model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 23:22

Hee leuk allemaal Utrecht, studeer ik ook al wat jaartjes en sinds kort woon ik er op kamers :)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 23:23

Haha jeej een dubbelganger!
Wat voor studie volg je daar?
Knap hoor, zo'n zwaar dieet. Jeetje. Zie je mij niet doen :')
Dus klaag er maar rustig op los hoor :))

Anoniem

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 23:35

Ik studeer om docent Aardrijkskunde te worden! Morgen mijn een na laatste tentamen en dan hoop ik er vanaf te zijn :)

Handig dat er veel mensen uit Utrecht komen :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 08:28

Utrecht is 'de place to beeee' :') Ik heb niet zoveel met de stad zelf alleen, maar ik heb niks met grote steden (Zo vind ik Rotterdam ook echt vreeeeeselijk).

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 08:41

Rotterdam en Amsterdam vind ik ook niks, maar Utrecht altijd wel gezellig :D Ik woon er kwartiertje vanaf (Leidsche Rijn) dus altijd mooi dichtbij. Welkom nieuwe Emma! Ik ben Amber, 19, ga na de zomer aan de UU Bestuur&organisatie of pedagogiek studeren en modellenwerk staat even op een laag pitje :D Je hebt een mooie uitstraling vind ik!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 08:42

Leidsche Rijnnnnn, kwam ik altijd langs naar stage :D Oh, goede oude tijd. Ik wil terug ^)

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:07

zoo alles weer even bijgelezen! lig helaas met een ernstige darm-maaginfectie op de bank al sinds zondag en houd niets binnen.. dit is de eerste keer dat ik probeer weer beetje achter de computer te zitten kijken hoelang ik het volhoud ben zo slap als ik weet niet wat..

maar @emma wat een banketstaaf zeg! je kunt beter krijgen als hij je zo behandelt, en wat je dieet betreft nu lekker eten daarna komt het wel weer. sterkte!
@hassina, ik ga met het commentaar van de andere mee, ben niet weg van de foto's maar vind jou een mooi meisje om te zien en denk dat je met de nodige ervaring er zeker wel komt!

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:32

Bedankt @Bente !

Hoe komen ze erbij om net voor de vakantie er nog een toetsweek voor te gooien.. Ik denk dat ik mezelf maar even moet bannen van bokt.

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:37

klinkt herkenbaar ik heb nu eigenlijk ook een toetsweek maar heb gelukkig een vrijstelling gekregen voor mn gezondheid, dus nu op naar 5vwo!

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 16:40

Gefeliciteerd Bente! En heel veel beterschap, heb vorig jaar ook zoiets gehad en dat was niet leuk :\

Veel Utrechters hier zeg! Ik woon sinds 2 jaar voor mijn studie in Delft en vind het heerlijk hier! Zo fijn om allemaal nuchtere mensen om je heen te hebben :D (komt doordat er veel mannen zijn, en de vrouwen worden daardoor ook een stuk nuchterder)

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 16:41

Hasina dat jurkje op je foto's is trouwens echt superleuk! Is die van jou zelf?

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 16:47

Dankjewel! nee het is echt verschrikkelijk ik ben zo blij als dit achter de rug is :(

hier meld trouwens nog een utrechter zich!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 17:19

Bolivia schreef:
Gefeliciteerd Bente! En heel veel beterschap, heb vorig jaar ook zoiets gehad en dat was niet leuk :\

Veel Utrechters hier zeg! Ik woon sinds 2 jaar voor mijn studie in Delft en vind het heerlijk hier! Zo fijn om allemaal nuchtere mensen om je heen te hebben :D (komt doordat er veel mannen zijn, en de vrouwen worden daardoor ook een stuk nuchterder)

Delft, oh god. Daar woont een ex van mij :') Haha

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 17:22

Nah toevallig van mij ook :')

Ik heb nog steeds geen shoot durven te plannen, vind het toch maar een eng idee om zo maar met een fotograaf af te spreken :+

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 17:25

@Bolivia Jaa hij is vanmezelf , ik heb er heel lang naar gezocht en uiteindelijk gevonden !
Beterschap @bente ! Hoef je je toetsweek helemaal niet meer te doen?

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 17:33

nee echt super fijn met een ziekenhuis verklaring heb ik een vrijstelling gekregen en aangezien ik ANW en godsdienst al afgesloten heb hoef ik niets in te halen :)

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:05

Oh super dat je school er aan meewerkt! Bij ons zou je alles dan in je vakantie in moeten halen -.-!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:43

Undefined, straks hebben we dezelfde ex, hahaha :') Zolang je alles checkt vooraf en iemand mee neemt kan 't niet zoveel kwaad hoor! :)

Even een update van mijn kant, volgende week sta ik wss zelf model voor een kleding merk (kleinschalig) en verder zit ik de hele week eigenlijk al bom vol :') Oops. Ik moet naar de dermatoloog toe ook volgende week waar ik echt geen zin in heb (heb een hekel aan ziekenhuizen enzo) maar het moet maar even. Mijn examenwerk komt binnenkort waarschijnlijk online. Ben bijna weer beter, morgen als een gek naar Utrecht de New Yorker nog checken voor een jurkje, en daarna moet ik naar Hilversum dus daar kan ik ook nog kijken voor een verjaardag van 'n vriendin van me. Zou eigenlijk blijven slapen maar denk niet dat dat goed komt omdat ik me nog niet helemaal 100% lekker voel. Vakantie? Druk met een hoofdletter D ^) Oh, en ik ga een jongen ontmoeten ............. O:)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:58

Mijn ex woont ook in Delft ................. :')

Tof Courses, mag je verklappen welk kledingmerk of dat niet? New Yorker heeft leuke dingen de laatste tijd, moet er binnenkort ook maar weer eens langs.. En, JONGEN? :D #nieuwsgierig

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:01

Hasina, ik ga met de rest mee, hele mooie meid ben je!

Ooooh Thirsa leuk! Enneh, we willen verslag over die jongen éh. :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:14

Nja, moet nog even datum enzo afspreken dus wil niet heel voorbarig zijn wat dat betreft. Kledingmerk is beetje alternatiever, dus dat is wel tof :D

Hahahaha, ja, dat verhaal van die gast begint alleen al mooi .. ben benieuwd :') Grinnik, ik ben ook zo'n doos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:08

Die van mij woont ook in Delft _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:11

... HELP. JONGENS. STRAKS HEBBEN WE ELKAARS EXEN. NAMEN?
Die van mij heet Ruben en is eng :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:13

Niels :Y) en ik denk g.ay

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:13

Haha nee de ex van Amber kent wel mijn ex Steffan :') Die overigens vanavond langskomt om te praten... Knijp hem nu al -O-