[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dirndl

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:26

@ Tutti Frutti - wil je even laten weten waar je hem hebt kunnen vinden? Want ik heb afgelopen week echt overal gezocht en kon ze nergens vinden! Bij geen enkele H&M, Hema, Only, Pieces, Vero Moda, nergens! Had er ook een nodig voor onder een doorzichtig shirtje inderdaad..

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:27

Bij de h&m hebben ze hem sowieso in glitter!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:42

Mandy517 schreef:
Iemand een idee waar ik zulke schoenen kan kopen?
Kwam ze ergens tegen ,maar weeet niet meer waar !! (had het plaatje wel meteen opgeslagen maar pagina weggeklikt.. )

[ Afbeelding ]

Ik vind ze zo <3

Voor als het je nog een keer gebeurt: je kan met Google zoeken op afbeeldingen
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi Als je op de camera klikt kun je je link invullen of de afbeelding opslaan.
Ik heb het even geprobeerd met jouw link, maar kwam alleen deze Vietnamese site tegen :P
http://www.yes24.vn/Display/ProductDeta ... tNo=951487

misschien kun je iets soortgelijks vinden op Ebay of zoals al gezegd Van Haren. (ik vind het een echte Van Haren schoen, maar geen idee of ze nu iets soortgelijks hebben)

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:45

Hmm kan me niet herinneren dat ik op site heb gezeten :=
In ieder geval bedankt !

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:15

Heb hem morgenavond nodig dus dat wordt m helaas niet... Ga eens goed zoeken in de stad morgen!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:15

Ik denk vooral lingerie zaken :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:08

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 12:28

Girassol schreef:
Girassol schreef:
Ik had die ketting in de zomer al gekocht dus volgens mij is die al uit de collectie.. Ik zie 'm er ook niet bij staan op website. Ik moet morgen weer werken, misschien kan ik er dan achter komen of die ketting nog verkocht wordt of niet.

Stond er heel toevallig een artikelnummer bij in dat foldertje? Ik heb die verpakking van de ketting niet meer en ik weet ook niet zeker of ik het bonnetje nog heb/kan vinden. Als ik het artikelnummer heb dan zou ik morgen even in het systeem kunnen kijken of 'ie nog verkocht wordt en zo ja, in welk filiaal 'ie dan waarschijnlijk nog te krijgen is.

Nee er stond helemaal niks bij, dat was het probleem, er stond helemaal niks bij over de ketting. Heb zoveel webshops afgezocht, in de Bijenkorf gevraagd maar niemand kon me vertellen waar die ketting vandaan kwam -O-
Afbeelding

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:06

Dirndl, ik kan je link niet bekijken op m'n telefoon, wel lekker van die chille outfitjes voor op de uni. Ik ben nu ook onderweg naar de uni, heb helaas geen chille kleding aan want moet daarna naar een verjaardag van een oudere dame die ik niet zo goed ken, dus dan maar wat nettere kleding. Heb wel m'n nieuwe schoentjes binnengekregen vanochtend:

Afbeelding <3

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 16:03

Ik heb die jas van de Mango binnen gekregen vandaag en hij is wel erg mooi hoor <3 Staat me ook goed, ik lijk hier niet zo'n mechellin mannetje in :)) Komt waarschijnlijk door dat riempje in je taille en doordat het maatje XS is...
Hij zit verder goed, heb er een dikke trui onder gedaan en dat kon gewoon. Alleen bij m'n bovenarmen zit ie beetje te strak. Maar dat heb ik al snel bij jassen, terwijl ik helemaal geen dikke armen heb. Grote kans dat ik hem hou dus :D

Wel beetje discussie met die bezorger, want ik zag dat de zak aan de onderkant helemaal kapot was. Dus ik zei 'Ik pak de zak alvast hoor, want de onderkant is helemaal kapot, die jas komt eruit en hij ligt nu op die vieze vloer'. Nou, dat vond ie maar onzin en ik moest die jas laten liggen totdat ie alles gescand had. Jaaa, daag, zo'n dure jas en dan laat ik hem niet op die vieze grond buiten liggen :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 16:04

Wildchild, die schoenen zijn leuk! Maar dit vraagt wel om een gehele outfit foto he?! :))
Ik zal vanavond ook eens een foto plaatsen met m'n nieuwe broek en blouse!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 17:00

Haha ik zit in de trein, the best I could do:
Afbeelding
En dan met die nieuwe schoentjes eronder. Jurkje is een rimpeljurkje van gladde stof.

