Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:49

fienaaa schreef:
Die onverwachte knetters op het toilet, ik vraag me altijd af hoe hard men dat heeft moeten horen -_- En schaam me er altijd voor... :')

Haha inderdaad. :=

amyyy55

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:55

Pff als ik een scheet moet laten op school/bij vriendje/ vrienden, dan ga ik naar de wc. En dan ben ik bang dat iemand het hoort hahah.:P
Heb ook weleens gehad dat ik aan t lachen was opeens PFFTTT *scheet*
ik schaamde me dood haha :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:58

Manegekind schreef:
Hoe doen jullie het bij vriendinnen?(gewone)

Bij een goede vriendin lat ik gwn een boer en soms ontsnapt een windje, dan moeten we daar wel om lachen.
mar bij andere vrienden, nee..

Boeren doe ik ongenegeerd bij al m'n vrienden maar scheten laten toch echt niet.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:59

Hmmm... vanochtend had er hier één van de mannen de wc niet doorgetrokken boven.
Lekkerrrrr. Gelukkig doen ze dat alleen bij een nr. 1.

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:48

Een heel topic over poepen en scheten, echt geweldig. Ik lig helemaal in een deuk hier.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:12

Christiene schreef:
wat vinden jullie eigenlijk van het moment als je het toilet uitloopt na een scheet of schijtbeurt.. en de volgende persoon ziet dat jij eruit loopt..

of andersom... bijv een dikke gore remspoor.. (openbare toilet.)
Als iemand anders dat laat liggen, draai ik me gelijk om...
Ik walg zonder remsporen al van een openbaartoilet.
En vind het sowieso een kleine moiete om een wc netjes achter te laten.

er staat meteen een hele rij achter je altijd,...

Nee dan ga ik echt niet poepen, met gevolg dat mijn darmen weer weken van slag zijn, kan het beter wel doen maarja..

ik zie mensen die in de rij staan altijd zo raar kijken als ik een plee inloop er direct weer uitloop en na buiten ga...
omdat het gewoon zo goor is / of niet is doorgetrokken en het water tot de rand staat)

(zoek wel een andere toilet dan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:54

Afgelopen weekend ontdekt dat vriendlief in buitenlucht gewoon alles laat waaien zoals het komt. Binnenhuis houdt hij het netjes in tot op toilet. We weten intussen al wel dat we ons daar niet voor schamen.

Hij vindt het wel grappig dat ik me daar niet aan stoor :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:10

Varekaj schreef:
Afgelopen weekend ontdekt dat vriendlief in buitenlucht gewoon alles laat waaien zoals het komt. Binnenhuis houdt hij het netjes in tot op toilet. We weten intussen al wel dat we ons daar niet voor schamen.

Hij vindt het wel grappig dat ik me daar niet aan stoor :)

Dus die lucht in de stallen ... >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:40

Die kwam van die 2 oudjes iets verderop in de boxen. J heeft het beperkt tot het luchtlossen tijdens het opzadelen :P

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:37

ik kwam gisteren op een wc gadverdamme..
... op de wc bril menstruatie bloed! bah bah bah

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:46

Hihi ik ging de wc's schoonmaken, mijn moeder: "Mag ik eerst nog even erop dan?"
"Als je maar niet stinkt want dan moet ik daar zo in werken!"
"Ik beloof niks!" Vervolgens gaat ze zitten en het eerste dat ik hoor is zo'n keiharde scheet die in die toiletpot knettert.

