Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
astriidj schreef:Ik heb nog nooit met navigatie gereden, krijg ik waarschijnlijk ook niet..
Wil hier iemand ook nog op voor zijn BE rijbewijs? Ik wil 'm heel graag hebben, maar twijfel of het wel slim is om 'm een paar maanden later te halen dan m'n autorijbewijs..
astriidj schreef:Ik heb nog nooit met navigatie gereden, krijg ik waarschijnlijk ook niet..
Wil hier iemand ook nog op voor zijn BE rijbewijs? Ik wil 'm heel graag hebben, maar twijfel of het wel slim is om 'm een paar maanden later te halen dan m'n autorijbewijs..
riannhuh schreef:astriidj schreef:Wil hier iemand ook nog op voor zijn BE rijbewijs? Ik wil 'm heel graag hebben, maar twijfel of het wel slim is om 'm een paar maanden later te halen dan m'n autorijbewijs..
hier hetzelfde, aan de ene kant is het fijn om langer te wachten zodat je meer ervaring hebt, aan de andere kant zit je nu eenmaal in het lessen...
eerst nog maar even mn B halen
Moreill schreef:astriidj schreef:Wil hier iemand ook nog op voor zijn BE rijbewijs? Ik wil 'm heel graag hebben, maar twijfel of het wel slim is om 'm een paar maanden later te halen dan m'n autorijbewijs..
Ik wil voor CE gaan (vrachtwagen en vrachtwagen met aanhanger)..
Maar het is inderdaad juist wel slim om 'm vrij snel na je rijbewijs te halen, dan heb je al een beetje ervaring met autorijden, en alle regeltjes enzo zitten er nog goed in...
Ik ga deze maand eerst voor de lichte motor en daarna vrachtwagen, puur omdat nu alles er nog goed inzit..