heb nog wel ff te gaan dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kimmm schreef:Carlijnnn schreef:mm dan is mischien wel erg weinig, maar ik weeg nu rong de 67, preciese gewicht weet ik zondag.
maar naar mij idee is dit dus een beetje teveel, ik zit niet lekker in mijn vel. jaar geleden woog ik 60 na mijn idee is dat veel beter.
ben echt uit verhouding denk dat dat wel meespeelt, wacht mischien heb ik een foto.
al het lekkers achter wegen laten kan ik toch niet hoor, ik heb soms echt chocolade nodig.
wel heb ik bewondering voor de mensen die dat wel kunnen, ga zo door zou ik zeggen.
Dit heb ik dus ook 2 jaar geleden deed ik dus modellenwerk had ik net maatje 34 en die zakte van me kont af omdat het te groot was. Maar goed. Nu zit ik dus tegen een 38 aan okee die zakt soms van me kont dus 36/38 . Ene week voel ik me er goed bij andere week niet.
NU dus helemaal niet en ben nog is flink ongesteld ookna mijn idee komt er dan ook nog is 2 kilo bij en na me ongesteldheid er weer af maar goed. Ik droom ervan om weer naar maatje 34 te gaan maar goed dat zal wel niet meer haalbaar zijn. haha. Dus ik wil een goed zittende 36 graag weer.
Wuis schreef:Ik voel me nu, na het avondeten van vanavond echt een stuk beter. Niet meer zo gammel als vandaag de rest van de dag.
Eefske schreef:Wuis schreef:Ik voel me nu, na het avondeten van vanavond echt een stuk beter. Niet meer zo gammel als vandaag de rest van de dag.
Ik denk dat het ook wel even gewenning is. Is bij mij ook zo![]()
Ik ben gewend om de hele dag door te eten![]()
Dus dan is het wel even omschakelen om minder/minder vaak te eten. Moet zeggen dat ik ook in tijden
niet zo van boerenkool heb genoten als vanavond![]()
Opvallend al die mensen die een maatje 34 willen. Ik moet er niet aan denken![]()
Laat mij m'n 38 maar houden. Alleen die lovehandles mogen ervandoor.
Endeboobseenmaatjekleinerzouookgeengekideezijn![]()