wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:26

Vandaag had ik iets genants!!
We gingen met gym de tipsalto doen. Iedereen was klaar en zat te kijken en ik moest nog. Dus ik spring en ik weet niet wat er mis ging. Maar het volgende moment lach ik plat op mn gezicht en gleed ik als een pinguin naar benenden. Heb daar nog 10 minuten gelegen met een knalrooie kop. De hele klas had het gezien. Ben bang dat ik dit nog heeeel lang moet aanhoren

Carr_friesje

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 07:40

Oh dat heb ik ook wel eens gehad met turnen donjalover :')
Gingen we ook tipsalto doen, maar ik had m'n dag niet helemaal, was een beetje afwezig :+
Dus op 't moment dat ik die trampoline raak denk ik bij mezelf, wtf ging ik ook alweer doen :? en toen vloog ik ook als een superman met gestrekte armen naar voren zo over die kast heen _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 07:43

Ik ben op de basisschool kei hard met mijn hoofd tegen de kast gerend. Geen idee hoe het kwam, weet alleen nog dat ik even sterretjes zag :P

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 07:44

carr_friesje schreef:
Gingen we ook tipsalto doen, maar ik had m'n dag niet helemaal, was een beetje afwezig :+
Dus op 't moment dat ik die trampoline raak denk ik bij mezelf, wtf ging ik ook alweer doen :? en toen vloog ik ook als een superman met gestrekte armen naar voren zo over die kast heen _O-

_O- _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 09:00

Bedacht me van het weekend nog 1.

Mijn vriend, zijn ouders en ik waren in Mexico op vakantie. Mijn vriend had zijn bandje gegeven aan een broertje van iemand, anders mocht hij nooit met ons mee, en het was niet zodat hij aan de drank kon.
Maar wij naar de receptie, vragen om een nieuwe. Mijn vriend vond dat ik het maar moest vragen. Mijn Engels is erg slecht, het zijne niet veel beter.
Dus ik in mijn gebrekkige engels vragen om een nieuw bandje.
Na 3 zinnen vraagt het meisje achter de balie: Jullie zijn Nederlanders of niet? Bleek ze gewoon Nederlands te zijn.
Uhm ja... -.- kon wel door de grond zakken.

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:36

Dinsdag was ik met een stalgenootje wezen shoppen. Ik had de spullen op de achterbank gezet en toen ik ze wilde pakken kreeg ik de stoel niet naar voren. Heel lang lopen pielen.
Stalgenoot kijkt me heel raar aan en zegt heel droog dat er ook een achterdeur in zit... had ik nota bene 10 minuten daarvoor nog gezegd dat dat zo handig was met boodschappen omdat onze auto dat niet heeft...

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 21:02

Klarinda schreef:
carr_friesje schreef:

_O- _O-

Moet meteen aan dit denken :') Maar ik hoop voor je dat het niet zo ging!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 21:22

In de rij voor de kroeg aan een wildvreemde vragen: kunnen mijn sleutels in jou tas? (Denkend dat het mijn vriendin was, die stond erachter)

In de stromende regen opgehaald worden op het station, rennen naar de bekende auto, deur open, zo goed als ingestapt... Oeps verkeerde chauffeur!
De beste meneer zei wel aardig dat ik wel even mocht schuilen hoor..

Paard uit de stal willen pakken, halster om gedaan en mooi aan lopen met het touw (wat dus niet vast zat aan het halster)

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 21:24

O ontdek dit topic nu pas :o

Ik heb een jaar geleden ook nog zoiets genants gehad

We zaten met de hele klas en nog een klas tv te kijken, en het was doodsstil. Mijn vriendinnen en ik verveelden ons en deden wat rek oefeningen. Laat ik opeens, zonder iets te merken , een hele, maar dn ook hele harde scheet . Zo van : pjieewww. Iedereen zo lachen en van wie was dat? En iedereen zo van Noaaaa? En ik zo van ' ja iedereen moet toch wel eens ? :+ ' Ik helemaal rood en iedereen maar door lachen. In die klas zit ik nota bene nog steeds, en in die tijd zat ook de jongen waar ik verliefd op was daarbij :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:10

renee16 schreef:
In de rij voor de kroeg aan een wildvreemde vragen: kunnen mijn sleutels in jou tas? (Denkend dat het mijn vriendin was, die stond erachter)

In de stromende regen opgehaald worden op het station, rennen naar de bekende auto, deur open, zo goed als ingestapt... Oeps verkeerde chauffeur!
De beste meneer zei wel aardig dat ik wel even mocht schuilen hoor..

