Ik scroll door LZP heen en kom dit tegen... Handig.
Want, waar ik vandaag niet blij van werd is dat ik vanochtend om half 7 van de trap gelazerd ben. En 't voelt niet heel fijn. Er begint al een behoorlijke blauwe plek op mijn bovenarm te komen en mijn bil voelt ontzettend stijf aan. Rechtop zitten voelt ook niet heel erg tof, dus werken vandaag beloofd nog wat...
Oh ja, en de kat had op de trap gepist.
Yviertje
Geplaatst: 03-02-11 08:27
aah djuulsie
Pijn in m'n oor is weg, maar heb nu evenwichtsprobleempje. Wordt leuk zo naar m'n werk op de scooter
Ik moed aan het verzamelen, komt hij gisteren thuis met een heel groot hartjes kussen.
Nummus
Geplaatst: 03-02-11 13:43
Dat doet ie ook alleen maar om te zorgen dat je bij 'm blijft. Klinkt heel manipulatief in ieder geval. En dan nog - goh hij houdt nog van je (tenminste dat probeert ie je te laten denken met dat kussen)! Maar maakt dat je relatie leuker of beter? Nee, want hij doet nog steeds ontzettend vervelend.
Nummus
Geplaatst: 03-02-11 13:52
Dat m'n opa er nu al is (niet voor mij verder) en ik heb verdorie nog niet gegeten!
... Huh ik hoor een hondje. Hij heeft geen hond.
urbanmove
Geplaatst: 03-02-11 13:59
van het fijn dat mijn paard niet 100% is en ik dus niet op wedstrijd kan volgend weekend
Nee zeker niet. Goede kans dat ie wat vermoedde ook... Als het er echt zo eentje is.
Ik word niet blij van het feit dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om naar de manege te gaan. Paardrijden gaat niet echt lekker tegenwoordig (leek het wel te gaan verder) maar misschien ben ik het gewoon zat en wil ik mijn eigen beestje.
Kwam er net achter dat mijn opa het nog niet afgeleerd heeft. Hij bekijkt me nog steeds zo op zo'n bepaalde manier als ik in de kamer ben. Hopen dat ie snel weer naar huis oprot.
Je komt er wel meis... echt waar! dan kan die 80 hartkussentjes meenemen, dan heeft t geen zin meer!
Nummus
Geplaatst: 03-02-11 15:41
Ja inderdaad ieuw. Doet ie al sinds m'n 16e verder geloof ik... en dan als ie langskomt of wij daarheen gaan "Hoe is het met mijn meissie?" Ik ben niet van jou, opa.
kimmie88
Geplaatst: 03-02-11 15:41
Nemurin schreef:
Kwam er net achter dat mijn opa het nog niet afgeleerd heeft. Hij bekijkt me nog steeds zo op zo'n bepaalde manier als ik in de kamer ben. Hopen dat ie snel weer naar huis oprot.