Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 9!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

Re: Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 9!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:41

Ik kreeg met geluk mijn pakketje mee bij t postkantoor.
Mijn roepnaam is Jolanda. Helaas is mijn papa vergeten een J voor mijn doopletters te zetten. Mijn idee laat nergens een J zien.dus als ik Cornelia zou laten doorvoeren dan wel.. dus laat nu mijn 3 doopletters er op zetten..

250 euro bij de rechtbank betalen om na 22 jaar eenJ er voor te zetten is ook zo.

Was wel blij dat t postkantoor me geloofde, terplekke open gemaakt en gezegt wat er in zat :) toen adviseerde ze voortaan geen jolanda meer te zetten maar C..
M
Misschien een domme fout, maar had dit nooit geweten anders.. thankgod dat ik daarvoor nooit ben gaan vliegen. Dan had ik ook een probleem gehad namelijk... :+ Maargoed. Ik heb t zeepje ook nog niet. Begin november gekocht

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:43

Zou zo'n dvd via playstation afspeelbaar zijn ?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:14

2 oorbellen binnen gekregen, de één is veeel minder mooi dan de fotos bij de advertentie. En van de andere gaan de ringen heeeel zwaar open en verbuigen ze daardoor.
Beide verkopers doen moeilijk over een refund. heb geschil gemaakt in paypal de ene heeft geweigerd. En de andere zegt half refund... -O-

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:17

Hmmm..

Lastig..

Je kan het door laten lopen tot een case en dan refundt ebay je geheid..
Die halve refund kan je niet mee akkoord gaan natuurlijk.. :)

En hoe kan je een case weigeren als verkoper? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:07

Saskiaatje schreef:
Ik vind het overigens echt belachelijk dat sommige mensen verkeerde adresgegevens op eBay hebben staan, daar pas na 10 bestellingen achter komen en vervolgens een refund aan de sellers vragen. Het is toch zeker niet hun schuld dat jouw gegevens niet kloppen en het pakketje daardoor niet aankomt?

haha. Ik had dat mijn paypal adres ineens veranderd was in mijn (oude) Australische adres.... Had ik niet zelf gedaan.
Mijn ebay adres was gewoon mijn Nederlandse. Dus ik de sellers voor de zekerheid een berichtje gestuurd... En ze zouden het naar Nederland sturen. Krijg ik een maand later een mail van mijn post-adres in Australie, dat ze een pakje hebben ontvangen voor me :+ Tja.... sukkels.
Maargoed. Ging om een armband van $1,30 dus heb er niet al te moeilijk over gedaan. Maar zeg dan niet dat je het naar mijn ebay-adres in Nederland gaat sturen :+

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:43

upendo schreef:
Hmmm..

Lastig..

Je kan het door laten lopen tot een case en dan refundt ebay je geheid..
Die halve refund kan je niet mee akkoord gaan natuurlijk.. :)

En hoe kan je een case weigeren als verkoper? :P

Door laten lopen, is dus gewoon afwachten? Ondanks dat de verkoper geweigerd heeft, kan ik dan nog mijn geld terug krijgen via paypal o.i.d.??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:54

sorry, kan je niet helpen suus :P Geen verstand van :P

Heb wel mijn oogschaduw pigmentjes binnen. Heel snel en ben erg happy mee :D !

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:58

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:00

Oeh Menino zijn ze fijn? Had jij die minerale besteld die witte potjes of die andere?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:05

Weet ik ook niet precies Suus, maar er staat altijd iets van: 'Als er geen oplossing gevonden wordt word er een ebay case geopend'.. Anders moet je dat even doorlezen voor de zekerheid!

Ik ben een beetje ebay-uitgekocht, maar ik had nog wel een paar vragen aan Micha.. :))
Jij komt regelmatig voorbij met een aantal dingen voor de ipad, heb jij daar een lijstje van?
Vriendinnetjelief wil er inmiddels ook een en ik wil graag accesoires kopen want ik ben koopverslaafd... :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:07

Ik ga ze nu uitproberen. Zal het resultaat wel even posten als het redelijk werkt :D .
Idd die in die witte potje. 30 kleurtjes voor 7 dollar ofzo.
Al zitten er ook wel potjes met losse glitters bij (5 ofzo), dus die kun je niet gebruiken als oogschaduw... :) (hoewel ik net wel een tactiek heb gezien om ze met wimperlijm op je oogleden te gebruiken :Y) Best slim :D )

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:14

Ja graaf! En wil je er ook een foto van maken (de potjes) qua kleur enzo.

