de laatste tijd gaat het wel beter gelukkig, en heb ik er weinig last meer van, vervelend was het wel iig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het autorijden gaat al automatisch ben alleen nog niet helemaal zeker over sommige speciale verrichtingen. Wanneer je moet insturen bijvoorbeeld. En ik hoop dat ik een chille examinator heb
!

Toch wel fijn want de centjes van papa en mama zijn ook zo'n beetje op en zelf kan ik het niet bekostigen dus had ik ermee moeten stoppen. Vandaag ook weer gereden ging wel goed, moet alleen echt nog beter vooruit gaan kijken. Het gaat soms heel goed maar de ene keer vergeet ik het weer.
Jetske schreef:Ik heb met m'n rijinstructeur gepraat afgelopen donderdag en mag de laatste week van januari afrijden.Toch wel fijn want de centjes van papa en mama zijn ook zo'n beetje op en zelf kan ik het niet bekostigen dus had ik ermee moeten stoppen. Vandaag ook weer gereden ging wel goed, moet alleen echt nog beter vooruit gaan kijken. Het gaat soms heel goed maar de ene keer vergeet ik het weer.
Jetske schreef:Ik heb met m'n rijinstructeur gepraat afgelopen donderdag en mag de laatste week van januari afrijden.Toch wel fijn want de centjes van papa en mama zijn ook zo'n beetje op en zelf kan ik het niet bekostigen dus had ik ermee moeten stoppen. Vandaag ook weer gereden ging wel goed, moet alleen echt nog beter vooruit gaan kijken. Het gaat soms heel goed maar de ene keer vergeet ik het weer.

En gelijk zelf terug rijden natuurlijk
haha hoe ging t? Vast goed!