van mijn lieftallige hond die het nodig vond om me om 6 uur wakker te maken, 7 uur besloot dat het play-time was, 8 uur besloot dat het vrouwtje er nu ECHT uit moest, 9 uur besloot om rondjes door het huis te gaan rennen, ( heb laminaat )
en NU alweer paar uurtjes heeeeerlijk ligt te slapen!
Gelukkig ging het fietsen nog wel, maar voor me ging een scooter toch mooi onderuit... Godzijdank had ie nergens last van en had de scooter alleen wat krassen!
Ik baalde van een springer gister voor de trein waardoor ik een uur later thuis was. Over vandaag nog niks te klagen behalve die wekker die toch om half 6 blijft gaan elke dag
Dat ik vandaag op mijn enigste vroege dag uit een toets in moest halen, nu red ik het dus niet meer om te rijden Kan ik dus 3 dagen niet rijden, en vrijdag weer les, wordt dus ook niks na 3 dagen stilstaan!
Dat ik de hele nacht gewerkt heb aan een digitaal werk voor iemand wiens paard is overleden, ergens vandaag in de middag mijn pc crasht, en nu mijn PSD bestand corrupt is. Ik heb het bestand, ik heb Photoshop, maar hij weigert te openen, en ik kan het niet terughalen. Byebye nachtwerk!! GODVERDEGODVER
Frodo
Geplaatst: 04-01-11 17:55
Frodo_ schreef:
XMaaiike schreef:
de bult huiswerk die ik nog moet maken
ik ook. vandaag vrij, maar nee. franse lerares vind dat we een so moeten maken net na de vakantie...