Hier is het sneeuwen dus al even gestopt, en ik zie af en toe wat blauwe lucht. Mooi uitzicht heb ik. (kan er alleen geen foto van nemen)
Hier (Rotterdam Alexander) is het nu sinds een uurtje ook flink aan het sneeuwen.Heerlijk, als ik vanavond niet hoefde te werken. Als bezorger bij Domino's.
Hier is alles ook wit. Ligt wel zo'n 12 cm sneeuw!Paardjes net even naar buiten gedaan. Gingen heerlijk rollen en uit hun dak in de sneeuw!
Het sneeuwt hier rustig, maar kan nu niet zeggen dat het heel heftig is. Als het zo door gaat valt er hier denk ik zn 4 a 5 cm meer niet.
fresley schreef:Het sneeuwt hier rustig, maar kan nu niet zeggen dat het heel heftig is. Als het zo door gaat valt er hier denk ik zn 4 a 5 cm meer niet.Jij woont zeker in de omgeving Loon op Zand, want hier precies hetzelfde . Het zijn maar kleine vlokjes, maar het sneeuwt gestaag.Beste weergod, ik wil graag GROTE sneeuwvlokken, en VEEL graag, pleeeaaaaaaasssseeeeee .
Hier was het om 11.00 uur nog droog en sneeuwvrij, nu ligt er toch wel richting de 10cm denk ik.Nu is het bijna droog.