Heb jij een aanfoto van je nieuwe jas?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 17:24

Oké, even een oproepje aan de bokkers hier!
Voor kerst wou ik heel graag dit jurkje ( een andere bokker trouwens ook :D )
http://www.zalando.be/vero-moda-sonny-j ... x-304.html

Nu is hij uitverkocht, weet iemand misschien waar deze nog te krijgen is of te bestellen?
zalando, ebay, marktplaats,.... werkt allemaal niet.

Een jurkje dat erop lijkt is ook goed! ( Het gaat eigenlijk vooral aan de kap die eraan hangt :D )

Help ons!!

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:00

Ik vind het niet leuk :P

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:05

net een tafelkleed he :P

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:05

Ik vind hem wel mooi, maar wanneer trek je zoiets aan? Bij dit model staat het prachtig :)

Ik heb vandaag een vest van H&M terug gestuurd. Vond het toch niet echt mooi. Ik zoek een mooi passend vest, niet iets dat gewoon hangt. En het liefst in het grijs denk ik toch. Deze was rood met een lichtere kleur rood er door.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:25

Zeer creatieve outfit foto hierboven :D
haha lol dat je dat zo in de trein hebt gedaan :P ziet er zover ik er wat van zie wel leuk uit!

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:46

Jurkje hierboven vind ik niet zo heel mooi!

Leuke outfit die in de trein!

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 00:20

Maartje__ schreef:
Girassol schreef:
Stond er heel toevallig een artikelnummer bij in dat foldertje? Ik heb die verpakking van de ketting niet meer en ik weet ook niet zeker of ik het bonnetje nog heb/kan vinden. Als ik het artikelnummer heb dan zou ik morgen even in het systeem kunnen kijken of 'ie nog verkocht wordt en zo ja, in welk filiaal 'ie dan waarschijnlijk nog te krijgen is.

Nee er stond helemaal niks bij, dat was het probleem, er stond helemaal niks bij over de ketting. Heb zoveel webshops afgezocht, in de Bijenkorf gevraagd maar niemand kon me vertellen waar die ketting vandaan kwam -O-
[ Afbeelding ]

Ik ben bang dat 'ie echt niet meer te krijgen is in de winkel of op de webshop aangezien 'ie niet van de huidige collectie is. Je zou eventueel een mailtje kunnen sturen naar de klantenservice ofzo en dan vragen of ze er achter kunnen komen of die ketting nog te koop is in Nederland. Je zou ook nog even kunnen kijken op marktplaats of ebay. Als 'ie daar niet aangeboden wordt, kan je natuurlijk ook een oproepje plaatsen dat je op zoekt bent naar die ketting. Volgens mij kan je dat ook doen op het Ellegirl Forum, misschien dat iemand van daar 'm wel aan je wil verkopen. Of je moet naar de outlet in Barcelona gaan :')

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 00:28

Girassol schreef:
Maartje__ schreef:

[ Afbeelding ]

Ik ben bang dat 'ie echt niet meer te krijgen is in de winkel of op de webshop aangezien 'ie niet van de huidige collectie is. Je zou eventueel een mailtje kunnen sturen naar de klantenservice ofzo en dan vragen of ze er achter kunnen komen of die ketting nog te koop is in Nederland. Je zou ook nog even kunnen kijken op marktplaats of ebay. Als 'ie daar niet aangeboden wordt, kan je natuurlijk ook een oproepje plaatsen dat je op zoekt bent naar die ketting. Volgens mij kan je dat ook doen op het Ellegirl Forum, misschien dat iemand van daar 'm wel aan je wil verkopen. Of je moet naar de outlet in Barcelona gaan :')

Ik ga er even achteraan. Bedankt voor de moeite *\o/*

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 01:49

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 10:15

Wat een vreselijk jurkje, Karin :=

Nadine, dat jurkje vind ik opzich nog wel leuk. Ik denk dat het er heel erg aan ligt wie zo'n jurkje aan heeft.

Wildchild, outfit ziet er leuk uit.

Ik heb met oud&nieuw een feestje en het thema is Barbie en Ken. Ik zit toch beetje te bedenken wat ik aan moet. Heb helaas geen roze jurkje. Wil er best wat voor uitgeven, maar niet te veel, want heb nog meer feestjes, dus ga maar paar uurtjes.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 10:16

Als Ken gaan :))