Wat komt er toch eigenlijk een vunzigheid uit je voetzolen als je die plaatjes bekijkt...
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 17-06-12 14:12
Wolken schreef:
Ik hoop het niet, dan heb ik weer een mooie tas erbij
Ik had het tegen Liezzel, omdat ze op 2 dezelfde heeft geboden en hier vroeg om een overbieder. Zal heus nog wel worden geboden op die tas binnen een half uur
Mn andere is nu ook al overboden dus ga maar is op zoek naar direct kopen ben niet zon held in bieden
upendo
Geplaatst: 17-06-12 14:17
Had ik maar twee paar dezelfde schoenen hoor
Wolken
Geplaatst: 17-06-12 14:18
anders kijk je toch hoeveel direct kopen is en plaats je een bod net eronder. Als de tas bijvoorbeeld direct te koop is voor $ 20 plaats je gewoon een bod van 15 of 16 dollar. Gaat de tas wel voor $ 8 heb je geluk, gaat de tas weg voor $ 16 heb je de tas nog steeds voor een goede prijs en anders probeer je het gewoon nog een keer.
Tie-wraps heb ik ook een tijdje gebruikt, maar de kat ging er op een gegeven moment op zitten knagen dus die heb ik voor zijn veiligheid maar weg gedaan. Dus nu ga ik dit eens proberen, kijken of dit ook werkt.
Die zijn handig Donkerblauw, ook maar even op mn watchlist gezet, kost geen drol
Wolken
Geplaatst: 17-06-12 14:42
Ik heb ze ook maar even gekocht.. Thanks donkerblauw voor de tip! Ik loop me al tijden te irriteren aan de draden bij mijn computer.
Na een zwaar gevecht ben ik toch de eigenaresse geworden van de blauwe tas. wel iets boven mijn Ebay budget, maar na de belofte van mezelf aan mezelf dat ik al mijn oude tassen weg moet gooien mocht ik voor € 12,50 die blauwe tas kopen
Seline, jij had een linkje van een seller geplaatst die allemaal handige, kleine dingetjes had. Ik zocht die, maar kan hem niet meer vinden, heb jij hem nog ergens staan?