Paard uit de stal willen pakken, halster om gedaan en mooi aan lopen met het touw (wat dus niet vast zat aan het halster)

Jij hebt wel erg leuke blunders :))

noaxhorses schreef:

We zaten met de hele klas en nog een klas tv te kijken, en het was doodsstil. Mijn vriendinnen en ik verveelden ons en deden wat rek oefeningen. Laat ik opeens, zonder iets te merken , een hele, maar dn ook hele harde scheet . Zo van : pjieewww. Iedereen zo lachen en van wie was dat? En iedereen zo van Noaaaa? En ik zo van ' ja iedereen moet toch wel eens ? :+ ' Ik helemaal rood en iedereen maar door lachen. In die klas zit ik nota bene nog steeds, en in die tijd zat ook de jongen waar ik verliefd op was daarbij :')

Had ik ook ooit, maar gedaan alsof het me niks boeide. Schaamde me dood.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:52

Sokje_6 schreef:
carr_friesje schreef:

Moet meteen aan dit denken :') Maar ik hoop voor je dat het niet zo ging!
[ Video ]

Exactly! :') alleen niet zo ver _O-

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:58

_O- _O- _O- _/-\o_ geweldig topic!! En dat filmpje!! Fan-tas-tisch! Ahahaha

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 17:08

noaxhorses schreef:

_/-\o_ :') :') :') _/-\o_

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 17:12

Oh wat erg van die scheet. _O-

Die tipsalto dat heb ik ook twee keer gehad, waren 2 stagairs die mij moesten vangen omdat het al eens eerder gebeurd was. Maar helaas die trokken alleen bijna mijn broek uit. _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 17:13

Ik had mijn verhaal hier al eens gepost, maar bij deze nog een keer. _O-

Dit is het gevolg van gym op het eerste uur: ( 8uur )

En nu met gym moesten we een tipsalto doen ( salto doen over de kast, maar dan wel je afzetten aan de kast )

En daar was nu zo’n constructie gemaakt:
Afbeelding

Rode= kast
Blauwe= trampoline
Zwart = bank om de matten te ondersteunen
Roze = dikke matten

Dan moest je springen op de trampoline, en dan een koprol maken op de dikke matten. Opzich kan ik dat wel.

maaaaaaaarrrr.. toen vergat ik mijn handen neer te zetten.. :)*
Dus werd het dit idee:

Afbeelding

Dus ik maakte een mooie buikschuif over die matten.. ( mét superman effect )
dus toen kwamen de leraren er aan, vragen of ik nog leefde etc.. :')
Er waren namelijk DRIE gymleraren. ( 2 staigeres ) en die moesten er hard om lachen, en mijn klas ook ( iedereen zag het, zo lekker midden in de gymzaal )

en ik zelf kwam ook niet meer bij van het lachen. _O- _O-
geweldig zeg, toen ik daar lag dacht ik echt van.. "HUH hoe heb ik dít nou weer voor elkaar gekregen''

gelukkig is mijn broek wel blijven zitten, dan was het nog gênanter geweest. _/-\o_

f_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 17:15

_O- hele leuke tekeningen :')

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 21:32

Hahaha, geniaal topic dit! Die tekeningen en dat verhaal van Cayenne. _O-

Vandaag was ik mee naar wedstrijd met een stalgenoot en het duurde en duurde maar. Uiteindelijk zijn we maar naar de inrijdbak pony's gaan kijken. Er liep een best wel oude pony met een heel klein meisje. Dus ik met alle goede bedoelingen: "Ja, op een oude fiets moet je het leren toch?" Stalgenoot: "Ehh... Ja... Maar je weet wel wat daar mee bedoelt wordt he." Dus ik denk na. "Oh, oliebol." :')