"... WAT GEMEEN!"
Zij "Ik zei toch ik beloof niks! Laat je gewoon de deur open straks. :P"

Ze klonk echt veel te trots. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:37

Oooohhhh dude lag in bed, en ik deed een surprise attack door op z'n rug te springen.. Laat ie een kei harde scheet :') "oh my god, I've been holding that one in for like forever!" :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:39

Jij hebt een niet Nederlandse vriend/bent zelf niet Nederlands, Anthea? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:05

Ik ben Nederlands, meneer is Canadees en is aan het backpacken. Woensdag vertrekt ie weer na 4 weken :=

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 15:03

Ik had vanochtend een vieze scheet gelaten in de kamer waar we ons "kantoortje" hebben en waar de kledingkasten staan. Dus ik m'n vriend gewaarschuwd dat hij maar ff niet meer in die kamer moest komen. Hij dacht dat het wel mee zou vallen, maar ging toch maar niet naar binnen. Kwamen we net terug van het wandelen met de hond, hij loopt naar boven om even te computer en ik hoor hem boven roepen "GATVER!! Ik kan nu nog steeds ruiken dat je hier vanochtend een scheet hebt gelaten. Wat ben jij verrot van van binnen!!" Toch wel ernstig als die lucht zo lang blijft hangen :=

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 15:16

Dat zegt m'n zus ook altijd als de geur blijft hangen
"Ben jij een beetje rot vanbinnen?"

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:11

Mijn vader is inderdaad ook al jaren rot van binnen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:15

Vorige week bij schoonouders, we keken foto,s op de tv van mijn zwager.Ik liet een scheet, en dacht o jee die stinkt heel erg ik moet nu uitkijken.Komt er weer een scheet aan,ik had me daar een kramp.Ik schoot in de paniek, stond op en zei terwijl ik snel weg liep.Ik ben zo terug, even naar de wc.Toen ik op stond ging het kraantje open,ik beende naar de wc.En ja hoor, legging helemaal onder en onderbroek.Ik voorzichtig alles uit gedaan, hele wc onder ook muren en zo.Gaat de gang deur open, roept mijn schoonmoeder heb je en dwijl en een emmer nodig? Ik roep nee hoor, het gaat wel ik kom er aan.Ik alles weggepoetst,en ik doe de gang deur open en zeg, heeft er iemand een onderbroek voor me te leen? Gelukkig had ik een rokje aan.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:17

_O- Wauw ik vind dat je daar nog heel tof mee omgegaan bent, ik zou niet meer weten wat ik moest doen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:18

Vraagd mijn man een uur later, zullen we een ommetje maken? Dus ik huh meen je dat nou, ja waarom niet. Hallo ik heb alleen een rokje aan.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:19

omg wat genant! ik zou huilen:p hahaha wat een topic dit

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:22

Ik zou dan hebben gezegt: "Schattt? Zullen we gaan? O:)"
_O-

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:25

Het is niet de eerste keer, misschien went het al een beetje.

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:52

Dit topic is echt hilarisch! Mijn ex man heeft ooit in Thailand een probleempje gehad... Hij was effe met de motor een ommetje maken, ergens diep in de rimboe. Ik was in het hotel gebleven en we hadden allebei last van onze buik. Op een gegeven moment moest hij zo nodig, dat hij is gestopt bij een klein restaurantje en daar de plee ingerent.. %) Toen hij klaar was, kwam hij erachter dat er geen wc papier was. Hij is met zijn broek op zijn knien voorzichtig de wc uitgelopen en het eerste wat hij zag was een telefoonboek... De helft van de bladen eruit gescheurd en daar zijn kont mee afgeveegd... De overige bladzijdes weer teruggelegd en toen als een speer op de motor gestapt en weggereden... :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:04

Nou, het toilet bij m'n schoonouders is wat je noemt een horrorplaats.

de pot past erin, maar ik zit al met mijn knieën tegen de deur en ben zelf amper 1m60. M'n vriend is 1m92, volgens mij zit ie in spagaat of met zijn hoofd tussen zijn benen. of zelfs in z'n nek geplooid :')
De deur is zo'n oud geval schuifdeur in kunststof. Hoor je lekker alles doorheen. De pot is zwart, zie je dan weer geen remsporen.

Maar het beste stuk? Het is gewoon in de keuken, aan de keukentalfe dan nog, met enkel die schuifdeur ertussen. Zonder verwarming, voor zover ik weet zonder verluchting én als je op de pot zit weten ze het gelijk ook allemaal. Vooral als je eens gezellig zit te knetteren :')