Wow, heb 23 mei een bestelling geplaatst bij een verkoper, 3 van die autoladers (dus zo'n ding waar je een usb kabel aan kan doen), en een kabel + stopcontactlader voor de iPhone van mijn vriend. Vandaag al binnen, en supernetjes allemaal!
Yellowfish schreef:
Drunksheep schreef:
Whaaaa YF geef eens een linkje! Geweldige truien, I love panterprint!
Ik heb ze bij deze verkoper vandaan, dat was voor mij op dat moment de snelst aflopende auction ik geloof dat dit de goedkoopste seller voor een direct buy is!
Ik heb gisteren een laserlampje besteld voor de kat.
SimoneDV
Geplaatst: 30-05-12 15:25
Saskiaatje schreef:
Ik heb gisteren een laserlampje besteld voor de kat.
oh dat is ook een goed idee
dreamer1987
Geplaatst: 30-05-12 15:36
Dat armbandje is ook leuk.
Ik vond net achterom tussen de wasknijpers een doosje helemaal vol bubbelfolie en daarin een haarspeld Helaas een gouden achterkant ipv zilver, wat ik vroeg..
showteam
Geplaatst: 30-05-12 15:40
Suus___ schreef:
Gaaf hoofdstel lifaya hoeveel was die? Moet kunnen kar
Mijn 2 Mtr kabel is al kapot maar krijg n nieuwe
Oh ik heb ook een 2mtr kabeltje besteld, nog niet binnen. Ben benieuwd hoe lang die van mij het uithoud dan haha
Droomster
Geplaatst: 30-05-12 19:16
Hèhè, mijn ice watches waren eindelijk binnen na 4.5 week! Wachten duurt lang zeg haha, maar ben er wel heel blij mee. Ze zijn mooi! (ik had er twee met zo'n hartje in de display besteld)
Ik wacht nog op 1 achterkantje voor een telefoon (die doet er ook al belachelijk lang over vanuit Engeland, ik ben sneller gewend..) Maar dat zal dan ook wel met de bezorging te maken hebben!
Ik heb nu weer zin om nieuwe hebbedingetjes te bestellen voor kleine prijsjes Misschien moet ik alvast een cadeautje zoeken voor mijn vader. Iemand suggesties?
Met deze gaat het heel vreemd http://www.ebay.nl/itm/300661962731?ssP ... 1497.l2649 Eerst bericht dat die is verzonden, week of drie geleden Krijg ik een mailtje vorige week Dat die hem terug heeft gehaald omdat de kwaliteit te wensen over liet Of ik een nieuwe wilde bestelen of anders iets
Heb ik gemailt dat ik mijn geld dan liever terug had Was geen probleem, binnen twee dagen had ik het geld weer terug op mijn rekening Kreeg ik nog een mailtje of ik wel een positief feedback wou geven Tuurlijk ben de broedste niet Nu vraag ik me af of ik niet als nog dat hoesje krijg Dat zal wel lachen zijn
quera
Geplaatst: 30-05-12 19:45
Wel netjes gl. Zou indd wel grappig zijn als je m alsnog krijgt
Heb de 24e een zonnenbril voor mijn man besteld en vandaag al binnen. Moest uit Amerika komen. Ik vind het trouwens achterlijk dat als ik een pakket wil bestellen ik 17,50 moet betalen om het naar Amerika te verzenden en ik nu 1,95 betaal om een pakket van Amerika naar NL te krijgen...