Welke maat heb je die bikini? ik vond hem zo onwijs gaaf! maar ik twijfelde met de maat.. & had geen zin om zolang in de rij te staan om te passen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Lys schreef:Ja vond ik ook lastig, ik had een 36 gepakt maar ik heb gewoon weg geen tieten. Dus ik dacht ja dat past nooit, cup zag er zo groot uit!
Dus ik gepast nou zat prima, wel een beetje ruim maar niet te ruim. Want ik had ook een 35 maar k wist zeker dat daar noooit mijn kont in ging passen haha!
Ik wil zo graag zo een rechte bikini zeg maar, zonder bandjes maar dan blijft er helemal niets over :( .
x_Lys schreef:Ja vond ik ook lastig, ik had een 36 gepakt maar ik heb gewoon weg geen tieten. Dus ik dacht ja dat past nooit, cup zag er zo groot uit!
Dus ik gepast nou zat prima, wel een beetje ruim maar niet te ruim. Want ik had ook een 35 maar k wist zeker dat daar noooit mijn kont in ging passen haha!
Ik wil zo graag zo een rechte bikini zeg maar, zonder bandjes maar dan blijft er helemal niets over.
eenitraM schreef:Ginootje schreef:Hebben jullie allemaal zo'n kleine cup dan? Dat jullie daar zo'n probleem mee hebben?
Eerlijk? Beetje wel. Lage shirtjes staan me niet, bh's van de H&M moet ik altijd extra vullen.
Maar met paardrijden scheelt het gelukkig wel weer
Ginootje schreef:Wow zo heb ik het nog nooit gehoord
Ik heb veel vriendinnen met een kleine cup maar wist niet dat er zoveel nadelen aanzitten
(niet om op te scheppen hoor.. maar ben wel blij dan met mijn grote cup als ik jullie zo hoor klagen enzo!)
x_Lys schreef:Hahahaha ja! Er schut niets.
Ik kan niet eens BH's vande h&m aan zitten vorgeen meter bij mij!
En ja ik heb er moeite mee. Durf dat eerlijk te zeggen. Ik voel me er behoorlijk vormloos/niet vrouwelijk door. Daarom wil ik dus eigenlijk altijd een beugel bikini anders blijft er echt niets over en dat vind ik gewoon echt niet fijn!
x_Lys schreef:Verkleinen kan ik groep begrijpen, maar een A? En mooie C cup zou ik mooi vinden!