Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb niet zoveel met de stad zelf alleen, maar ik heb niks met grote steden (Zo vind ik Rotterdam ook echt vreeeeeselijk).
Ik woon er kwartiertje vanaf (Leidsche Rijn) dus altijd mooi dichtbij. Welkom nieuwe Emma! Ik ben Amber, 19, ga na de zomer aan de UU Bestuur&organisatie of pedagogiek studeren en modellenwerk staat even op een laag pitje
Je hebt een mooie uitstraling vind ik!
Oh, goede oude tijd. Ik wil terug

(komt doordat er veel mannen zijn, en de vrouwen worden daardoor ook een stuk nuchterder) 
Bolivia schreef:Gefeliciteerd Bente! En heel veel beterschap, heb vorig jaar ook zoiets gehad en dat was niet leuk
Veel Utrechters hier zeg! Ik woon sinds 2 jaar voor mijn studie in Delft en vind het heerlijk hier! Zo fijn om allemaal nuchtere mensen om je heen te hebben(komt doordat er veel mannen zijn, en de vrouwen worden daardoor ook een stuk nuchterder)
Haha
Zolang je alles checkt vooraf en iemand mee neemt kan 't niet zoveel kwaad hoor! 
Oops. Ik moet naar de dermatoloog toe ook volgende week waar ik echt geen zin in heb (heb een hekel aan ziekenhuizen enzo) maar het moet maar even. Mijn examenwerk komt binnenkort waarschijnlijk online. Ben bijna weer beter, morgen als een gek naar Utrecht de New Yorker nog checken voor een jurkje, en daarna moet ik naar Hilversum dus daar kan ik ook nog kijken voor een verjaardag van 'n vriendin van me. Zou eigenlijk blijven slapen maar denk niet dat dat goed komt omdat ik me nog niet helemaal 100% lekker voel. Vakantie? Druk met een hoofdletter D
Oh, en ik ga een jongen ontmoeten .............

#nieuwsgierig

Grinnik, ik ben ook zo'n doos.
en ik denk g.ay