Ehm Selien ik zal eens even kijken of ik nog wat dingen op mn lijstje heb staan. Want het is niet mijn ipad maar die van m'n ouders dus daar koop ik niet al te veel voor _O- (en ik heb laatst al de beindigde veilingen uit mn watchlist gehaald :Y)
http://www.ebay.com/itm/390507211026?ss ... 1439.l2649
Case met toetsenbord (heb ik laatst besteld ben ik heel benieuwd naar)
Wat ik al dacht dus ik heb bijna alles verwijderd.
Maar ik had een hele leuke frosted hard case gezien, en natuurlijk een screen protector. Ik denk dat je op ipad accesoires wel een heel eind komt.
http://www.ebay.com/itm/280797051812?ss ... 1438.l2649 deze is voor een macbook maar voor ipad zul je ook wel leuke stickers hebben :))

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:20

Ja, vooral die eerste, ik wist dat je die gepost had maar kon het zo snel niet meer vinden..
Ik wacht even af tot jij 'm binnen hebt, we zitten ook al te kijken naar die book cases voor ipad..
Weet niet of je die kent? :))

Gaan we daar eens naar zoeken, hihi!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:22

Wimperlijm wordt wel strak.. Kun je beter iets van mixing medium kopen (Mac)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:26

Ja die ken ik :+: ik had er een voor m'n iphone gewonnen via ebay, maar die is helaas nooit aangekomen :/ BookBook heten ze als het goed is :j die kun je ook op eBay vinden, zijn nog steeds wel prijzig maar goedkoper dan in de winkel. Vriendinnetje lief wil er graag een voor om haar macbook.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:27

Klopt, die ja!

Wij zijn nu marktplaats aan het afstruinen, daar staan ze goedkoper op dan op ebay, misschien ook wat voor jou?

:))

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:45

Suus___ schreef:
Wimperlijm wordt wel strak.. Kun je beter iets van mixing medium kopen (Mac)

wat bedoel je met strak en wat houdt dat mixing medium in :P ?

Ik kan me herinneren dat essence laatst ook iets had om met losse pigmenten te werken maar dat zullen ze wel niet meer hebben :P >;)

Ik heb het even uitgeprobeerd en er zitten niet echt donkere kleuren bij dus dat is wel een beetje een gemis... En de meeste glitteren alle kanten op.... Wat wel vet is voor een feestje maar niet voor iedere dag. Daar zou ik ze sowieso neit voor gebruiken, want daarvoor is het toch wel een beetje teveel werk (vergeleken normale oogschaduw) :')

met deze dingen lukt het nog het beste om aan te brengen want daar kun je het lekker hard op ' persen ' itt normale kwasten.
Afbeelding
Komen die ook nog 'ns van pas :Y)

Afbeelding

Ik zit hier verder nog in mijn pyjama en met ongekamde haren en ik heb maar 1 oog gedaan. Maar het resultaat mag duidelijk zijn :+ Foto's van de potjes zal ik ook effe maken. Vreselijke foto verder. Maar ach :Y)

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:47

Yes,we sent an unpaid item reminder to you. You need click it, so , it will be cancelled successfully.

word die via email verzonden of staat het bij ebay zelf?
ik moet de betaling annuleren..
weet alleen niet hoe

iemand uitleg voor mij?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:54

Volgens mij komt het in je mail maar ook bij je ebay berichten. Als het goed is kun je dan ergens klikken om het te annuleren. Is het zoiets?
-knip-
Ziet er mooi uit Menino, alleen ben ik echt een drama met oogschaduw opbrengen, of heb je dit gewoon normaal overal even veel gedaan?
Laatst bijgewerkt door _Micha_ op 05-12-12 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:55

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:58

heb nog geen bericht kunnen vinden met dat _Micha_
denk dat tie dan nog verstuur moet worden.. maar zoiets is dat dan?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:00

Ja als het goed is wel :) maar heb je dat bericht echt persoonlijk op je email gehad of in je email via ebay. Ik hoop dat ik het duidelijk verwoord :Y)

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:02

dat de verkoper dat zou sturen is via email van ebay gekomen..
maar ook een mail dt er een bericht is.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:02

Ik zou het linkje wel even weghalen Micha, je naam staat er helemaal in bovenaan nog :P