denice schreef:ik vind wilders een verschrikkelijk enge man, en snap niet dat je daarop wilt en kunt stemmen. Ik krijg echt rillingen van zijn uitspraken.
Wat een heerlijke toevoeging aan het topic weer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Maar waarom? Je bent zo lang samen met hem en enkel daarom ga je er mee op houden? Dan denk ik dat er sowieso al iets niet goed zit in je relatie. No offence.
Nies_ schreef:denice schreef:ik vind wilders een verschrikkelijk enge man, en snap niet dat je daarop wilt en kunt stemmen. Ik krijg echt rillingen van zijn uitspraken.
Eefske schreef:Ayasha schreef:Maar waarom? Je bent zo lang samen met hem en enkel daarom ga je er mee op houden? Dan denk ik dat er sowieso al iets niet goed zit in je relatie. No offence.
Het zegt wel iets over de normen en waarden van een persoon. En als jouw normen en waarden met een bepaald persoon heel erg niet overeenkomen dan wordt het moeilijk om zo'n intieme relatie aan te gaan. Het staat wel voor wie je bent.
Nies_ schreef:denice schreef:ik vind wilders een verschrikkelijk enge man, en snap niet dat je daarop wilt en kunt stemmen. Ik krijg echt rillingen van zijn uitspraken.
Cyntje schreef:Eefske schreef:Het zegt wel iets over de normen en waarden van een persoon. En als jouw normen en waarden met een bepaald persoon heel erg niet overeenkomen dan wordt het moeilijk om zo'n intieme relatie aan te gaan. Het staat wel voor wie je bent.
DUS NIET! Van de week is het nogmaals aangehaald dat men denkt dat de gemiddelde PVV'er iemand is die werkeloos thuis zit, in een laag milieu leeft etc...
Nou dat is dus in het geval van mijn man dus al niet waar en zo kwamen er van de week op TV ook veel hoogopgeleide aan het woord die op PVV stemmen...
__Carmen__ schreef:Nee jouw reactie voegt echt iets toe?
Ik ben het met het denice eens overigens, hoe hij hele bevolkingsgroepen uitsluit vanwege hun geloof is echt niet normaalJe wil als Nederlander of christen/katholiek/jood/moslim/wat dan ook toch ook geaccepteerd worden mocht je in het buitenland gaan wonen?
Ayasha schreef:jamaar Eefske; stel jij bent tien jaar samen met je man, en dan omdat ie PVV stemt is het, pats, boem, gedaan?
Dan denk ik dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken over de normen en waarden van je vent maar om die van jezelf.Als je zelfs geen respect kan op brengen voor iemands keuze verdien je IMO ook niemand. En dat voor links stemmers die zo drammen op het feit dat men de normen en waarden moet respecteren, ook die van andere culturen... En ze niet moeten afkeuren enkel omdat ze niet de onze zijn
DAT snap ik dan weer nooit.
Cyntje schreef:Eefske schreef:
Het zegt wel iets over de normen en waarden van een persoon. En als jouw normen en waarden met een bepaald persoon heel erg niet overeenkomen dan wordt het moeilijk om zo'n intieme relatie aan te gaan. Het staat wel voor wie je bent.
DUS NIET! Van de week is het nogmaals aangehaald dat men denkt dat de gemiddelde PVV'er iemand is die werkeloos thuis zit, in een laag milieu leeft etc...
Nou dat is dus in het geval van mijn man dus al niet waar en zo kwamen er van de week op TV ook veel hoogopgeleide aan het woord die op PVV stemmen...
__Carmen__ schreef:Nies_ schreef:Wat een heerlijke toevoeging aan het topic weer.
Nee jouw reactie voegt echt iets toe?
Ik ben het met het denice eens overigens, hoe hij hele bevolkingsgroepen uitsluit vanwege hun geloof is echt niet normaalJe wil als Nederlander of christen/katholiek/jood/moslim/wat dan ook toch ook geaccepteerd worden mocht je in het buitenland gaan wonen?
Ayasha schreef:BS: dan maak je het gewoon uit, maar niet die onzin van "als jij durft extreem rechts te stemmen maak ik het uit". Dan ben je IMO kinderachtig en zwak bezig. Wordt je vriend bovendien een heel andere persoon dan hij de afgelopen jaren was omdat hij rechts stemt? Het is toch niet omdat men rechts stemt dat je niet oud wil worden met zo iemand? Misschien heeft hij het al die tijd niet gedurfd en heeft ie dan eens wat van "jullie kunnen allemaal mijn rug op, nu stem ik wat ik echt wil stemmen!"
Mijn vriend dacht ook links en stond daar achter, tja prima voor 'm. Ik vind links in België rotpartijen met veel blabla maar weinig uitvoerbare ideeën maar als hij daar achter staat, prima toch? Veranderd niets aan zijn persoon hoor.
Cyntje schreef:DUS NIET! Van de week is het nogmaals aangehaald dat men denkt dat de gemiddelde PVV'er iemand is die werkeloos thuis zit, in een laag milieu leeft etc...
Cyntje schreef:Rock schreef:Normen en waarden hebben in mijn ogen niks te maken met hoog- of minder hoogopgeleid.
Ohnee? Volgens mij wordt over het algemeen gedacht dat de normen en waarden van minder hoogopgeleide ook afwijken van de doorsnee nederlander, of wil je dit ontkennen?
Tallie1979 schreef:Cyntje schreef:DUS NIET! Van de week is het nogmaals aangehaald dat men denkt dat de gemiddelde PVV'er iemand is die werkeloos thuis zit, in een laag milieu leeft etc...
Nou dat is dus in het geval van mijn man dus al niet waar en zo kwamen er van de week op TV ook veel hoogopgeleide aan het woord die op PVV stemmen...Ik ben niet laag opgeleid, ik ben niet werkeloos en ik leef al helemaal niet in een laag milieu..
![]()
Mensen moeten altijd een stok zoeken om mee te meppen, dat is meer het probleem..
Je stemt PVV, dus je zal wel dit of dat zijn..Stemmen is toch anoniem? Hoe weten ze nou welke laag opgeleidden er PVV stemmen en wie niet..?
Als een onderzoeksbureau mij belt om te vragen waar ik op stem mik ik de hoorn op de haakMaar dat doet de rest van mijn familie ook.. Gaan ze alleen onderzoeken doen onder bepaalde doelgroepen in de bevolking??
Ik vraag me af waar men dit cijfermatig onderbouwd heeftIk denk dat het namelijk weer een stomme aanname is