Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lrtj_ schreef:Ik heb mezelf gevonden maar hij klopte niet ik miste hey lagestreepje.
pien_2010 schreef:Nee, lees de openingspost nog maar eens een keer door.Even voor alle duidelijkheid, betekent dit dat iedereen op de lijst een pb krijgt waar geld naartoe overgemaakt moet worden?
Marjoow schreef:lrtj_ schreef:Ik heb mezelf gevonden maar hij klopte niet ik miste hey lagestreepje.
Daar gaan we niet naar kijken, het gaat om het idee dat iedereen er op staat. Er zal toch niemand zijn die álle namen gaat lezen.
Lindy1982 schreef:lrtj_ schreef:Ik heb mezelf gevonden maar hij klopte niet ik miste hey lagestreepje.
Sorry maar is het nou zo belangrijk dat je naam er tussen staat?? En hoe hij er tussen staat!!
Er is al meerdere malen gezegd dat streepjes niet kunnen lukt niet etc..
Ik ga mijn naam niet eens zoeken.. Vind het idee etc er achter veel belangrijker.. en mijn naam er wel of niet op boeit me weinig eigenlijk..
Gaat meer mij om het samen wat voor elkaar maken etc Iets moois tot stand brengen
noviceh schreef:pien_2010 schreef:Nee, lees de openingspost nog maar eens een keer door.Even voor alle duidelijkheid, betekent dit dat iedereen op de lijst een pb krijgt waar geld naartoe overgemaakt moet worden?
Vind de kaarten trouwens vreselijk. Uiteindelijk op kaart 1 gestemd omdat die het minst oudbollig was. Hoeft natuurlijk geen vrolijke kaart te zijn, maar die met de teksten vond ik wel erg somber.
noviceh schreef:pien_2010 schreef:Nee, lees de openingspost nog maar eens een keer door.Even voor alle duidelijkheid, betekent dit dat iedereen op de lijst een pb krijgt waar geld naartoe overgemaakt moet worden?
Vind de kaarten trouwens vreselijk. Uiteindelijk op kaart 1 gestemd omdat die het minst oudbollig was. Hoeft natuurlijk geen vrolijke kaart te zijn, maar die met de teksten vond ik wel erg somber.