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 17:02

Ik had laatst "en bedankt ik hou ook van jou hoor." Naar de verkeerde persoon gewatsappt. Die zal wel gedacht hebben huh waar komt dat vandaan aangezien hij niet op zo'n manier contact met mij heeft. Ik heb toen ik het ontdekt had gelijk mijn excuses aangeboden en hij vond het niet erg. Maar bericht was voor een vriendin bedoeld die mij aan het plagen was.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:00

Niet van mij, van een vriendin.
Afgelopen donderdag was er bij ons op school kerstgala. Allemaal veel te blije mensen natuurlijk, dus J. was even ergens gaan zitten. K. had de behoefte om in J's haar te gaan zitten wroeten en begint daar dus mee. Dan draait J. zich om en blijkt het niet J. te zijn, maar de KUAdocent :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 03:13

Een paar jaar geleden was ik op een verjaardag, samen met mijn zus en moeder.Ik zat bij een soort halletje en iedereen moest dus langs mij heen naar de wc enzo. Toen de jarige langs mij heen liep bedacht ik dat het wel leuk was om mijn benen te strekken als diegene terug kwam... Ik had het plan aan mijn zus verteld en die zou een seintje geven als ze er aan kwam.

Na een paar minuten zegt mijn zus: Ja, nu!

Ik strek mijn been en het had zeker effect. Het slachtoffer klapte voorover half bij mij op schoot.. Wat had ik een lol!

Tot ik goed keek en opeens besefte dat het helemaal niet degene was die ik wou laten struikelen, maar een jongen van zo'n 10 jaar ouder dan mij en bijna 2 meter lang -O-

Gelukkig lag hij zelf ook helemaal in een deuk, maar oliebol wat voelde ik me stom :+

(Ik wist trouwens dat ik het bij de jarige kon maken hoor, normaal doe ik datniet zomaar. En gelukkig bleek de rest van de visite net zo gestoord :D)

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:30

Gister op een feest van de mac...

Manager van t jaar werd gekozen en dat werd x. Nu is mijn vriend ook manager en liep die naar haar toe dus ik zeg voor de gein tegen een vriend van hem dat die even moest slijmen...
zegt die vriend 'ja maar rene is toch even hoog als haar?' Ik 'jaa duhh omdat ze hakken aan heeft..' hij 'Ik heb t over de functie dombo niet over de lengte' tsjaa... blond :o

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:22

Niet mijn gênantste moment, maar het was wel heel grappig. Op de middelbare school deden we altijd lingo op papier onder de les. Op een gegeven moment kwam de variant vieze-woorden-lingo. Je raadt het al, na een hele tijd het woord niet kunnen raden, krijgt een vriendin van mij een ingeving. Roept ze keihard "TEPELS!" door de klas die rustig aan het lezen was. We kwamen niet meer bij en de hele klas was in rep en roer. :+

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:41

maaikman schreef:
Niet van mij, van een vriendin.
Afgelopen donderdag was er bij ons op school kerstgala. Allemaal veel te blije mensen natuurlijk, dus J. was even ergens gaan zitten. K. had de behoefte om in J's haar te gaan zitten wroeten en begint daar dus mee. Dan draait J. zich om en blijkt het niet J. te zijn, maar de KUAdocent :')

:') :') :')
DAT is gênant

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:53

We gingen in Afrika (met school , voor project) in de zee zwemmen. Maar de golven waren enorm hoog dus ik loop met een jongen (die ook mee was) rustig de zee in.. Ik zeg ik ga terug anders wordtik mee gezogen door de golven.. Pakt die me hand precies wanneer die golf er is. Wordt ik mee gesleurd.. Naar het strand .. Kwam ik erachter dat me bikini hesje ergens bij me benen hing :')

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:57

_nvds schreef:
We gingen in Afrika (met school , voor project) in de zee zwemmen. Maar de golven waren enorm hoog dus ik loop met een jongen (die ook mee was) rustig de zee in.. Ik zeg ik ga terug anders wordtik mee gezogen door de golven.. Pakt die me hand precies wanneer die golf er is. Wordt ik mee gesleurd.. Naar het strand .. Kwam ik erachter dat me bikini hesje ergens bij me benen hing :')

Ooh dat is wel heel erg _O- warren er heel veel mensen bij?