Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandy517 schreef:Iemand een idee waar ik zulke schoenen kan kopen?
Kwam ze ergens tegen ,maar weeet niet meer waar !! (had het plaatje wel meteen opgeslagen maar pagina weggeklikt.. )
[ Afbeelding ]
Ik vind ze zo
Girassol schreef:Girassol schreef:Ik had die ketting in de zomer al gekocht dus volgens mij is die al uit de collectie.. Ik zie 'm er ook niet bij staan op website. Ik moet morgen weer werken, misschien kan ik er dan achter komen of die ketting nog verkocht wordt of niet.
Stond er heel toevallig een artikelnummer bij in dat foldertje? Ik heb die verpakking van de ketting niet meer en ik weet ook niet zeker of ik het bonnetje nog heb/kan vinden. Als ik het artikelnummer heb dan zou ik morgen even in het systeem kunnen kijken of 'ie nog verkocht wordt en zo ja, in welk filiaal 'ie dan waarschijnlijk nog te krijgen is.
Maartje__ schreef:Girassol schreef:Stond er heel toevallig een artikelnummer bij in dat foldertje? Ik heb die verpakking van de ketting niet meer en ik weet ook niet zeker of ik het bonnetje nog heb/kan vinden. Als ik het artikelnummer heb dan zou ik morgen even in het systeem kunnen kijken of 'ie nog verkocht wordt en zo ja, in welk filiaal 'ie dan waarschijnlijk nog te krijgen is.
Nee er stond helemaal niks bij, dat was het probleem, er stond helemaal niks bij over de ketting. Heb zoveel webshops afgezocht, in de Bijenkorf gevraagd maar niemand kon me vertellen waar die ketting vandaan kwam![]()
[ Afbeelding ]
Girassol schreef:Maartje__ schreef:
Nee er stond helemaal niks bij, dat was het probleem, er stond helemaal niks bij over de ketting. Heb zoveel webshops afgezocht, in de Bijenkorf gevraagd maar niemand kon me vertellen waar die ketting vandaan kwam![]()
[ Afbeelding ]
Ik ben bang dat 'ie echt niet meer te krijgen is in de winkel of op de webshop aangezien 'ie niet van de huidige collectie is. Je zou eventueel een mailtje kunnen sturen naar de klantenservice ofzo en dan vragen of ze er achter kunnen komen of die ketting nog te koop is in Nederland. Je zou ook nog even kunnen kijken op marktplaats of ebay. Als 'ie daar niet aangeboden wordt, kan je natuurlijk ook een oproepje plaatsen dat je op zoekt bent naar die ketting. Volgens mij kan je dat ook doen op het Ellegirl Forum, misschien dat iemand van daar 'm wel aan je wil verkopen. Of je moet naar de outlet in Barcelona gaan