Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
calice schreef:Owjaaabedenk me er nog 2
.
Vroegah dacht ik altijd dat ze in het nummer "Follow the leader" , "Follow the Ria" zongen, vond het altijd al zo raar dat ze allemaal achter Ria aan moesten.
En in Frankrijk heb je een slachthuizen keten die Charal (waar o.a. ook paarden worden geslacht) heet, nu had mijn broer me wijs gemaakt dat een Charal een paard was, Dus ik heel vrolijk huppelend over de camping in Frankrijk terwijl ik "J'aime Charal! J'aime Charal!" riep. Toen ik er 2 weken later achter kwam dat ik hou van paarden "J'aime Cheval" is ben ik dagen boos geweest
.
XLC70 schreef:Dat Arie Boomsma in de Douwe Egberts reclame op het laatst Grouphug zegt......
Dat Marco Borsato en Sita zingen over 4 seizoenen in 1 nacht ipv. Vieze zoenen in 1 nacht.....
shirleyp schreef:XLC70 schreef:Dat Arie Boomsma in de Douwe Egberts reclame op het laatst Grouphug zegt......
Dat Marco Borsato en Sita zingen over 4 seizoenen in 1 nacht ipv. Vieze zoenen in 1 nacht.....
Hihi! Mijn vriend is een ster in domme uitspraken en hij hoort vaker dingen die er niet zijn... Hij dacht dus dat Arie 'Rupert' riep en begon te mopperenover wat voor een domme en ouderwetse naam dat nou weer voor iemand was...