Heb een paar pagina's bijgelezen en sommige dingen zijn onbegrijpelijk.. en na wat ik vanavond meemaakte moet ik ook even mijn verhaal kwijt:
Ga ik voor mijn collega's eten halen bij de Mac.. in de wachtrij.. ben ik aan de beurt, sluit die dame dr kassa en loopt weg.. zonder iets te zeggen. Dus andere rij.. GGRRR.. 20 min later.. eindelijk bestellen.. 4 menu's.
Zegt ze: hier opeten?!
Ik: verbaast vanwege de vraag gezien de grootte van de bestelling: ehh nee meenemen alsjeblieft..
Bestelling duurt nog eens 15 min.. stopt ze alles in 1 tas. Ik zie geen broodjes..
dus ik: zitten alle broodjes erin?
zij: Ja!
Kom ik op werk.. missen er twee broodjes.. godver de godver.. ik terug met de bon. Doe ik mijn beklag aan haar collega: giegeldegiegel naar achter.. 5 min later (ik sta inmiddels te koken en te stomen).. komt mevrouw aan..
Ik: er ontbreken twee broodjes..
zij: (vragend) Ontbreken?
Ik: ja..? missen? er missen twee broodjes..
zij: Echt niet!, waar is die tas?.
Ik: de tas ligt op kantoor anders wordt alles koud.
Zij: Ga die tas maar halen!
... ik: sorry? wat?
zij: Je hoort me toch? ga die tas halen.. Ik heb die tas zelf ingepakt, dus jij liegt!
Ik:

(Je krijgt mij niet snel pissig maar DAMN!!)
Dus ik: Het lijkt me heeeeeel verstandig dat jij je manager gaat halen...
Zij dr manager halen.. die moeilijk doen.. maar ja hoor.. zuchtend en steunend twee broodjes gekregen... maar geen enkele vorm van excuus. Ook toen ik vriendelijk aan de manager vroeg of het normaal is dat haar personeel betalende klanten uitmaakt voor leugenaars kreeg ik geen reactie.. Je hoeft me geen gelijk te geven als je het zo ziet, maar zeg dan in ieder geval dat je de situatie vervelend vind. Ik bedoel tegen een betalende klant zeggen dat ie liegt... zou ik eens moeten proberen op werk...
Ben ook echt nog nooit zo onbeschoft behandeld als hier..