch echt niet door heen ...
En dan toch vol blijven houden
Ik heb wel eens een aansnoerneusriem van 4,5cm dik maat Full door de brievenbus gekregen, was door verzender zeer creatief op een kartonnen A4tje geplakt in de diagonaal (plat dus)
Moet zeggen dat ik bijzonder verrast was, hij kwam geheel ongeschonden aan en had me maar €2 gekost, kan dus wel!