Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carr_friesje schreef:Oh dat heb ik ook wel eens gehad met turnen donjalover
Gingen we ook tipsalto doen, maar ik had m'n dag niet helemaal, was een beetje afwezig
Dus op 't moment dat ik die trampoline raak denk ik bij mezelf, wtf ging ik ook alweer doenen toen vloog ik ook als een superman met gestrekte armen naar voren zo over die kast heen
Klarinda schreef:carr_friesje schreef:Oh dat heb ik ook wel eens gehad met turnen donjalover
Gingen we ook tipsalto doen, maar ik had m'n dag niet helemaal, was een beetje afwezig
Dus op 't moment dat ik die trampoline raak denk ik bij mezelf, wtf ging ik ook alweer doenen toen vloog ik ook als een superman met gestrekte armen naar voren zo over die kast heen
![]()
renee16 schreef:In de rij voor de kroeg aan een wildvreemde vragen: kunnen mijn sleutels in jou tas? (Denkend dat het mijn vriendin was, die stond erachter)
In de stromende regen opgehaald worden op het station, rennen naar de bekende auto, deur open, zo goed als ingestapt... Oeps verkeerde chauffeur!
De beste meneer zei wel aardig dat ik wel even mocht schuilen hoor..
Paard uit de stal willen pakken, halster om gedaan en mooi aan lopen met het touw (wat dus niet vast zat aan het halster)
noaxhorses schreef:O ontdek dit topic nu pas
Ik heb een jaar geleden ook nog zoiets genants gehad
We zaten met de hele klas en nog een klas tv te kijken, en het was doodsstil. Mijn vriendinnen en ik verveelden ons en deden wat rek oefeningen. Laat ik opeens, zonder iets te merken , een hele, maar dn ook hele harde scheet . Zo van : pjieewww. Iedereen zo lachen en van wie was dat? En iedereen zo van Noaaaa? En ik zo van ' ja iedereen moet toch wel eens ?' Ik helemaal rood en iedereen maar door lachen. In die klas zit ik nota bene nog steeds, en in die tijd zat ook de jongen waar ik verliefd op was daarbij
Sokje_6 schreef:carr_friesje schreef:Oh dat heb ik ook wel eens gehad met turnen donjalover
Moet meteen aan dit denkenMaar ik hoop voor je dat het niet zo ging!
[ Video ]
noaxhorses schreef:O ontdek dit topic nu pas
Ik heb een jaar geleden ook nog zoiets genants gehad
We zaten met de hele klas en nog een klas tv te kijken, en het was doodsstil. Mijn vriendinnen en ik verveelden ons en deden wat rek oefeningen. Laat ik opeens, zonder iets te merken , een hele, maar dn ook hele harde scheet . Zo van : pjieewww. Iedereen zo lachen en van wie was dat? En iedereen zo van Noaaaa? En ik zo van ' ja iedereen moet toch wel eens ?' Ik helemaal rood en iedereen maar door lachen. In die klas zit ik nota bene nog steeds, en in die tijd zat ook de jongen waar ik verliefd op was daarbij
maaikman schreef:Niet van mij, van een vriendin.
Afgelopen donderdag was er bij ons op school kerstgala. Allemaal veel te blije mensen natuurlijk, dus J. was even ergens gaan zitten. K. had de behoefte om in J's haar te gaan zitten wroeten en begint daar dus mee. Dan draait J. zich om en blijkt het niet J. te zijn, maar de KUAdocent
_nvds schreef:We gingen in Afrika (met school , voor project) in de zee zwemmen. Maar de golven waren enorm hoog dus ik loop met een jongen (die ook mee was) rustig de zee in.. Ik zeg ik ga terug anders wordtik mee gezogen door de golven.. Pakt die me hand precies wanneer die golf er is. Wordt ik mee gesleurd.. Naar het strand .. Kwam ik erachter dat me bikini hesje ergens bij me benen hing